![]() |
Vakbonden zijn vrijgesteld van belastingen op gerealiseerde winsten en beleggingen...
Ik lees hier het volgende: 8O
Is dat nog altijd zo? En zo ja, vindt U dat normaal én verantwoord?"Vakbonden zijn vandaag vrijgesteld van belastingen op gerealiseerde winsten en beleggingen..." |
Citaat:
Luister: vakbonden moeten niet anders behandeld worden als andere organisaties zonder winstgevend doel |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogen vakbonden in belastingparadijzen rondneuzen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het daar zo druk?:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke winsten?
HAHA. |
Citaat:
|
Citaat:
Diezelfde organisaties beheren dan commerciele apotheken, ziekenhuizen, zelfzorgcentra, rusthuisen, allemaal in VZW structuren, enallemaal stapelen ze miljarden op rekeningen zonder daar ook maar één frank winst of belasting op te betalen. De eerste regel zou moeten zijn, wat privé uitgebaat wordt, kan niet in een vzw gestopt worden. Dienstverlening die moet concurreren met belaste dienstverlening moet dus per definitie ook belast worden. |
Doet er mij aan denken, kunnen we als goeie liberalen geen FLAT TAX voorstellen voor alle VZW's van 20%
|
Citaat:
Ik kan me nergens over uitspreken voor ik dat niet weet. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit zijn cijfers van 2008. Volgens de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening (RVA) rekenen de vakbonden 14,35 euro per transactie aan, tegen 0,13 euro bij een private onderneming. Voor de uitbetaling van de werkloosheidsvergoedingen krijgen de drie grote vakbonden jaarlijks een ‘administratievergoeding’ van de overheid ten belope van meer dan 130 miljoen euro. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja. |
Wanneer gaan jullie die 1% rijke elite eens afbreken of controleren, in plaats van vakbonden die opkomen voor de 99%, de kleine man met zijn confectie pakje aan!
Beter die 1% aanbidden uit dommigheid! :lol::-D:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anders is het te simpel: ik richt een vzw op en draai mijn bezittingen in de vzw, en moet geen roerende voorheffing en andere lasten meer betalen capité ? |
Wie controleert de boekhouding van vakbonden eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be