![]() |
Di Rupo zet opdracht voort
EDR zet de onderhandelingen met de overige partijen voort en neemt zijn opdracht terug op. (bron: vrtnieuws). Goed gedaan, Alexander ;-)
|
Citaat:
|
Wie had anders verwacht? 8O ;-)
|
Had je nu echt iets anders verwacht?
|
Allez, nu kan het land met een regering failliet gaan in plaats van zonder. Wat is het verschil eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is er eentje die plat op zijn snuit gaat. Misschien zelfs nog alle twee! het ziet er bijzonder goed uit! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Serieus? Op het nieuws hebben ze er niets van gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allé, DiRupo is weer eens geslaagd in zijn theaterstukje. Schrijnend dat weer heel Belziek met open ogen erin trapt
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen een vlaamse superstaatje op poten zeten. De volgende stap is een zuiver vlaams ras kweken ? |
Citaat:
|
Geschreven op 21 november 2011:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=20 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij zegt al 500 dagen dat 't opgelost is :roll: |
Citaat:
Dat sommigen hier zo naïef waren om te denken dat Alexander De Croo "voet bij stuk" ging houden is lachwekkend. |
Citaat:
|
Ik kreeg al schrik dat hij zou opgeven, maar gelukkig blijft hij formateur.
Alleen met Di Rupo kunnen we zeker zijn dat er niet structureel bespaard wordt en dat het zwaartepunt op nieuwe belastingen voor de Vlaanderen ligt. |
Citaat:
En als het nu niet lukt - wat ik betwijfel - kan hij nog eens hetzelfde doen. Hij is er al vijf keer mee weggekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigen Volk Eerst .... remember ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Di Rupo en Kleine Croo zullen overeengekomen zijn "dat het dringend is".
Dus gaan we nu een cruciaal weekend in. ![]() |
Citaat:
Nu moet hij landen. Anders is het mislukken. Als de veronderstelde groei overigens niet bijgesteld wordt in de begroting haalt EDR sowieso de zomer niet. Ik heb trouwens nog nergens officieel gelezen dat hij officieel terug formateur is. Zielig figuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be