Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Canada komt openlijk stelen, VB en andere regimepartijen zwijgen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=163428)

-Jo- 19 november 2011 14:18

Canada komt openlijk stelen, VB en andere regimepartijen zwijgen

In Brussel gaat een jobbeurs door georganisered door de Canadezen met de bedoeling een migratiestroom richting hun land op te wekken en Vlamingen aan te zetten tot emigratie. Geen enkele politieke partij die tegen deze openlijke diefstal (aanzetten tot hersenvlucht) reageert! Vooral de zogenaamde nationalistische partijen die van zichzelf beweren kritisch te staan tov migratie, zwijgen hierover als vermoord. Blijkbaar keuren N-VA en VB het goed dat niet-Europese landen hier openlijk werkkrachten kunnen komen weghalen en oproepen tot migratie. :roll:

http://vtm.be/nieuws/binnenland/7776...nada-te-werken

Eens te meer het Westerse systeem ten voeten uit. Het Westen = migratie, multicul en liberaal extremisme.

kelt 19 november 2011 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5811793)
In Brussel gaat een jobbeurs door georganisered door de Canadezen met de bedoeling een migratiestroom richting hun land op te wekken en Vlamingen aan te zetten tot emigratie. Geen enkele politieke partij die tegen deze openlijke diefstal (aanzetten tot hersenvlucht) reageert! Vooral de zogenaamde nationalistische partijen die van zichzelf beweren kritisch te staan tov migratie, zwijgen hierover als vermoord. Blijkbaar keuren N-VA en VB het goed dat niet-Europese landen hier openlijk werkkrachten kunnen komen weghalen en oproepen tot migratie. :roll:

Eens te meer het Westerse systeem ten voeten uit. Het Westen = migratie, multicul en liberaal extremisme.

Het is niet de eerste keer.Canada en Australie bijvoorbeeld ZIJN aantrekkelijk voor blanke Europeanen ,zeker West-Europeanen die snel Engels leren en spoorloos kunnen opgaan in de bevolking,en met een zekere technische bagage."Gotye" heeft ondertussen bewezen dat ook mensen uit de "kunstwereld" misschien beter deze kusten verlaten..

Meer algemeen...als onze regeringen niet stoppen met de babyboomers te pamperen dan is er inderdaad een groot probleem.....en stoppen we misschien best met onze hogescholen en universiteiten gezien we ,in de praktijk,verre naties subsidieren....

Ik verwijt het dus niet aan de Canadezen,de Australiers,zelfs niet aan emigrerende jongeren.Het is te verwijten aan onszelf!

Het zijn ook voorbeelden van landen die schaamteloos GEWENSTE immigranten opsporen.Wat zij doen zou elders als racisme betiteld worden.Maar voor hen geldt het devies : "Wie slim is sorteert"

:-(

Alboreto 19 november 2011 17:15

Citaat:

In Brussel gaat een jobbeurs door georganisered door de Canadezen met de bedoeling een migratiestroom richting hun land op te wekken en Vlamingen aan te zetten tot emigratie. Geen enkele politieke partij die tegen deze openlijke diefstal (aanzetten tot hersenvlucht) reageert!

Politieke partijen hebben zich daar niet mee te moeien.
Als ik het een goed idee vindt om naar Canada te migreren (prachtig land trouwens) dan heeft niemand hier daar enige pap in te brokken.

Cynara Cardunculus 19 november 2011 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5812064)
Politieke partijen hebben zich daar niet mee te moeien.
Als ik het een goed idee vindt om naar Canada te migreren (prachtig land trouwens) dan heeft niemand hier daar enige pap in te brokken.

me dunkt dat de Canadese overheid toch wel iets in de pap te brokken heeft. En d�*�*r knelt hem het politiek correcte schoentje:

hier zou men volgens jou geen enkel criterium mogen aanhouden, maar de Canadezen mogen volgens jou dan weer wel voorsorteren?
Hoe ridicuul kan je wel wezen?

