![]() |
Agressieve reclame
agressieve reclame van Proximus,ik zou 30% meer betalen bij Telenet ,weet hier iemand iets over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook, het rare is, ik zyn helemaal geen klant bij Telenet. Ik zyn helemaal nergens gene klant eigenlijk. Maar nu ik zien dat iedereen het gehad heeft, verklaart dat al mijn verwarring.
|
Als er iet is waar kik de pest aan heb se...
Vooral op commerciele posten SBS6-RTL4,5,7 e.a. Zit ge ne film of docu te zien en alst spannende wordt...floep de Reclame, dat soms 10min lang, waspoeders, koffiemerken, tandpasta's enz. GRRRRRR :twisted: om zot te worden, ambetanterikken. Ik heb al dieje zever nie nodig, maak zelf wel uit welke koffie ik drink en welke tandenstoker ik gebruik en mee de soort gsm ik bel. |
Citaat:
Voor 't zelfde geld zit ge als wielertoerist uw benen te waxen met warme was terwijl dat ge gewoon een tubeke veet had kunnen kopen ... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben proximus klant. Eerst generation. Via een herlaadkaart. Ik dacht dat ik minstens voor tien euro per maand moest herladen en ik kon sturen zoveel ik wou. Ik hield zelfs altijd belminuten over. Toen belde de klantendienst van Proximus mij op en ben ik overgestapt naar dat abbonnement pakket van 20 euro in de maand. Ik heb in gans mijn leven nooit zo goedkoop af geweest.
En het meest belangrijke: overal bereikbaar. Ik spreek over Proximus. Als ik Telenet en Belgacom vergelijk kies ik voor Telenet. MAAR TELENET LEES DIT GOED: Jullie digitale IS DE TRAAGSTE!!! Internet, zeer goed. Digitale tv? VEEL TE traag. Alleen door het storende haperen overweeg ik over te stappen naar Belgacom. Maar van gsm netwerk veranderen? Nooit! |
In ben klant bij Telenet.
De digitale TV doet z'n werk zeer goed. Mijn fibernet met ongelimiteerd downloaden bleek achteraf een kat in een zak. Onze GSM abo's zijn véél te duur. De facturatie : elke maand moeten we wel bellen omdat er wéér eens fouten zijn gemaakt. Conclusie : ik zal Dig TV houden maar voor de andere producten ga ik volgend jaar terug bij anderen shoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
Schaamtelijk toch? Fibernet moet je niet nemen, ik ben daar heel snel van teruggekomen. Telenet tript haar arrogantie voorbij. Dat ze zich maar beperken tot vaste telefonie en internet. Voor de rest zijn ze blijkbaar nog niet klaar, fibernet is ook te vroeg gelanceerd naar mijn mening. Telenet, ge hebt uzelf verlaagt. Shame on you :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Voor de meeste mensen zal da wslk inderdaad geen probleem zijn, maar als chronisch zieke voel ik mij genoodzaakt vrij veel films te downloaden als bezigheidstherapie want elken dag 5 euro uitgeven in de videotheek kan ik mij ook ni permitteren :-) Maar als het masjeert, dan is de snelheid wel goed op zich. |
Citaat:
Bij 10 euro meer moet ik op niets letten en verschiet ik niet van mijn eindfactuur. Qua mobiele telefonie blijft Proximus toch pionier. |
Bijkomend: op fibernet kunt ge weinig games online gamen he. Telenet moet zich eens afvragen: Wat als er een nieuwe concurrent komt die biedt wat wij de klant weerhouden.
Ja dan stap ik direct over. Telenet is gewoon de traagste als je het hele gamma naast elkaar legt. |
Citaat:
Je betaalt 20 euro i.p.v. 10 en je denkt dat je goedkoper af bent. Citaat:
|
Wat mij het meest stoort dat is publiciteit voor het gebruik van drugs...
op dit furm... :lol: |
Citaat:
Indien er op dit forum publiciteit van het gebruik van illegale drugs staat, moet je dit zeker melden. |
De rekening van internet, televisie en film-net + telefoon storen mij steeds meer. 150 euro maandelijks om te genieten van reclame op tv? Het is mij ook opgevallen dat bijna alles afzonderlijk gefactureerd wordt tegenwoordig als zijnde extra diensten. Film opvragen makkelijk 5 euro. Enkel nieuws is gratis feitelijk.
