![]() |
Asiel en Migratie is al rond.
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...migratie.dhtml
Na enkele uren onderhandelen is er al een akkoord over asiel en migratie in de brand geslepen. Men hoopt op een regering tegen midden volgende week. |
hebben ze er nu een minister bij??of heb ik het mis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die niet op tijd klaar is maak ik er een issue van. |
Citaat:
:belgievl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom geen onmiddellijke en duidelijke persmededeling daarover ? |
Citaat:
Je kunt dat ook voor niks anders gebruiken, hé? |
Citaat:
Ja, bloed, zweet en tranen van Vlamingen dat hoort niet in de hogere kringen he... enkele hun geld, goud en zilver... |
Citaat:
|
Citaat:
3x Entrez, votez pour moi 1x Outlook good 3x Reply Hazy 2x Neeje, Neeje, nee neen, begint ni 1x Je suis le Roi Soleil, le neerlandais me n'interesse pas 7x respons die in 2018 beslist zal worden als ik op pensioen ben ok dikke poen verdien in de prive obv overheidsconnecties - c'est comme ca que la Belgique marche n'est-ce pas? Citaat:
Maar ik ben vrij zeker dat ze een een zeventienzijdige werpbare voorwerp uit kunststof kunnen ontwikkelen binnen enkele deccenia... |
Dat gaat een goed akkoord zijn.
|
Citaat:
Het enige dat er zoal bekend is ,is dat men slechts één taal van het land moet kennen ,en of aanleren ,en de keuze daarin volledig vrij is,onafhankelijk van het gewest waar de asielzoeker verblijft... Dus de "fransklapkes" kunnen ongehinderd Vlaanderen binnenstromen... En is het dus een kwestie van tijd vooralleer zij hun eis gaan afdwingen om in hun "klapke" te woord te worden gestaan bij de Vlaamse administraties... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Franstaligen staan immers boven alles wat naar discriminatie neigt... Dat voorrecht is enkel voor Vlamingen weggelegd... |
Een akkoord over asiel & migratie in een paar uur verwezenlijkt? Dat belooft...
|
de minister van asiel en migratie moet een franstalige zijn
Citaat:
In Uw betoog noemt U niet de stroom van nederlandstalige asielzoekers en politieke vluchtelingen. Niet te onderschatten, kijk maar wat in Voeren is gebeurt de laatste decennia... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch niet belangrijk man. Iedereen is welkom en krijgt zonder boe of ba een uitkering. De Vlaming mag zich terwijl doodwerken en nog meer belastingen betalen. Dat is toch logisch? |
Citaat:
(no sarcasm here - just Kilroy) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Akkoord asiel & migratie
Natuurlijk ging het snel. Ze hebben zich grotendeels gebaseerd op de parlementaire initiatieven van de N-VA rond dit thema.
Maar dat is praat achteraf, natuurlijk. |
Citaat:
|
Een van de beslissingen:
een migrant moet één van de drie landstalen kennen om belg te worden, maw: een turk in Vilvoorde kan belg worden als hij frans spreekt... nederlands spreken hoeft niet Bedroevend hoe de traditio's zich keer op keer laten rollen les immigrants sont les francophones de demain |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het akkoord was wellicht nog beter geweest. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe je trouwens eerst de begrotingsbespreking doet en daarna asiel en migratie is mij een raadsel. Het lijkt me nochtans zo te zijn dat het beleid dat je wenst te voeren op vlak van asiel en migratie, zijn impact gaat hebben op de begroting.
|
Citaat:
Net zoals het nog niet uitgeklaarde dispuut wat de taal betreft,de Vlamingen houden het op de taal van de streek,de franstaligen preferen één van de drie landstalen,ongeacht waar de asielzoeker wordt gehuisvest.. Dat gaat nog de nodige strubbelingen geven aangezien géén enkele Vlaming dan nog iets te zeggen heeft over wat die franstalige minister op dat postje zoal gaat uitspoken.. Mark my words...8-) |
Citaat:
Dat dit voor u een raadsel is, is voor mij dan weer geen raadsel. U hebt soms het monopolie van wereldvreemde opmerkingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be