Diego Raga 19 november 2011 17:31

Kijk 's aan... :-D

[i]De Vlamingen staan wereldwijd bekend als flexibele en polyvalente werkkrachten. Hun inzet, gecombineerd met de modernste behandelingstechnieken, zorgen in élke sector voor de hoogst denkbare productiviteit.http://www.havenvanantwerpen.be/port...%20wereldhaven

Zouden daar ook onze horden moslim-verrijkers mee inbegrepen zijn ?

Cynara Cardunculus 19 november 2011 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 5812080)
Kijk 's aan... :-D

[i]De Vlamingen staan wereldwijd bekend als flexibele en polyvalente werkkrachten. Hun inzet, gecombineerd met de modernste behandelingstechnieken, zorgen in élke sector voor de hoogst denkbare productiviteit.http://www.havenvanantwerpen.be/port...%20wereldhaven

Zouden daar ook onze horden moslim-verrijkers mee inbegrepen zijn ?

In Amsterdam willen de Nieuwe Nederlanders Aan De Uitkering alvast niet voor een havenjob hun bed uitkomen. Die zullen er dus niet bijzitten.

Sfax 19 november 2011 18:22

Citaat:

Prachtig! Een land dat jongeren hier de kans biedt om te groeien, om te leven, om de asgrauwe, kleingeestige mentaliteit hier achter te laten! Daar kan alleen maar lof voor zijn. Stom van België om niets te bieden zodat het die mensne hier kan houden, maar het zijn niet de eersten en het zullen niet de laatsten zijn. In de huidige toestand is België gedoemd om een geriatrisch, marginaal oord te worden, waar iedereen zich enkel kan afvragen hoe het toch kan dat ondanks al hun grote solidariteit, ze toch zo diep in de shit zitten.

Laat maar komen die braindrain!

Sfax 19 november 2011 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 5811840)
Het is niet de eerste keer.Canada en Australie bijvoorbeeld ZIJN aantrekkelijk voor blanke Europeanen ,zeker West-Europeanen die snel Engels leren en spoorloos kunnen opgaan in de bevolking,en met een zekere technische bagage."Gotye" heeft ondertussen bewezen dat ook mensen uit de "kunstwereld" misschien beter deze kusten verlaten..

Meer algemeen...als onze regeringen niet stoppen met de babyboomers te pamperen dan is er inderdaad een groot probleem.....en stoppen we misschien best met onze hogescholen en universiteiten gezien we ,in de praktijk,verre naties subsidieren....

Ik verwijt het dus niet aan de Canadezen,de Australiers,zelfs niet aan emigrerende jongeren.Het is te verwijten aan onszelf!

Het zijn ook voorbeelden van landen die schaamteloos GEWENSTE immigranten opsporen.Wat zij doen zou elders als racisme betiteld worden.Maar voor hen geldt het devies : "Wie slim is sorteert"

:-(

Easy as that :-)

Great, isn't it :)

cairn 19 november 2011 19:26

Prachtig,de poort voor de pinguins van alhier is open naar alaska.

Er gaan daar nogal minaretten gebouwd worden

brother paul 19 november 2011 19:45

Citaat:

belgie zou beter zon beurs organiseren in afrikaanse lande in plaats van iedereen dood te knuffelej in dat asielsysteem en in de sociale industrie. Straks zijn we gewoon het land van de loozers. Dus ja talent kun je aantrekken. En de rest heeft maar een reisvisum

Diego Raga 19 november 2011 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5812093)
In Amsterdam willen de Nieuwe Nederlanders Aan De Uitkering alvast niet voor een havenjob hun bed uitkomen. Die zullen er dus niet bijzitten.

Gezien de meerderheid van de NN getrouw blijven aan hun woestijndogma, beschouwen deze economische verrijkers hun uitkeringen wsl als hun rechtmatige djizja.
Waarom nog uit hun nest komen, als de gedienstige dhimmieleiders van de Oude Nederlanders hen toch vrijwillig de gebraden lammetjes nederig aanbieden ?
Ze zitten nu al in de voorhal van hun paradijs, toch ?

