Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161012)

Egmond Codfried 29 september 2011 18:30

Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen en geeft mij de schuld!

Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen in mijn woning door het omhoogpompen van gelantine in de afvoer, waardoor de zaak verstopt, en daarna water; met als resultaat een overstroming. In de afgelopen twee weken, in het fonteintje op het toilet waar ik allen mijn handen was, vond ik al tweemaal een stuk harde, witte gelantine, reukloos, met zelfs de ribbeltjes van de syphon erop zichtbaar. Het is ook niet kapot te drukken met de vingers, het is gewoon een harde klomp met een rafelige oppervlakte. Dus niet de gewone smurrie bij verstopping, en dat tweemaal in twee weken tijd. Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben. Wat kan ik doen?

Macchiavelli 29 september 2011 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5717672)
Help, de verhuurder veroorzaakt overstromingen in mijn woning door het omhoogpompen van gelantine in de afvoer, waardoor de zaak verstopt, en daarna water; met als resultaat een overstroming. In de afgelopen twee weken, in het fonteintje op het toilet waar ik allen mijn handen was, vond ik al tweemaal een stuk harde, witte gelantine, reukloos, met zelfs de ribbeltjes van de syphon erop zichtbaar. Het is ook niet kapot te drukken met de vingers, het is gewoon een harde klomp met een rafelige oppervlakte. Dus niet de gewone smurrie bij verstopping, en dat tweemaal in twee weken tijd. Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben. Wat kan ik doen?

Naar een psychiater gaan?

Mambo 29 september 2011 19:02

Onmogelijk.

eno2 30 september 2011 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5717706)
Onmogelijk.

Dat mag hier allemaal

Egmond Codfried 30 september 2011 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5717706)
Onmogelijk.

In Nederland zijn hele directies van de grootste ondernemingen aangeklaagd vanwege het vormen van een criminele organisatie. Het is niet ongewoon dat verhuurders soms een scheve schaats rijden in hun ijver om geld te verdienen en om een huurder weg te pesten.

Tashunka 30 september 2011 11:16

Citaat:

Waarmee de verhuurder dus wil bewijzen dat ik een slechte, asociale, geestelijk gestoorde huurder ben

Volgens mij heeft die mens overschot van gelijk...

Anna List 30 september 2011 11:17

ik denk dat jij teveel zeep gebruikt

eno2 30 september 2011 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718566)
In Nederland zijn hele directies van de grootste ondernemingen aangeklaagd vanwege het vormen van een criminele organisatie. Het is niet ongewoon dat verhuurders soms een scheve schaats rijden in hun ijver om geld te verdienen en om een huurder weg te pesten.

Maar hoe verwonderlijk dat hij je weg wil!8O

K&K

Egmond Codfried 30 september 2011 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718573)

Twee keer in twee weken, een keiharde brok, wit spul. Mijn eerste gedachte was dat aliens een monster aan het uitbroeden waren in mijn syphon.

Raf 30 september 2011 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718586)
Twee keer in twee weken, een keiharde brok, wit spul. Mijn eerste gedachte was dat aliens een monster aan het uitbroeden waren in mijn syphon.

:lol: :lol: :lol:

Jammer dat jouw humor niet meer gesmaakt wordt op dit forum...

Mambo 30 september 2011 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5718566)

Ik zeg niet dat dit niet waar is.
Maar ik zeg dat het quasi onmogelijk is iets in de afvoer omhoog te pompen tot op die plaats voorbij de sifon.
En dan nog een harde brij.

Macchiavelli 30 september 2011 18:53

Citaat:

Heb je al eens geprobeerd om de haarballen uit je sifon (zo spel je dat) te vissen en dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om gootsteenontstopper te gebruiken?

groene flamingant 30 september 2011 18:54

Citaat:

Waarom kom jij toch altijd van die rare problemen tegen?

Mambo 30 september 2011 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5719284)
Heb je al eens geprobeerd om de haarballen uit je sifon (zo spel je dat) te vissen en dat het wel eens een goed idee zou kunnen zijn om gootsteenontstopper te gebruiken?

Opgelet met zoutzuur hé.
Vandaag iemand geweten waarvan het zoutzuur terug gekeerd is en allemaal in zijn gezicht gevlogen. Hij ligt nu met zeer ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Mogelijks blind ook.

Mambo 30 september 2011 19:00

Trouwens de meeste sifons kan je onderaan losdraaien. Je draait het dus los en spoelt het vuil ergens in weg en draait het er terug op.
En anders verkopen ze die in de brico.

Macchiavelli 30 september 2011 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5719293)
Opgelet met zoutzuur hé.
Vandaag iemand geweten waarvan het zoutzuur terug gekeerd is en allemaal in zijn gezicht gevlogen. Hij ligt nu met zeer ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Mogelijks blind ook.

Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Is hij met zijn gezicht boven de afvoer gaan hangen of zo?

Macchiavelli 30 september 2011 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5719300)
Trouwens de meeste sifons kan je onderaan losdraaien. Je draait het dus los en spoelt het vuil ergens in weg en draait het er terug op.
En anders verkopen ze die in de brico.

