![]() |
Bedankt INDIGNADOS..... Brussel kan nagenieten van uw doortocht !
1 Bijlage(n)
Bij deze wil ik ALLE "Indignados" bedanken voor het vernielen van de bank-automaten in het centrum van Brussel, t'was dus weer de "gewone" man in de straat die ervoor kan opdraaien, als je vandaag in Brussel centrum centen uit de muur wou halen kon je er donder op zeggen.... ongeveer alle betaalterminals in het centrum werden door deze bende idioten naar de kl*ssen geholpen, volgekliederde schermen en klavieren met hier en daar de nodige eieren en andere etenswaren in de biljettenverdelers..... daar sta je dan als brave burger die tijdens zijn lunchpauze (ja sommige mensen werken op zondag) vlug wat geld wil afhalen om een broodje te kopen ! kunnen ze niet betogen MET respect voor andermans goed ?
indien ze één gram verstand in hunne ketel hebben zouden ze toch moeten weten dat ze door het verklooien van een ATM géénen enkelen bankdirecteur of politieker kunnen deren !:evil: |
Citaat:
of we dragen je tesamen naar buiten met je bankiers-kornuiten |
Citaat:
zodat ge mij niet hoeft te dragen.... en de sm**rlappen van de banken, ge moogt ze hebben allemaal, zulke "vrienden" passen niet in mijn moraal ! voor iedere cent die ik vergaar, draai ik mijn botten af nietwaar !:lol: |
Voor iedere cent waarvoor jij je botten hebt afgedraaid
hebben de bankiers gewoon in de bail-out ton gegraaid. Je mag de indignados dus wel echt dankbaar wezen dat ze een loopje nemen met de cash-machines van die mafkezen. |
Citaat:
Geen enkele "haut finance" man of vrouw gaat hier van wakker liggen maar ze verliezen wel elke kans op sympathie van de gewone burger. |
Citaat:
|
Citaat:
(hoe noemen die gasten ook al weer ? ) |
Citaat:
Wat een bende gefrustreerde lafaards...deze aktie is zoals uw buurmeisje afmotten omdat ge op uw werk wordt gepest.... |
Citaat:
Ja, een mens zou eruit moeten gaan besluiten dat geen vreedzame beweging, hoe groot ook, de onvermijdelijke crashkoers van het criminele establishment kan aantasten. |
Citaat:
Terroriseren niks. Deze betogingen verlopen vreedzaam. Misschien is dat hun zwakte? |
Die HUB ziet er niet uit... Ocharme de mensen die dat moeten opruimen.
Nu klagen ze overigens nog dat ze geen zin hebben te voet naar Spanje terug te keren... Ach ja, België zal uiteindelijk hun trein/vliegtuig/busticket wel vergoeden zeker? |
Citaat:
Ook schoon trouwens dat er niet écht iets kapotgemaakt is, 1 ruit is gesneuveld denkik. De politie liet ook mooi begaan, wat logisch is. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Op rechts valt niet te rekenen voor grondige democratische regulering van het kapitalisme |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
![]() En: http://www.hln.be/hln/nl/7980/nieuws...-in-Rome.dhtml In Griekenland lieten de vreedzame Indignados ook van zich horen: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens ik heb jouw niets verkeerd gedaan, dus u hebt geen reden daarvoor me dunkt. Haal liever je geld van de bank en zet het bij Triodos of onder je bed als je boos bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is het niet. Dus je mening is: iedereen mag zijn woede koelen op zaken die niet van hen zijn als je niet akkoord bent met een handelswijze. Dus is het perfect legitiem dat ik je huis verniel, omdat ik niet akkoord bent met het feit dat jij mij tegenspreekt, om maar iets te zeggen. |
Citaat:
Dit is slechts eentje die profiteert van de graaicultuur van elitair links. |
Citaat:
Dat is een gebroken land. Het zijn ook niet de indignados die aan geweld doen maar een paar extremisten die moeten opgepakt en verwijderd worden. Vreedzaam is AHIMSA, zoals ik. |
.
|
Citaat:
![]() |
Behouden thuiskomst. :)
|
Citaat:
Dus het spoor van vernieling dat ze achterlaten en waar de gewone burger (die zij zogezegd verdedigen) voor kan opdraaien, is maar normaal. Hebben ze iets anders bereikt dan de bevolking tegen zich te krijgen ? Zij ondermijnen op die manier elk protest tegen de misbruiken in de financiële wereld. Het lijkt me eerder een zootje ongeregeld dat er plezier in schept wat onrust te stoken zonder eigenlijk echt interesse te hebben in de problemen die zich voor doen, laat staan een echt alternatief te bieden (nee, wat door Europa trekken en rel schoppen, is geen alternatief). |
Citaat:
En enkele extremisten? Sja, dat zeggen die van LSP en Blokbuster ook altijd wanneer Leuven of Gent zijn afgebroken na een 'vreedzame' anti-NSV betoging. :lol: |
Citaat:
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...vervolgd.dhtml http://www.youtube.com/watch?v=oapAE...layer_embedded |
Citaat:
|
Waarschijnlijk zijn Berts 'trawanten' dat inderdaad ook niet.
Maar het in eigen boezem kijken kan dus onder geen enkel beding zie ik, Karo? Da's geen aanval, maar je kan moeilijk naast het puin, rommel en schade kijken. Als je dan hoort van onze fish pipo dat het fantastisch was, omdat alleen maar een winkelruit gesneuveld is en bankautomaten vernield, kan ik mijn oren niet geloven. Da's niets meer of minder dan hooligan gedrag. Ik heb trouwens nog een vraagje ivm dat meisje. De youtube video toon één schop verticaal gedaan. Dus normaalgezien in het midden of links of rechts aangekomen. Nu heeft die gelijke rode plekken links, rechts en op haar voorhoofd. Neus lijkt ongeschonden. Dat rijmt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moord en brand schreeuwen over een paar gedeukte bankautomaten:
How serious can you get?:lol: |
Citaat:
De schade is miniem Agressie tegen personen NUL |
Citaat:
Buiten de beelden gebeurde er waarschijnlijk nog wel wat, wat niet rijmt is uw uitleg. Dat meisje haar gezicht is veel erger dan een debiel bankautomaat, of denk jij daar anders over? |
Citaat:
De schade is miniem. Agressie tegen personen NUL :roll: |
Citaat:
Iemand die in iemand zijn gezicht stampt is geen mens, en dan een debiele vent die een jong meisje stampt? Wat voor tuig is dat eigenlijk? |
Citaat:
En ja, haar gezicht is gehavend. Maar het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat dat van één schop kwam. Kijk nu zelf eens, en rijm die plekken met één vertikale schop in het gezicht? Ik zeg niet dat ze dat niet opgelopen heeft ten gevolge van politiegeweld. Waarschijnlijk wel. Maar wat die video toont is niet de oorzaak van die plekken. Ik veroordeel de hardhandige behandeling, maar een beetje kritische geest tov wat je ziet kan geen kwaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be