![]() |
Akkoord Justitie eerste opvulling van de lege doos MG?
Onze 3 moedige onderhandelaars zijn weer heel goed bezig, hoor!
Citaat:
Eerste aanvulling van de Metropolitane Gemeenschap is een feit! Doordat de arrodissementen halveren word het arrodissement Halle-Vilvoorde bij Leuven gevoegd. Hierdoor kunnen de franstalige magistraten ook tewerk gesteld worden in de omgeving van Leuven tot en met Diest, bij deze wordt Vlaams Brabant officieel 2-talig gebied. Dank u Beke, De Croo en Toback!!! Jullie doen het echt perfect!!! |
Citaat:
Als na tientallen jaren vruchteloze pogingen om er iets aan te doen, er dan toch eindelijk een akkoord op komt, slaag jij er nog in om dat op pure science-fiction methode te gaan relateren aan de juridische splitsing van bhv... Denk je niet dat er buiten, in de echte wereld, af en toe nog eens iets anders aan de hand is ? :x En trouwens, dat die onderzoeksrechters (je doelt op die vijf franstalige) inzetbaar zouden zijn tot in leuven dat heb je uit je duim gezogen. Zouden we ons niet best aan de realiteit houden, en de ingebeelde toestanden achterwege laten ? |
ja Mathias : ik zie het al, je zit dit gewoon te papegaaien in een nieuw draadje. Je herkauwt gewoon wat bokkenreyder enkele minuten geleden zegde . :roll:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als - ik zeg wel als - vlaams-brabant al tweetalig zou worden door deze maatregel, lijkt mij dat vooral een goede zaak te zijn. De Waalse magistraten verdienen alle respect om de achterstand bij justitie te helpen wegwerken. Niet, bende provinciaaltjes? |
Citaat:
Lid van een bende rode idioten... :roll: |
Citaat:
* KNIP * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daaruit kun je die konklusie helemaal niet trekken. En uiteraard hoop ik ook dat we tegen morgen toch wat meer details krijgen dan dit lijstje van goede intenties. Dat spreekt vanzelf. Maar om daar nu weer direkt een groot komplot achter te gaan zoeken om die metropolitane gemeenschap enz enz inhoud te geven :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Lees nog wat meer van die doorbraak en/of andere ovv-toestanden, plus wat palieterke en rechts actueel... Maar let wel op voor overdosissen want dan ga je halucineren en kijken of er nog geen waal in je kleerkast zit, of onder je bed. Kijk het toch maar best even na, voor je achteloos gaat slapen. Je weet nooit zeker genoeg hoor, na zulke politieke akkoorden. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als jij sneller de pers en het nieuws gelooft. Mij goed. Maar je ziet wat er na al die jaren van gekomen is. Het Brussels gewest was ook voorgesteld als een lege doos. Maar je ziet hoever we er mee gekomen zijn... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, die BHG gaat over gewestbevoegdheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maw: niets... Enkel ons uitgebuit en ons grondgebied proberen te stelen. Ps: de dag dat wallonie ook maar 1 eurocent naar vlaanderen moet storten dan houd België op met bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er al iets mis is aan "de gemiddelde Vlaming" is het de blatante lafheid om dingen alleen maar achter diverse ruggen te ventileren en dus in cirkeltjes rond te blijven draaien op forums met penetrante vitrioollucht ipv. de massaal de straat op te trekken en op dusdanige manier duidelijk te maken dat het maatschappelijke ongenoegen alarmfase rood bereikt heeft. Nederlanders doen dat ook niet? Tja, daar is dan ook een goede reden voor: ondanks dat niet alles van een leien dakje verloopt hier hebben ze tenminste niet 500 dagen verspeeld aan een uit de hand gelopen sessie zakdoekleggen maar reeds de nodige maatregelen genomen voor een strikt besparingsdieet conform Europese guidance. Nederlanders zijn onbetrouwbaar? De Nederlanders die ik ken zijn de meest eerlijke, loyale en toegewijde mensen die ik ken en wie globaal een andere mening toegedaan is mag misschien eerst de spiegel eens op zichzelf richten... Je mag ook altijd concrete voorbeelden geven natuurlijk, dan kan je me wellicht overtuigen dat Den Hollander zeer onbetrouwbaar is... (haha). Nog even dit: ik jaag me nu al verschrikkelijk op over de hoeveelheid onrecht die zich anno 2011 afspeelt bij dit schabouwelijke schouwspel; zwijg stil als ik nog in Vlaanderen zou wonen... Hoorde De Klucht vanochtend op Radio1 zeggen: "we leven wel in een democratie he mevrouw!". Die uitspraak was voor mij al genoeg reden om em Kaddhafi-gewijs uit een rioleringspijp te trekken maar hey... ben ik ff blij dat ik straks de rekening niet ga betalen van EDR's foefelarij met jullie kringspier. Blame de galerij van onbekwame graaiers en ook jezelf omdat jullie het hebben laten gebeuren... |
Citaat:
Je mag het hen echt niet kwalijk nemen dat ze zo 'beperkt' zijn, hoor! :evil: |
Citaat:
I'm trying, i'm trying.... |
Citaat:
straf. waar heb jij de laatste maanden gezeten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be