![]() |
Ik ben de enige hier die...
Ik ben volgens mij de enige hier op 't forum die vandaag wou betalen met de bankkaart om vervolgens op't schermpje van de betaalautomaat te zien verschijnen: "saldo ontoereikend". Shit seg! Iedereen bekeek mij in die winkel. Heb mijn kar dan laten staan, ben naar mijn moeder gereden om haar bankkaart te vragen en heb dan met haar kaart mijn boodschappen kunnen betalen.
Vlug naar de bank gecrosst nadien om mijn rekening te "spijzen"... Ik ben hier dus de enige die...en jullie? |
aan het begin van de maand?!
Dat ziet er niet goed uit, Trixie |
Ik ben vandaag niet in een winkel geweest en zal er ook niet komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al vaak meegemaakt. Er staat zowat altijd te weinig geld op onze zichtrekening. Gelukkig heb ik er altijd nog een ander bij voor als ik dat voorheb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ge had toch een fles whiskey of drie in het karreke staan? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan pak ik 1 van de 3 andere bankkaarten. Probleem ook opgelost.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga rechstreeks naar mijn dealer, die heeft ook het betere spul in huis. |
Citaat:
nu ja, "het betere spul", dat hangt maar af van wat ge zelf lekker vindt, he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net zoals bij politieke partijen enzo. 8-) |
Citaat:
Ik heb onlangs ne Cutty Sark gekocht, nu dat is nen blendend Whiskey Maar die is dus wel veel aangenamer van smaak, dan een fles Glen Grant die ik ook in mijn kast heb staan. Dat is natuurlijk puur persoonlijk, En de Bowmore 8 years old komt ook uit de supermarkt, en die is dan weer beter (vind ik ) als die Cutty Sark, maar veel mensen gaan die Bowmore misschien niet moeten hebben omdat hij te uitgesproken is van smaak. Er zijn daar zoveel smaken paletten in, dat je dat echt heel moeilijk kan zeggen, ge kunt ook Whiskeys van 60 euro de fles in de Colruyt vinden ten andere. De exclusievere flessen , en vintage flessen dat is iets anders maar dat is niet noodzakelijk beter. Met Calvados is het hetzelfde, ne Pays D'Auge kunt ge gewoon in de Colruyt kopen, prima spul overigens, den Boulard geloof ik kost iets van een 30 euro en dat is echt goed spul. |
Citaat:
Wanneer je zo een dingen koopt ben je al niet vies van eens experimenteren of eens iets speciaals te proeven. |
Citaat:
En ja; dan wordt er gezond(er) gekookt. Geen pizza, geen frieten maar elke dag verse groentjes. En soep. Die kleine is daar zot van. Ik maak elke dag verse soep klaar. Eergisteren was't champignonsoep, gisteren spinazie/courgettesoep en vandaag gemengde groentensoep (prei, selder, tomaat, ajuin, wortel)...zondagavond goeie vettige frieten met hamburger, ik kijk er al naar uit.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik Paddy goeie whiskey. Ook al kost die fles amper 20 euro, bijvoorbeeld. |
Citaat:
ik hou het meestal bij maximaal 2 glazen en die 2 is eerder uitzonderlijk. |
Citaat:
8-) |
Citaat:
trouwens, ik "consumeer" niet, ik degusteer 8-) |
Citaat:
Niet om het drankje zelf, maar als er Ieren in de buurt zijn geeft ze dat een goed excuus om te pas en onpas het woord "Paddy" goed luid te roepen. Arme Ieren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be