Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161889)

Derk de Tweede 18 oktober 2011 22:14

Ahlam Tamimi lachte toen ze hoorde dat ze niet 2 maar 8 kinderen doodde

Vandaag is deze heks van halal vrijgekomen door de gevangenenruil tussen Israel en Hamas.
Ze had de kogel moeten krijgen.

http://www.youtube.com/watch?v=_eeYQosgnF8

Nynorsk 18 oktober 2011 22:16

kutwijf.
samen met die noor daar in een cel van 2 op 2 steken.

Derk de Tweede 18 oktober 2011 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750733)
kutwijf.

Moge zij rotten in de hel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sbarro_...uicide_bombing

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:21

Niks mis mee. Ze verdedigt zichzelf en haar land. De Israëli's doen net hetzelfde.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750749)
Niks mis mee. Ze verdedigt zichzelf en haar land. De Israëli's doen net hetzelfde.

Gij vindt kinderen vermoorden normaal?

Nynorsk 18 oktober 2011 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750749)

tot er hier eens eentje moslimkinderen begint dood te schieten zeker.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750750)

Kinderen vermoorden is niet normaal en verkeerd. Jezelf verdedigen tegen de zionisten is wel normaal. En in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers, waaronder ook kinderen.

Nynorsk 18 oktober 2011 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750750)

ik kan suqarloe vaker appreciëren dan vroeger, maar het verdedigen van kindermoord zoals zij doet maakt me misselijk.
hoe samenleven met mensen met zo'n ideeën? :?

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750754)
tot er hier eens eentje moslimkinderen begint dood te schieten zeker.

We leven hier dan ook niet in een oorlogsgebied hé. En als er hier eentje een moslimkind zou neerknallen dan zou ik daar alvast niet van verschieten.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750756)
Kinderen vermoorden is niet normaal en verkeerd. Jezelf verdedigen tegen de zionisten is wel normaal. En in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers, waaronder ook kinderen.

Ik ben in oorlog met de islam, dat ik uw nageslacht bijneem is dan ook gerechtvaardigt?

Nynorsk 18 oktober 2011 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750756)

wat hadden die kinderen misdaan?

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750758)
ik kan suqarloe vaker appreciëren dan vroeger, maar het verdedigen van kindermoord zoals zij doet maakt me misselijk.
hoe samenleven met mensen met zo'n ideeën? :?

Beter lezen, nyntje. Kinderen doden is verkeerd. Dat schreef ik hierboven al.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750761)
Ik ben in oorlog met de islam, dat ik uw nageslacht bijneem is dan ook gerechtvaardigt?

Dus jij hebt al moslims neergeknald, hun bezittingen afgenomen?

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750765)
wat hadden die kinderen misdaan?

Helemaal niets. Wat hebben de Palestijnse kinderen gedaan die constant worden omgelegd?

Nynorsk 18 oktober 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750760)
We leven hier dan ook niet in een oorlogsgebied hé. En als er hier eentje een moslimkind zou neerknallen dan zou ik daar alvast niet van verschieten.

er zijn er nochtans die menen dat ze een jihad moeten voeren tegen niet-moslims.
ik zou het iig walgelijk vinden mocht iemand hier moslimkinderen beginnen afknallen. en nog walgelijker mocht blijken dat die blij is dat ie er meer meehad dan gedacht. ik zou iig niet zeggen "niks mis mee".

Ratatosk 18 oktober 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750770)
Dus jij hebt al moslims neergeknald, hun bezittingen afgenomen?

Was theoretisch.

In het slechtse geval dood ik soldaten of terroristen (als het ooit zover moet komen)

Burgers doden is verkeerd ook al denken ze anders.

Nynorsk 18 oktober 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750766)

Kinderen doden is verkeerd, maar er is niks mis mee. Duidelijk. :?

D'ARTOIS 18 oktober 2011 22:31

La Ley de Fuga ........

In Mexico heeft dat een bepaalde betekenis ......

Nynorsk 18 oktober 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750772)
Helemaal niets. Wat hebben de Palestijnse kinderen gedaan die constant worden omgelegd?

