![]() |
Anke zegt ne welgemeende fuckyou aan...
![]() (vond het een grappig fotooke) |
Anke zegt absoluut niet fuck you!
Daarvoor is haar engelse taalkennis net iets té 'elementair' Ze wil gewoon tonen:"Kijk, dit is de vinger waarmee ik mijn electrische schuifdak open als het te warm wordt in mijn wagen. Simpeler dan de verwarming regelen, die weet ik immers nooit te vinden en daar begrijp ik toch nikske van........" :twisted: :P 8) |
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En veel onschuldiger dan wat hier geïnsinueerd wordt? Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde. Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen. ![]() |
Zolang er zich Superstaven onder den Belgischen volke bevinden die zowel hun ziel als hun lichaam zouden verpatsen om in de gunst van een luxe trezebees te geraken...
zullen Anke's borstjes veilig zijn. :wink: |
Ik vind persoonlijk dat ze een mooi halsbandje aanheeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker naar zeep geurend over **** ****** ******** worden. MMMMMMMMMMMMMMM :!: :!: :!: :oops: :oops: :oops: |
:lol: zeveraar ;-)
|
Citaat:
Ik meen elk woord. Ze is een DOTJEEEEEEEEEE!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is een lichtend baken in deze donkere tijden van bloed'rig terrorisme, opkomend neo-fascisme, pervers separatisme nefast secessionisme en verwerpelijk anti-monarchisme. Haar beeltenis is mijn steun en toeverlaat, wanneer de moed mij eventjes in de schoenen zinkt bij het lezen van nietsontziende hate-mail, roodgekleurde rekeninguitreksels en roofzuchtige aanslagbrieven van de vlaamse gemeenschap. Dat ik nog zwoele gevoelens koester telkens haar lichtdrukmaal of levende verschijning zich op mijn netvlies vleit, bewijst enkel dat er nog voldoende energieke jeugdigheid in mijn weelderige body ronddartelt, ondanks het recente verlies van een mij dierbaar onderdeel (neen beste vrienden, dat niet, enkel een tand!) Raak haar fysieke persoon of haar reputatie niet aan, ontieglijk onreinen, of mijn verontwaardiging en toorn zal jullie eeuwig achtervolgen. :evil: :x :!: |
:evil:
|
Oef, het was maar een tand. :D
We dachten al dat je je dichterlijke aanbidding voor je vrouwelijk idool kwijtspeelde. :P |
Citaat:
|
Lichtend baken? Ze heeft de uitstraling van ne pot confituur :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hansanders.nl/ |
Citaat:
Dag van de tricolore vlag? Dag van het gebit, van rottig zwart tot hagelwit? Een zwoele dag, een hele wilde, ter ere van prinses Mathilde? Vertel het aan Superstaaf® en hij zal zien wat hij voor jou kan doen. :P |
Citaat:
|
Citaat:
Als opwarmer en smaakmaker voor deze dag van passie, een lichtdrukmaal van het koppel van de eeuw: ![]() Nogal vaag, maar de kenners, zien er dwars door. Een echte primeur. Een scoop! |
Je hebt me inderdaad volledig overtuigd, Superstaaf.
Met deze "Philippe" als minnaar ben ik er zeker van dat Mathilde de passionele dag van haar leven zal meemaken. :wink: |
Citaat:
Tenzij de dag van de Schone Blote Borsten uiteraard :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dacht ge dat ik een weekske niet op het forum kwam? Direct prijs, begot! Lekker Tillekeeeeeeee! |
Tssss... Zijn principes van royalist zijn recht evenredig met de toestand van uw pik. Stijgt die, zegt u: de pot op met de kroonprins, daalt ie: Vive le roi!!! :D
Zo mag ik het horen!!! Hier, pakt er ene op mijn kosten!!! |
Als ik moest kiezen, zou ik eerder Maxima bestijgen... Dat is pas een klassewijf!!
|
Het niveau daalt weer zie ik, letterlijk en figuurlijk! Twee boetes voor belediging van het koninklijk huis, heren!
Trouwens, Tantist, ik denk niet dat jij qua eisen aan de minima van Máxima voldoet... :lol: |
Tja, mijn papa heeft niet gepoept met de koningin van een land... Zijn dat de eisen? Is het blijk van laag niveau als je het koningshuis relativeert?
Vreemd dat juist een Noord-Nederlander zo koningsgezind blijkt, jullie hebben tenminste een "republikeinse" geschiedenis van 2 eeuwen, wij niet :lol: |
Ik bedoelde eigenlijk eerder je leeftijd en niveau van het lichaam, maar goed. (Ik moet ook alles uitleggen! :wink:)
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet zozeer koningsgezind, d.w.z. een principieel voorstander van het systeem, maar wel Oranjegezind ben, omdat het volgens mij voor Nederland het beste is. En in de Republiek hadden de Oranjes als stadhouders ook al een groot deel van de macht, dus dat is niet in tegenspraak met elkaar. :P Die Republiek was trouwens behoorlijk wat ondemocratischer dan het Koninkrijk nu! |
Citaat:
Maar moeten het daarom gekroonde hoofden zijn? Ik wens hen het beste, maar niet als onze vorsten. |
Dus als we titel 'koning' vervangen door 'stadhouder' ben je akkoord? :wink:
|
Om even het niveau echt serieus te laten zakken :D
![]() |
Hé, zo'n aanrecht heb ik ook! :lol: Daar houdt de vergelijking dan wel op... :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be