Verder denk ik dat Canadezen niet echt staan te springen, om dat soort koran-masturbeerders te verwelkomen.

De Brabander 20 november 2011 21:18

Laat de Vlamingen maar emigreren. De Brabanders nemen de macht wel over.:-)

bgf324 20 november 2011 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5813774)
Laat de Vlamingen maar emigreren. De Brabanders nemen de macht wel over.:-)

3000 mensen wouden komen.
800 werden er slechts uitgenodigd.

In Canada spreekt men Frans. Ik moet er geen tekening bij maken dat iemand met Frans als moedertaal meer kans heeft van een uitnodiging te krijgen?

Steve_M 20 november 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5813922)
3000 mensen wouden komen.
800 werden er slechts uitgenodigd.

In Canada spreekt men Frans. Ik moet er geen tekening bij maken dat iemand met Frans als moedertaal meer kans heeft van een uitnodiging te krijgen?

In Canada spreekt men voornamelijk Engels. Met ruime voorsprong zelfs.

Savatage 20 november 2011 22:38

Wat is nu mis met zo'n jobbeurs? België is hier nog maar weinig aantrekkelijk voor werkende mensen.

lombas 20 november 2011 22:41

Ik zou er best wel geïnteresseerd in zijn!

Mam 20 november 2011 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5812116)
Prachtig! Een land dat jongeren hier de kans biedt om te groeien, om te leven, om de asgrauwe, kleingeestige mentaliteit hier achter te laten! Daar kan alleen maar lof voor zijn. Stom van België om niets te bieden zodat het die mensne hier kan houden, maar het zijn niet de eersten en het zullen niet de laatsten zijn. In de huidige toestand is België gedoemd om een geriatrisch, marginaal oord te worden, waar iedereen zich enkel kan afvragen hoe het toch kan dat ondanks al hun grote solidariteit, ze toch zo diep in de shit zitten.

Laat maar komen die braindrain!

Euh, in het filmpje werd gezegd dat men ook op zoek was naar lassers of chauffeurs van zware vrachtwagens. Met alle respect, maar dat lijkt me niet zo'n "kennis"vlucht.

Savatage 20 november 2011 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5813989)
Ik zou er best wel geïnteresseerd in zijn!

Ik niet echt. Liever de VS dan ofwel richting Azië. Ik ga binnen een tweetal jaar proberen de stap te zetten via mijn huidige werkgever.

mkb 20 november 2011 23:53

Citaat:

Geen enkele politieke partij die tegen deze openlijke diefstal (aanzetten tot hersenvlucht) reageert!

Is de bevolking dan eigendom van de staat? Zo ja kunnen we misschien wat sossen en tsjeven verkopen om de begroting in evenwicht te krijgen. :lol:

brother paul 21 november 2011 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5814133)
Is de bevolking dan eigendom van de staat? Zo ja kunnen we misschien wat sossen en tsjeven verkopen om de begroting in evenwicht te krijgen. :lol:

het grappige is natuurlijk dat we in belgie investeren in marocane, tunesiers, en algeriens, en dat die allemaal hier komen leven in ons sociaal paradijs. DUs economische migratie om in ons sociaal stelsel te nestelen. Terwijl onze mensen naar canada gaan om te gaan werken. Economische migratie om te gaan werken.

Nu het tweede grappige eraan is dat je kunt emigreren en de schulden die de overheid opgetapeld heeft zomaar kunt achterlaten... Daar zou ik persoonlijk pmoest ik de overheid een 'migratietaks vragen' DUs iedere burger die het land wil verlaten betaalt 20.000euro. Je komt niet buiten zonder uw schulden een deel af te lossen inderdaad

bgf324 21 november 2011 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5813947)
In Canada spreekt men voornamelijk Engels. Met ruime voorsprong zelfs.

Het ging vooral over het Franstalige gedeelte van Canada.

lombas 21 november 2011 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5814159)
Het ging vooral over het Franstalige gedeelte van Canada.

Ik begrijp je punt niet goed...