Niks. Dat is even walgelijk.

filosoof 18 oktober 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750733)
kutwijf.

Of met Ronald Jansen.

filosoof 18 oktober 2011 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750778)
Niks. Dat is even walgelijk.

Inderdaad.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750775)
Was theoretisch.

In het slechtse geval dood ik soldaten of terroristen (als het ooit zover moet komen)

Burgers doden is verkeerd ook al denken ze anders.

Laat ons nu net stellen dat die mensen in een oorlogsgebied leven. Kinderen doden is walgelijk, geen twijfel over mogelijk. Of het nu gaat om moslimkinderen, joodse kinderen of vrijzinnigen. Mijn punt is dat hetgeen die vrouw gedaan heeft ten eerste haram is. Het is verboden in haar geloof te doden en het is verboden in haar geloof om aanslagen te plegen op onschuldige burgers. Maar zo'n zaken komen nu eenmaal voor. Het gaat jouw (en mijn) petje te boven maar in een oorlog zou jij jezelf ook verdedigen en de vijand terug aanvallen. Je zegt het hierboven zelf. Jammer dat ze de verkeerden heeft aangevallen. Ik had ook liever gezien dat ze daar wat soldaten had omgelegd ipv onschuldige kinderen.

Nynorsk 18 oktober 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750791)
Laat ons nu net stellen dat die mensen in een oorlogsgebied leven. Kinderen doden is walgelijk, geen twijfel over mogelijk. Of het nu gaat om moslimkinderen, joodse kinderen of vrijzinnigen. Mijn punt is dat hetgeen die vrouw gedaan heeft ten eerste haram is. Het is verboden in haar geloof te doden en het is verboden in haar geloof om aanslagen te plegen op onschuldige burgers. Maar zo'n zaken komen nu eenmaal voor. Het gaat jouw (en mijn) petje te boven maar in een oorlog zou jij jezelf ook verdedigen en de vijand terug aanvallen. Je zegt het hierboven zelf. Jammer dat ze de verkeerden heeft aangevallen. Ik had ook liever gezien dat ze daar wat soldaten had omgelegd ipv onschuldige kinderen.

hoe rijm je dat allemaal met 'niks mis mee'?
sorry hoor, maar na je 'niks mis mee' vind ik bovenstaande behoorlijk ongeloofwaardig.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5750784)
Of met Ronald Jansen.

Den N-VA wilt de illegalen buitenschoppen en jij wilt deze vrouw binnenhalen...

Oblique 18 oktober 2011 22:40

Deze vrijheidsstrijdster verdiend een standbeeld. Nuja, die kinderen die sneuvelden vallen te betreuren. Maar zo gaat dat tijdens oorlog zeker.

Echter, heb ik van Israel ook geen excuses gehoort voor het uiteenrijten van 400 Palestijnse kinderen en baby's tijdens cast lead met oa witte fosfor. Waar vele joden blij mee waren.

Degene die nu zo overdreven moreel verontwaardigd doen, bespaar me uw krokodillentranen, toen zweeg je.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750793)
hoe rijm je dat allemaal met 'niks mis mee'?
sorry hoor, maar na je 'niks mis mee' vind ik bovenstaande behoorlijk ongeloofwaardig.

Het staat je vrij te geloven wat je wilt. Net als het mij vrij staat te denken wat ik wil.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750795)
Deze vrijheidsstrijdster verdiend een standbeeld. Nuja, die kinderen die sneuvelden vallen te betreuren. Maar zo gaat dat tijdens oorlog zeker.

Echter, heb ik van Israel ook geen excuses gehoort voor het uiteenrijten van 400 Palestijnse kinderen en baby's tijdens cast lead met oa witte fosfor. Waar vele joden blij mee waren.

Degene die nu zo overdreven moreel verontwaardigd doen, bespaar me uw krokodillentranen, toen zweeg je.

Goed gezegd!

Nynorsk 18 oktober 2011 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750795)

Is dat zo? Laat me raden... omdat ik hier reageer ben ik ineens pro-Israel zeker?