Precies. En anders zijn er nog de plopper en voor de zwaardere gevallen de metalen ontstoppingsveer.

Mambo 30 september 2011 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5719318)
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Is hij met zijn gezicht boven de afvoer gaan hangen of zo?

Blijkbaar. En waarschijnlijk een hele fles ineens er in gekapt?
Naar men zegt zat er ergens een prop die ineens opengeklapt is en waardoor alles is terug gekeerd.
Veel meer weet ik er ook nog niet van.

't is een werkongeval en het werk verbood om er mee te werken maar gaf het wel aan al het personeel voor onderhoud en herstellingen en dergelijke mee te doen.
Dus hoe gaan ze dat nu weeral oplossen?

Alboreto 1 oktober 2011 13:38

Citaat:

Het zoveelste verzinsel van u, Egmond?

Alboreto 1 oktober 2011 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5718573)

Ik dacht eerder een teveel aan andere 'stoffen'

-=EXCALIBUR=- 1 oktober 2011 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5720398)
Het zoveelste verzinsel van u, Egmond?

Wateroverlast door het eindeloos gezeik? :lol:

eno2 1 oktober 2011 18:34

Help, moderatie doet haar werk niet.

groene flamingant 2 oktober 2011 08:44

Citaat:

Ben je eigenlijk al eens gaan praten met je verhuurder? Misschien moet je dat maar eens gaan doen in plaats van steeds weer van het eerste moment uit te gaan van de meest vergezochte theorieën. :roll::-o;-)

Misschien gebruikt je bovenbuurman zijn afvoer wel als een handige afvoerbuis voor de meest diverse soorten afval. ;-)

Ratatosk 2 oktober 2011 08:44

Citaat:

Met uw 50.000 euro van de staatsloteij kan u dat toch gerust betalen.

Karma 2 oktober 2011 09:01

Citaat:

Dus die verhuurder woont onder jou, heeft als ik het goed versta zijn leiding (die dezelfde leiding is als die van jou) blootgelegd om dan één of ander straf spul naar boven te spuiten. En hoe heeft hij dat dan gedaan ... met een compressor of zo?

Cynara Cardunculus 2 oktober 2011 10:07

Voor zover ik weet zijn die witte brokken in de afvoer gewoon ZEEPRESTEN.

Ratatosk 2 oktober 2011 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5721455)
Voor zover ik weet zijn die witte brokken in de afvoer gewoon ZEEPRESTEN.

ik zou het niet weten, wie weet wat doet die man met zijn afvoerbuis?

eno2 2 oktober 2011 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5721472)
ik zou het niet weten, wie weet wat doet die man met zijn afvoerbuis?

Hij publiceert ze in Forum.
als zijnde van Maatschappelijk-Politiek belang

Enter 3 oktober 2011 15:55

ah... eens iemand van de andere kant.

Hier was het
1) "Vochtproblemen? Totaal niet meer hoor. Echt allemaal opgelost"
2) "Euh... huisbaas? De kelder loopt onder!"
3) "En? Dat is binnen. Dat is mijn probleem niet. Trekt a plan"
4) "Huurdersbond"
5) "Euh.... oh geen probleem. dat lossen we wel op"

Resultaat: Na veel zelf zagen en tegen een muur op te lopen en dan na 1!!! brief van de huurdersbond wel resultaat.

Is er niet zoiets als een vereniging van verhuurders?

Conclusie: Bij huisbazen en huurders zijn er EN goede EN slechte.

Bij huisbazen zijn het van die pipo's die enkel geld willen verdienen en een huis gewoon laten verkommeren. Die alle kosten willen afwentelen op de huurder. Die een huurder zien als melkvee en het schorremorrie van de samenleving.
Bij huurders zijn het even grote pipo's die ofwel niet willen betalen, de woonst laten verkommeren en die wachten tot ze eruit gegooid worden.

Zulke dingen zou de staat moeten aanpakken.

Enter 3 oktober 2011 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- (Bericht 5720785)
Wateroverlast door het eindeloos gezeik? :lol:

:lol:

Mambo 3 oktober 2011 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enter (Bericht 5723577)
ah... eens iemand van de andere kant.

Hier was het
1) "Vochtproblemen? Totaal niet meer hoor. Echt allemaal opgelost"
2) "Euh... huisbaas? De kelder loopt onder!"
3) "En? Dat is binnen. Dat is mijn probleem niet. Trekt a plan"
4) "Huurdersbond"
5) "Euh.... oh geen probleem. dat lossen we wel op"

Resultaat: Na veel zelf zagen en tegen een muur op te lopen en dan na 1!!! brief van de huurdersbond wel resultaat.

Is er niet zoiets als een vereniging van verhuurders?

Conclusie: Bij huisbazen en huurders zijn er EN goede EN slechte.

Bij huisbazen zijn het van die pipo's die enkel geld willen verdienen en een huis gewoon laten verkommeren. Die alle kosten willen afwentelen op de huurder. Die een huurder zien als melkvee en het schorremorrie van de samenleving.
Bij huurders zijn het even grote pipo's die ofwel niet willen betalen, de woonst laten verkommeren en die wachten tot ze eruit gegooid worden.