Sfax 21 november 2011 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5814073)
Euh, in het filmpje werd gezegd dat men ook op zoek was naar lassers of chauffeurs van zware vrachtwagens. Met alle respect, maar dat lijkt me niet zo'n "kennis"vlucht.

Weet ik. Skill drain eerder in dat geval, en voor een land als BE even slecht aangezien dat ook stuk voor stuk knelpuntberoepen zijn.

Maar niet meer dan logisch gezien de Belgische context. Mensen die iets kunnen, die iets kunnen verwezenlijken en die de capaciteit hebben om boven het maaiveld uit te komen, hebben hier niks meer te zoeken buiten een waanzinnig uitpersende fiscaliteit in combinatie met een gifgroene afgunst door iedereen die in het maaiveld blijft zitten.

bgf324 21 november 2011 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5814336)
Ik begrijp je punt niet goed...

Als de omgevingstaal op de werkvloer Frans is, dan neemt men liever mensen met Frans als moedertaal.

lombas 21 november 2011 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5814820)
Als de omgevingstaal op de werkvloer Frans is, dan neemt men liever mensen met Frans als moedertaal.

Ja, dat verstond ik best - maar ik begreep je punt van kritiek daarop niet goed.

Overigens ben je met Frans quasi niets in 90% van de Canadese "boomsteden" (Calgary, Edmonton, Vancouver). En al helemaal niets in de ruwe sector (olie, visserij, ...).

Enkel de dienstensector plukt wat Franse vruchten - maar het is niet zo eenvoudig om ginder meteen in de dienstensector aan de slag te gaan.

Jantje 21 november 2011 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5814820)

Het probleem is wel dat de Canadezen een ander Frans gebruiken dan de Walen en beide elkaar gewoon niet verstaan.

De meeste mensen waren trouwens mensen met beroepservaring.

Als je weet dat een vrachwagenbestuurder daar een netoloon van 5000 dollar per maand kan verdienen door slechts zijn 8 uur te werken en een technieker A2 er zelfs naar de 10.000 Canadese dollars per maand gaat, moet je niet twijfelen.

Wie denkt dat het over een zoeken naar hoog geschoolden is, zit goed fout, dat doen de bedrijven reeds lang direct op de uniefs zelf. En niet enkele Canada, maar ook de VS, Australie, China, Japan, India en veel rijke Arabische landen.

De schoofzak 21 november 2011 15:10

Daar zijn er een paar die niet goed beseffen wat ze zeggen !!

Denk eens even na: welk regime bouwde een muur om te beletten dat onderdanen emigreerden ??

Wat staat er in onze grondvod omtrent individuele rechten; wat staat er in het EVRM; wat zeggen de VN omtrent rechten van de mens ??
Iemand verbieden om zijn land te verlaten, hem/haar het recht ontzeggen om in een ander land legaal binnen te reizen ..???

We gaan een woord moeten uitvinden om dat te beschrijven. Domheidsfascisme ?

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5814140)
het grappige is natuurlijk dat we in belgie investeren in marocane, tunesiers, en algeriens, en dat die allemaal hier komen leven in ons sociaal paradijs. DUs economische migratie om in ons sociaal stelsel te nestelen. Terwijl onze mensen naar canada gaan om te gaan werken. Economische migratie om te gaan werken.

Nu het tweede grappige eraan is dat je kunt emigreren en de schulden die de overheid opgetapeld heeft zomaar kunt achterlaten... Daar zou ik persoonlijk pmoest ik de overheid een 'migratietaks vragen' DUs iedere burger die het land wil verlaten betaalt 20.000euro. Je komt niet buiten zonder uw schulden een deel af te lossen inderdaad

lombas 21 november 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 5815091)
Het probleem is wel dat de Canadezen een ander Frans gebruiken dan de Walen en beide elkaar gewoon niet verstaan.

Ik denk dat je een te eenzijdig beeld hebt op het Canadese Frans.

Het is niet allemaal (zeker niet allemaal) een "lingo apart" met sterke "a", weet je.

Mijn tante is Canadees, Franstalig, maar ik hoor geen "quebecqois" accent.