Nynorsk 18 oktober 2011 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750797)
Goed gezegd!

neen, helemaal fout eigenlijk.

filosoof 18 oktober 2011 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750766)

Kinderen doden is verkeerd.Inderdaad. Of ze nu Palestijns, Israelisch, Iraaks, Afgaans, Amerikaans of van welke nationaliteit dan ook zijn. Of het nu met industriële gesofistikeerde vernietigingswapens of met geknutselde bommen gebeurt. Kinderen doden is verkeerd.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:48

Goed om te weten

Kinderen afslachten = vrijheidsstrijder

lang leve Ronald Jansens, een echte vrijheidsstrijder, misschien moet de hamas hem een jobke geven.

Oblique 18 oktober 2011 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5750799)
Is dat zo? Laat me raden... omdat ik hier reageer ben ik ineens pro-Israel zeker?

Iemand die pro-israel is moet zich laten nakijken, dat is punt 1.
Punt 2: Degene waarover ik het heb, weten wie ze zijn.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750807)
Goed om te weten

Kinderen afslachten = vrijheidsstrijder

lang leve Ronald Jansens, een echte vrijheidsstrijder, misschien moet de hamas hem een jobke geven.

Je hebt zijn post duidelijk niet goed begrepen.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750810)
Je hebt zijn post duidelijk niet goed begrepen.

Toch wel, het is ok om kinderen te vermoorden in naam des vrijheid.

Weyland 18 oktober 2011 22:50

Ik zweeg alleszins niet toen, maar ik heb een stille stem op fora, nieuwssites en YouTube. Persoonlijk ben ik geen anti-Zionist meer. Wellicht heeft Israël diens huidige houding nodig om te overleven, zolang Hamas bestaat en zolang anti-Zionisme Islamistisch van karakter blijft. Desondanks ben ik tegen het gebruik van witte fosfor en het dehuhamiseren van burgerslachtoffers.
Ik ben ook tegen het cultiveren van de haat bij Palestijnen om de oorlogsstemming er tot in het oneindig in te houden. Israëlische Arabieren zijn veel beschaafder dan Palestijnen. Waarom? Zij worden minder blootgesteld aan propaganda sinds kindsbeen. Volgens veel anti-Zionisten is de oplossing voor het conflict dat Palestijnen de boel overnemen en een schrikbewind op touw zetten waar Israël als een softie-staat tegen lijkt.

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5750803)
Kinderen doden is verkeerd.Inderdaad. Of ze nu Palestijns, Israelisch, Iraaks, Afgaans, Amerikaans of van welke nationaliteit dan ook zijn. Of het nu met industriële gesofistikeerde vernietigingswapens of met geknutselde bommen gebeurd. Kinderen doden is verkeerd.

Dat is zo. Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers. Vrouwen, kinderen en mannen...

Nynorsk 18 oktober 2011 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5750808)
Iemand die pro-israel is moet zich laten nakijken, dat is punt 1.
Punt 2: Degene waarover ik het heb, weten wie ze zijn.

Het lijkt me nogal duidelijk dat je je met je bericht even goed tot mij richt.
Van waar de behoefte om zo'n zwakke argumentatie te geven?
Kan je niet to the point antwoorden?

suqar_7loe 18 oktober 2011 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5750811)
Toch wel, het is ok om kinderen te vermoorden in naam des vrijheid.

Neen, het is oké om jezelf te verdedigen en je land in naam der vrijheid. En tijdens die verdediging kunnen nu eenmaal slachtoffers vallen. Trouwens, zionisten of gatlikkende zionisten zullen die post bij voorbaat niet begrijpen. Dus doe vooral geen moeite.

Weyland 18 oktober 2011 22:53

Het is de naam der vrijheid. Vrijheid is een vrouwelijk woord, net als alle abstracta.

Ratatosk 18 oktober 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5750813)
Dat is zo. Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers. Vrouwen, kinderen en mannen...

is er soms oorlog in een burgerwijk ergens in Jeruzalem? ik denk het niet. Mijn wens is dat jullie dezelfde behandeling krijgen als die vermoorde kinderen en dit duizend keer erger. Jullie zijn geen mensen maar ongedierte.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be