Zulke dingen zou de staat moeten aanpakken.

Gaan ze doen.
3000 huurhuizen per jaar mogen gratis dak isolatie gaan halen binnenkort.
Omdat eigenaars er hun oren aan vegen, en omdat huurders dat ook doen.
En dus gaat de belasting betaler dat doen.
Omdat veel eigendommen van de politiekers zijn natuurlijk en zo moeten die ook niks uitgeven.
Jawel, op uw en mijn kosten zitten ze zelf uit de tocht alweer.

Toch makkelijk als je zo een beetje zelf met het geld van anderen moogt spelen hé?

Egmond Codfried 5 oktober 2011 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5719276)
Ik zeg niet dat dit niet waar is.
Maar ik zeg dat het quasi onmogelijk is iets in de afvoer omhoog te pompen tot op die plaats voorbij de sifon.
En dan nog een harde brij.

Een poeder in suspensie vorm, die na korte tijd overgaat in vaste vorm, met een keiharde kern, waarop ik een mes moest gebruiken om het te delen. Men kan ook gericht een wendbare sonde gebruiken en het opgeloste spul met precisie injecteren.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5719259)
:lol: :lol: :lol:

Jammer dat jouw humor niet meer gesmaakt wordt op dit forum...

Jawel, ik ben zo uniek, en ik geef zoveel. Dat roept haat op. Men vreest dat ik de nadere huurders zou kunnen aansteken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 5719286)
Waarom kom jij toch altijd van die rare problemen tegen?

Uitverkoren door god?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 5721373)
Dus die verhuurder woont onder jou, heeft als ik het goed versta zijn leiding (die dezelfde leiding is als die van jou) blootgelegd om dan één of ander straf spul naar boven te spuiten. En hoe heeft hij dat dan gedaan ... met een compressor of zo?

De benedenbuurman is in dienst van de woningbouw vereniging om de straat in de gaten te houden. Wij hebben onze eigen STASI in Nederland.

Mambo 5 oktober 2011 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5727055)
Een poeder in suspensie vorm, die na korte tijd overgaat in vaste vorm, met een keiharde kern, waarop ik een mes moest gebruiken om het te delen. Men kan ook gericht een wendbare sonde gebruiken en het opgeloste spul met precisie injecteren.

8O:-D

Ratatosk 5 oktober 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 5728150)
8O:-D

Volgens mij last van constipatie.

Egmond Codfried 6 oktober 2011 10:19

Aangifte lijkt mij op zijn plaats. Niet dat jusititie iets gaat doen ermee, maar dan heb ik mijn klacht, en mogelijke verklaring van de methode en motief ergens officieel vastgelegd. Men maakte voorbereidingen voor een levensbedreigende overstroming en lekkage, door mogelijk kortsluiting te veroorzaken in het huizenblok. Wat adviseren jullie?

Egmond Codfried 6 oktober 2011 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5719259)
:lol: :lol: :lol: Jammer dat jouw humor niet meer gesmaakt wordt op dit forum...

Grappig, toen ik dit opschreef probeerde ik niet eens grappig te zijn, want dit schoot werkelijk door mijn hoofd. Het deed aan weefsel denken, een stukgekookte kippeborst, maar met een keiharde kern: maar inmiddels geloof ik al enige tijd niet meer in aliens. Dus verwierp ik die verklaring. Maar door jou zie ik ook de humor in. Overigens hoor en zie ik het publiek nog lachen om verschillende scene's uit mijn toneelstuk Maria Susanna Du Plessis. De spelers moesten steeds wachten tot het publiek weer was gekalmeerd.

Egmond Codfried 6 oktober 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5728785)
Grappig, toen ik dit opschreef probeerde ik niet eens grappig te zijn, want dit schoot werkelijk door mijn hoofd. Het deed aan weefsel denken, een stukgekookte kippeborst, maar met een keiharde kern: maar inmiddels geloof ik al enige tijd niet meer in aliens. Dus verwierp ik die verklaring. Maar door jou zie ik ook de humor in. Overigens hoor en zie ik het publiek nog lachen om verschillende scene's uit mijn toneelstuk Maria Susanna Du Plessis. De spelers moesten steeds wachten tot het publiek weer was gekalmeerd.

Macchiavelli 6 oktober 2011 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5728775)
Aangifte lijkt mij op zijn plaats. Niet dat jusititie iets gaat doen ermee, maar dan heb ik mijn klacht, en mogelijke verklaring van de methode en motief ergens officieel vastgelegd. Men maakte voorbereidingen voor een levensbedreigende overstroming en lekkage, door mogelijk kortsluiting te veroorzaken in het huizenblok. Wat adviseren jullie?

Een aluminium hoedje opzetten.

Egmond Codfried 7 oktober 2011 11:17

Dit is een foto uit google, niet mijn verstopping.

Egmond Codfried 7 oktober 2011 11:25

LOODGIETERS

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be