Er wonen betrekkelijk veel Fransen en Walen in Canada.

De schoofzak 21 november 2011 15:15

Citaat:

Hilarisch !!

Citaat:

De meeste mensen waren trouwens mensen met beroepservaring.

Als je weet dat een vrachwagenbestuurder daar een netoloon van 5000 dollar per maand kan verdienen door slechts zijn 8 uur te werken en een technieker A2 er zelfs naar de 10.000 Canadese dollars per maand gaat, moet je niet twijfelen.

Zuig je dat uit je duim ? Zo neen, waarom geef je niet van de eerste keer een link ?

Citaat:

Wie denkt dat het over een zoeken naar hoog geschoolden is, zit goed fout, dat doen de bedrijven reeds lang direct op de uniefs zelf. En niet enkele Canada, maar ook de VS, Australie, China, Japan, India en veel rijke Arabische landen.

Heb jij ergens een lijst van de gezochte profielen op die vergadering van de Canadese ambassade ? Liefst niet genoteerd op een bierviltje dan.

Steve_M 21 november 2011 16:59

Ah, de duimzuigerij van Jantje, altijd weer lachen.

Citaat:

Ooit al in Québec geweest? Ik wel. De mensen verstonden mij daar zonder enig probleem.

Citaat:

Hoe kom jij toch altijd bij de meest belachelijke cijfers voor vanalles en nog wat? Als je dan toch per se zaken wil verzinnen, doe dan tenminste een beetje moeite. Maar kom, omdat ik goed van hart ben, hier wat echte cijfers:

http://www.worldsalaries.org/canada.shtml

http://www.livingin-canada.com/work-...es-canada.html

(brutobedragen, welteverstaan)

http://www.canadavisa.com/canada-salary-wizard.html

En nog eentje: http://www.averagesalarysurvey.com/a.../19192229.aspx

In die laatste houdt een trucker na de belastingen nog 32000 CAD over of zo'n 2667 CAD per maand, of zo'n 1900 euro. Niet slecht, maar lang geen 5000 dollar. Een technieker (mechanical engineer) houdt zo'n 39000 CAD over.

Steve_M 21 november 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5815134)
Heb jij ergens een lijst van de gezochte profielen op die vergadering van de Canadese ambassade ? Liefst niet genoteerd op een bierviltje dan.

http://destination-canada-forum-empl...ge=15&job=null

Mam 21 november 2011 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 5814474)
Weet ik. Skill drain eerder in dat geval, en voor een land als BE even slecht aangezien dat ook stuk voor stuk knelpuntberoepen zijn.

Maar niet meer dan logisch gezien de Belgische context. Mensen die iets kunnen, die iets kunnen verwezenlijken en die de capaciteit hebben om boven het maaiveld uit te komen, hebben hier niks meer te zoeken buiten een waanzinnig uitpersende fiscaliteit in combinatie met een gifgroene afgunst door iedereen die in het maaiveld blijft zitten.

Wat 'n termen weeral... België heeft niets aan niet-solidaire, egoïstische burgers die elkaar en het land haten. Hebzucht is trouwens één van de zeven hoofzonden.
En Belgen die in Canada gaan werken, moeten ook belasting betalen: ginder of hier ofwel in beide landen. Ik ben het ermee eens dat België een hogere fiscaliteit heeft maar u overdrijft. Stel uzelf de vraag: zou u zich gelukkig voelen als u in uw paleis zat dat omringd werd door armen (met alle gevolgen vandien als extra beveiliging etc.) ?

