![]() |
De troepen van Di Rupo in actie
http://www.rtbf.be/sport/football/be...ers?id=6963963 Dat ze eerst Nederlands leren in plaats van zich belachelijk te maken. Curieus naar de reactie van de voetbalbond! Wedden dat dit met de mantel der liefde bedekt zal worden? :evil: |
Gotta love football 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat di Rupo ermee te maken heeft zul je toch duidelijker moeten uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zegt de ene: ze moeten al die doppers van den dop gooien. Zegt een ander: gij zijt ne fijne gij. Mijne baas is failliet gegaan, ik ben al op 10 plaatsen geweest voor ander werk en dan wilt gij me van den dop afgooien. De ene: Nee gij natuurlijk niet want dat weet ik van uwe baas. maar de rest zijn allemaal profiteurs. Enkel om aan te tonen hoe iemand door slogans kan beïnvloed worden.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat wou ik eigenlijk in deze draad niet zeggen. Wat ik wel wou zeggen, 2 dingen: - de Bergenaars reageren met zo'n spandoek. Is dat wel slim? Zouden we alle door tierende spionkoppen geviseerde bevolkingsgroepen aanraden om 'zich bloot te geven', door 'toe te geven dat ze zich aangesproken voelen' ..? 't Wordt nu wel dubbel plezant voor die zatlappen om te brullen wat de Walen dan wel zijn volgens hen. - niet alleen 'schaam' is verkeerd. Welke Vlaming zou nu zeggen "Je bent de schaamte van belgie". Als ge dan zo'n tien-meters of nog langere spandoek maakt, en als ge dan niet perfect tweetalig zijt, dan steekt ge toch eerst uw licht op bij een native speaker. Maar weet ge: dat is hun aard niet, zich te informeren over zo'n primitief taaltje dat door zo wenig mensen gesproken wordt. Een beetje nederigheid a.u.b. |
Citaat:
Negeren is de beste methode om het te doen ophouden. |
Citaat:
|
Tja waar is de tijd dat voetbal supporters tot in de vroege uurtjes de werken van Nietzsche besproken.
Een non-issue voor mijn part. |
Citaat:
|
Citaat:
Of is het omdat ge van de Limburg zijt dat ge oogkleppen draagt? |
Citaat:
maar wat mij vooral verbaast, is dat die mensen uit Bergen blijkbaar totaal geen Nederlands kennen. allé, zo erg verbaast me dat nu ook weer niet.... |
Gewoon terugzingen, Belgique est fini. lalalalalalalala
|
Citaat:
alleen al het feit dat ze dien inbev brol met sloten naar binnen gieten zegt al genoeg. |
Moest dat eigenlijk niet als 'tu es la hon de la Belgique' vertaald worden ? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ooit mee gaan zien naar een thuismatch van genk, staantribine achter de goal.
Die van Bergen hebben gelijk met hun spandoek. |
Citaat:
En in ieder geval hebben de varkens van Genk nu het signaal gekregen dat hun gezangen gehoord worden. Dus mag je meer van dat verwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
Tip, deze raakt hun harder: Chris Mavinga, superheld hij was onze back en hij kwam van Liverpool hij stampte Carcela, midden op zijn smoel :lol: |
Citaat:
LOL! Er boenk op! Onder het artikel staan wat reacties : Deze vond ik wel goed : - Clessens Charles : S'il vous plait, ne devenez pas aussi cons que nos politiciens en surfant sur le communautaire... -Geoffrey Truillet : vous ne trouvez pas qu'a force de se laisser insulter on a l'air encore plus con qu'en ne disant rien ? - Clessens Charles : �* Geoffrey Oui, quelque part vous avez raison. Mais pensez-vous que se lancer mutuellement des insultes fera avancer quelque chose. Le plus intelligent serait par exemple de chanter, côté wallon : « Nous les Flamands, on les aime bien ». C’st alors qu’ils auraient l’air stupides. Et que pensez-vous de l’exemple donné aux jeunes enfants qui sont souvent nombreux dans des stades de foot ? Et que faites-vous du côté éducatif du sport ? Bien sûr, si vous êtes partisan de « celui qui a lancé la plus grosse insulte va gagner », alors vous avez raison. Mais répondre �* un chant imbécile par des réactions du même style, pour moi, c’est contre-productif. Mais je respecte votre opinion. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be