![]() |
Einde van N-VA in 2012?
Het ziet ernaar uit dat Bart De Wever zal verkozen worden als burgemeester van Antwerpen.
Indien hij dan de burgemeestersjerp opneemt, moet hij dan het voorzitterschap van N-VA afstaan? Dat zou het einde betekenen voor N-VA... |
Citaat:
Althans volgens de statuten van de N-VA kan & mag hij zich niet meer als kandidaat opgeven. Weer een bewijs van standvastigheid natuurlijk ;-) |
Er zijn genoeg mensen in de N-VA om die taak over te nemen.
Misschien dat de N-VA er wat stemmen door zal verliezen, maar ik kan niet geloven dat het enkel om de persoon BDW gaat. Bij mij alvast niet. |
Wat me goed gezind stelt is dat in Antwerpen, het grootste kiesdistrict, de vlaams nationalisten een absolute meerderheid vormen.
Dat belooft :-) |
Citaat:
|
Het een sluit het andere niet uit. Di Rupo is bvb. ook burgemeester en partijvoorzitter. Ik zou het wel niet slecht vinden mocht N-VA wat meer andere kopstukken naar voor schuiven. De Wever heeft m.i. een te zwaar gewicht (open doel voor Henri, Het Oosten en/of de BUB vrienden) binnen de partij.
|
Citaat:
Tenzij ie zelf een stapje opzij zet uit beleefdheid, waarom niet.:-) |
N-va is toch geen éénmanspartij? Er zijn genoeg populaire kopstukken als Ben Weyts, jan jambon, etc.
Ik zie Ben Weyts als een waarde opvolger van Bart De Wever. |
Het zou me ten zeerste verbazen mocht Dewever kandidaat burgemeester worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de nationalisten in het Antwerpse schepencollege in de meerderheid zijn waarom is er dan geen nationalist burgemeester? |
BDW
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beiden zijn fout: het zijn die van 2012 die tellen en die uitslag kennen we nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is jou probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is het inderdaad beter dat hij burgemeester van Antwerpen wordt. Alhoewel dit absoluut geen gewonnen zaak is … Patrick .Janssens is een harde noot te kraken. En moest hij als burgemeester zoveel resultaten halen voor 't Stad als in de recente onderhandelingen, dan wordt het triestige tijd voor de Signoren. |
Citaat:
|
Citaat:
U doet toch altijd het tegenovergestelde? U zingt constant de lof over De Wever. Uw radio speelt ook altijd hetzelfde deuntje? Maar ik zeg daar nooit iets over. |
Citaat:
Als jij Bart De Wever niet moet hebben, dat is jou keuze maar dan moet je daar niet over blijven zeuren. |
Citaat:
Welke akkoordjes zouden we zonder hem gehad hebben? U weet toch dat de linkse 'Vlaamse' :lol: partijen al na dag 3 vonden dat er genoeg op tafel lag om een regering te vormen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ik geef u een van uw talrijke prozastukjes in ie zin: Citaat:
Achteraf blijkt bovendien dat u zichzelf wat blaaskens hebt wijsgemaakt... |
Citaat:
(een reply in de geest van het Liesbeth Homans Trailer Trash Trifle weekend) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be