lombas 21 november 2011 17:45

631 Restaurant and Food Service Managers
0811 Primary Production Managers (Except Agriculture)
1122 Professional Occupations in Business Services to Management (Cap reached)
1233 Insurance Adjusters and Claims Examiners
2121 Biologists and Related Scientists
2151 Architects
3111 Specialist Physicians
3112 General Practitioners and Family Physicians
3113 Dentists
3131 Pharmacists
3142 Physiotherapists
3152 Registered Nurses (Cap reached)
3215 Medical Radiation Technologists
3222 Dental Hygienists & Dental Therapists
3233 Licensed Practical Nurses
4151 Psychologists
4152 Social Workers
6241 Chefs
6242 Cooks
7215 Contractors and Supervisors, Carpentry Trades
7216 Contractors and Supervisors, Mechanic Trades
7241 Electricians (Except Industrial & Power System)
7242 Industrial Electricians
7251 Plumbers
7265 Welders & Related Machine Operators
7312 Heavy-Duty Equipment Mechanics
7371 Crane Operators
7372 Drillers & Blasters - Surface Mining, Quarrying & Construction
8222 Supervisors, Oil and Gas Drilling and Service

Mam 21 november 2011 18:02

Wat is trouwens een gemiddeld maandloon in Canada? Voor €500 extra per maand en minder sociale voorzieningen ga je toch niet immigreren? En alles zou daar ook wel eens duurder kunnen zijn, waardoor je eigenlijk met dezelfde levensstandaard als België zit?

lombas 21 november 2011 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5815681)
Wat is trouwens een gemiddeld maandloon in Canada? Voor €500 extra per maand en minder sociale voorzieningen ga je toch niet immigreren? En alles zou daar ook wel eens duurder kunnen zijn, waardoor je eigenlijk met dezelfde levensstandaard als België zit?

Misschien omdat de maatschappij er een pak aangenamer is?

Steve_M 21 november 2011 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5815681)

Ik heb de links drie posts geleden geplaatst. Klikkerdeklik.

Mam 21 november 2011 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5815686)
Misschien omdat de maatschappij er een pak aangenamer is?

Tja, dat lijkt me iets subjectief. Op welke manier aangenamer? Met geld kun je niet al het geluk van de wereld kopen. Bovendien moet je uw familie, vrienden en cultuur in België achter laten omdat zij niet zo "aangenaam" zijn?

bgf324 21 november 2011 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5814957)
Ja, dat verstond ik best - maar ik begreep je punt van kritiek daarop niet goed.

Overigens ben je met Frans quasi niets in 90% van de Canadese "boomsteden" (Calgary, Edmonton, Vancouver). En al helemaal niets in de ruwe sector (olie, visserij, ...).

Enkel de dienstensector plukt wat Franse vruchten - maar het is niet zo eenvoudig om ginder meteen in de dienstensector aan de slag te gaan.

Als ik het goed voor heb ging het vooral over de regio Québec.

Mam 21 november 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5815703)
Ik heb de links drie posts geleden geplaatst. Klikkerdeklik.

Ah oeps, bedankt. Ik had erover gelezen. ;-)

Blijkbaar is Canada dan toch niet zo'n loonparadijs...

Garlin 21 november 2011 18:34

Citaat:

Wat zouden de door jou opgenoemde partijen dan moeten doen? Het is nog niet zoooo heel lang geleden dat belgie in vele landen in de wereld ging uitpakken met het feit dat ze door allerhande 'trucken van de foor' zoals NIA toch wel het beste land in de wereld waren om in te investeren. Ik meen zelfs te herinneren dat er in sommige journaals dan stukjes waren over buitenlandse politici of economen die daarmee niet konden lachen.

Naar mijn mening mag ieder land hier komen laten zien wat zij aanbieden aan de mensen. Als belgie of vlaanderen dan toch zo ongelooflijk goed is voor de mensen zullen er niet veel gaan. Het is dus bijgevolg aan het 'enorm goed bestuur' (lees - die multi-hoofdige draak die te groot is voor zijn eigen grot en al jaren aan dodelijk overgewicht lijdt)om er voor te zorgen dat het hier aantrekkelijker is.

Wees niet verwonderd dat er mensen zullen vertrekken, ginds hebben ze schijnbaar geen minister, en 10 commissies nodig voor elke belastingsbetaler. En ze leven er ook, hun land word ook bestuurd en blijkbaar nog zo slecht niet. Want wij staan al bijna 2 jaar stil, zij naar zover ik weet niet...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be