![]() |
Immigratie en integratie? E-migratie is de oplossing!
Dit subforum heet "Immigratie en integratie".
Nochtans is de oplossing voor alle problemen besproken in de topics die hier in dit subforum gepost worden: E-migratie. De problemen zijn groot en kunnen enkel groter worden. Oplossingen zijn er niet. Zo simpel is het. Toch niet oplossingen "in the box". "Out of the box" dus: weg van "hier". Dat geldt uiteraard alleen voor die mensen die menen problemen te ervaren. De rest kan rustig blijven genieten van de steeds verder voortschrijdende "verrijking". |
"Weg van hier" inderdaad. Maar weet jij nog een plaatske waar de islamitische verrijking nog niet is doorgedrongen? Ik dacht steeds iets als Zuid Amerika of Nieuw Zeeland, maar dat blijkt ook al besmet te zijn.
|
Citaat:
Ik vind daarom dat degenen die zo wijs zijn om te emigreren ook tevens zo wijs moeten zijn om zich te organiseren om hun belangen veilig te stellen tegen de tijd dat de "grote witte volksverhuizing" in Europa zal op gang komen. Wil je meer weten? PM. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen de nazi's onze contreien overspoelden werden ze uiteindelijk ook weer weggejaagd en waren het niet wij die vertrokken! Trouwens, waar we ook zouden gaan, de multiculpest zou ons wel vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer de racisten vertrokken zijn, kunnen we eindelijk met de overigen de problemen aanpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik die dacht dat er geen problemen waren volgens jou.De open deur om de resterende minderheid originelen aan te pakken nietwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht heb je selectief en/of bevooroordeeld mijn posts gelezen. Troost je, je bent niet de enige. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Volgens artisjok zijn de autochtonen het probleem, ten minste die autochtonen die weigeren zich te integreren en te assimileren in het islamitisch maatschappijmodel, zoals zij doet. 99,999999999 % van de autochtone bevolking zien zo'n geestelijke verknechting tot dat prémiddeleeuws model niet zitten wegens werkelijk te afstompend. |
Citaat:
|
Citaat:
Zie het topic 'Waarom racisme de maatschappij verziekt". http://forum.politics.be/showthread.php?t=162790 + een deel van de racisten stigmatiseren, zaaien haat, zetten aan tot racisme, wat de problemen nog vergoot omdat ze er garen van spinnen. Zie uiterst rechts zowel bij nationalisten als bij gelovigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je dacht toch niet dat ze kwamen en blijven komen voor de vol-au-vant met frietjes? |
Citaat:
|
Hier is is het ook niet meer gratis inkom sinds er al ettelijke jaren honderden Marokkanen naar Hofstade afzakken om het domein in te palmen en amok te maken.
http://donviona.blogspot.com/2011/04...-optreden.html |
Citaat:
'Op een bepaald ogenblik waren acht agenten van de lokale politie volledig omsingeld door 200 tot 300 jongeren. De rust is pas teruggekeerd toen de agenten zich van het strand verwijderde." Ook een soort van emigratie. Op microniveau dan. Broekpoeperds die haastig wegvluchten. Hoe verassend. De corrupte hoofdcommissaris zelf was waarschijnlijk te druk met zijn secretaresse(s). Welkom in Belgie. |
Citaat:
;-) Maar dat hebben die " jongeren" niet eens door! Vandaar dat hun moeder een lief moet kopen in het buitenland! Sukkeltjes hoor, die " jongeren"... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dus een mooi voorbeeld van emigratie. Ik ben ervan overtuigd dat jonge mensen hier ook dezelfde optie moeten overwegen. Een land met de hoogste belastingdruk, de laagste pensioenen, de bijna hoogste bevolkingsdichtheid, met potentieel de hoogste maatschappelijke problemen en een lage identiteit, met een afbraak van staal- en textielindustrie en een ondergang van de financiele sector, dwingt dit soort vragen te stellen. Ik geloof geen fluit dat het er ooit beter wordt, wel integendeel. En geloof me, er zijn genoeg plaatsen waar je naar toe kan, zowel binnen als buiten Europa. Alle leden van het team waar ik mee werkte in m'n vorige werkgever werken nu al jaren in het buitenland. Er is een tijd van komen en van gaan. The writings are on the wall. |
Citaat:
Met de immigratie en de bijhorende problemen zitten we met iets van een gans andere orde. Degenen die indertijd de Europese integratie bedacht hebben, hebben toen ook tegelijkertijd de immigratie op gang gebracht. De "vijand" zit dus van binnen in plaats van buiten. Het gaat over een enorme dynamiek waar zowat alle gevestigde machten en hun handlangers en knechtjes en meelopers achterstaan. Zie wat partijen als VB in Europa (niet) bereikt hebben. De mensen willen er maar niet massaal op stemmen. Het zal "hier" dus enkel maar erger worden. De West-Europese steden worden inderdaad volop "gelibanoniseerd". Je kan dus enkel kiezen voor blijvend (ten)ondergaan of naar daar trekken waar die dynamiek van libanisering niet op gang gebracht is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be