Bij het bellen naar de klantendienst geraakten we er niet aan uit. Een hollandse aan de lijn en een vlaming aan de andere kant, dat komt niet altijd goed. Soit verandering van abo systeem (welk feitelijk?) kost mij 50 euro per activering. Langs de andere kant geven ze promo's om nieuwe klanten te ronselen met 0 euro activering. Begrijp het maar als je kan. Ik ben dus van plan alles op te zeggen en uit te kijken naar schotel antenne of zoiets voor tv en een absoluut minimum voor tel en internet. Die 150 euro maandelijks wil ik onder de 50 krijgen. Mobistar heeft ook zo zijn foefjes. Mijn schoonmoeder kan al lang niet bellen, dat mens is aan het dementeren en weet zelfs niet meer hoe en wat een telefoon is. Toch verplicht mobistar ons nog 3 jaar maandelijks abonnement geld te betalen ? Afzetterij en niks anders is dat allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn man, de 2 kinderen en ik hebben elk een GSM. Als ik voor elk 10 euro per maand betaal, is dat 40 euro per maand of 480 euro per jaar. Maar voor Proximus is dat niet voldoende. Ze zouden graag het dubbele (80 euro per maand of 960 euro per jaar) uit mijn zakken kloppen! Meerdere keer per jaar per GSM nummer proberen ze om mij te overhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik wel absurd vond is dat ze vorige week op de openbare omroep (canvas) reclame geven voor bier net voor Topgear, met als slogan 'biermerk' voor de echte race-piloten. 8O
|
Ach de openbare omroep doet toch al langer aan reklam? Of heet dat nog altijd Boodshap van algemeen nut :lol: :lol:
Toen met Basta was er bijv. ook op TV Een aansluitend reklam van KBC die inspeelde op de inhoud van het program Basta. En de niet-tv-program-gerelateerde voorbeelden van reklam zijn natuurlijk nog talrijker, als Leffe, allerlei kaasmerken, enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sms snel, ik typ snel, ik programmeer mijn programma's snel, ... Ik geef ze wel mee dat onze digicorder altijd voor 75% gevuld is. Maar als ge die opslagcapaciteit hebt, mag dat toch geen snelheid verliezen? |
Citaat:
Dat is toch niet veel artisjok? 10 euro per maand om onbeperkt te sms'en? Ge moet in communicatie staan he. Maar ik belde ook, dus die 10 euro was altijd direct op, dus moest ik altijd herladen. Nu niet meer. En ik bel vele voordeliger als daarvoor. Allez dat denk ik toch, want ook al bel ik redelijk veel, ik heb nog nooit een zware factuur gehad. Onze telenet is duurder zenne. |
Citaat:
Alle providers zijn zo slim om hun formules zo te bedenken dat je ofwel goedkoop SMS't, maar dan is het bellen zeer duur. Ofwel bel je wat minder duur, maar moet je iedere SMS betalen. Jij vindt dat goedkoop, 480 euro per jaar. Ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou eens moeten nagaan hoeveel ik nu per minuut bel. Maar werkelijk, ik heb soms nog mijn belminuten over. Die neem je dan mee naar de volgende maand. En ja, soms moet ik echt veel bellen en zijn die belminuten zo op. En nog schrik ik me niet van mijn factuur. Ik herinner me nog de tijden voor die pakketten. dan had ik soms een factuur van boven de 100 euro. Nu moet ik al schandalig veel bellen om aan €50 te komen. Ik vind het goedkoop ja. Per jaar is dat heel goedkoop, als je weet dat ik ooit boven de €1200 per jaar zat. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar u hebt wel een punt als u zegt dat nieuwe producten anders niet gekend worden bij de mensen. Daarom vind ik dat een nieuw product tijdelijk ( bv 3 maanden) mag gepromoot worden, zelfs met folder in de brievenbus (liefst met een bonnetje erbij :lol:) maar daarna moet dat afgelopen zijn. Na 50 jaar wèèt ik wel onderhand dat Dash witter wast dan wit en dat er geen betere is dan Miele. Doodvervelend al die reclame! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De providers hebben dan ook jarenlang hun best gedaan om dit de jongeren door het strot te duwen. Herinner jij je nog de gratis SMS-en en later 1 cent per SMS om het SMS-en te lanceren. Samen met de op (jonge) jongeren gerichte reclame. Alhoewel ze tot hun 18 officieel geen klant kunnen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be