![]() |
The Dope
Verboden toegang voor idioten. Onnozelaars van harte welkom.
|
En wie de is buitenwipper en mag die wel binnen?
|
Kunt ge hier iets zien tussen de walmen van opgesmoord gras en andere psychidelica , al is dat misschien niet echt de bedoeling...
|
Citaat:
:-) |
o kijk, een undergroundfeestje, da ontbraken we nog ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ge'ft maay ne plant oem oep te branden
plus ne 6-pack beer en een planeet oem oep te landen want ik wil weg van hier oep nen eindelozen trip door de nevel en de mist nen eindelozen trip die m'n leven uitwist |
Citaat:
om te hebben in gepist |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We komen ne keer kijken, se. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn kat heeft beslist dat je binnen mag, als je niet begint te lullen over nationalisme of terrorisme, en als je aanvaardt dat hier nooit, werkelijk nooit, hoe groot de zatheid ook moge zijn, muziek van Basken of van (The Horror!) The Pogues ten gehore zal worden gebracht.
|
Citaat:
:cheer: rondje van Txiki bij Den Dope :cheer: |
Citaat:
Geen muziek van The Pogues en de basken, en gij vindt dat OK? |
Citaat:
|
Is uwen Orval al op Dope? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat drink je? ('Niets' is ook goed.) |
Citaat:
In café "Bier Centraal" hebben ze da ook van't vat trouwens :-) |
Citaat:
Met het geld moet je niet inzitten, alles is hier gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelul van de cafébaas
Deze morgen las ik in de krant dat je vanaf nu ook België in Google Street View kunt bekijken. Ik daarnaartoe en voorspelbaar eerst naar mijn huis. Het heeft nog de oude voordeur en garagepoort, in de voortuin staat een bordje van Bami Ramen & Deuren. Het huis van de rechterbuurman staat te koop. Ik scroll naar het café. Eddy is net de deur aan het sluiten, en Ginette opent het passagiersportier van een grijze Renault 19.
'De nummerplaat en de gezichten zijn onherkenbaar gemaakt,' zeg ik tegen Ginette, 'maar het is jullie oude auto, het is jouw zwarte jas, het zijn jullie in dat dagelijkse tafereel, het moment, rond halftwee 's middags, waarop je het café sluit en Eddy je komt halen.' Ik dreig mij te verliezen in alchoholisch-metafysische beschouwingen, maar gelukkig zegt Ginette: 'Heb ik die zwarte jas al zo lang?' -- Bon, ik ben weg, ik moet nu aan mijn andere job beginnen. Bedien jezelf, hou het proper, en de laatste doet het licht uit en sluit de deur. (Sleutel onder de meest linkse tuinkabouter.) |
Citaat:
Die 2 hebben wel dezelfde schrijfstijl als ge't mij vraagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ben ik godverdomme nog niet weg. Mijn baas zal er niet mee kunnen lachen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be