![]() |
Ecolo legt bom onder bijna-regering-DiRupo I
Ja, man, wat een soap.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...2aefb6e86.aspx titel: Ecolo dreigt financieringswet niet goed te keuren Zouden ze het menen ?? Ze baseren zich op een objectief feit: als er een paar miljarden ontbreken tegenover wat ze afgesproken hadden, dan kan je hen geen ongelijk geven. beetje tekst: Citaat:
|
Dat zou fantastisch zijn!! :-o
Btw, hopelijk menen ze het en loopt alles in het honderd. |
Elio en de zeven dwergen, aflevering niemand-weet-het-nog...
|
Ter ere van Nollet: The Neverending Story
|
bahahahhaaaa
|
dit is gewoon wat blufpoker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA en Peeters daarentegen zitten in de Vlaamse regering, net zoals Ecolo in de Waalse zit en gaan dus extra moeten besparen, wat niet was afgesproken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Iek eb nok zo gezekt: keen Bommetje "...:x aldus Rupoke. :clapping::clapping: |
weer wat blufpoker om in de belangstelling te staan,ze zijn te lang uit het nieuws geweest...
|
Zou Ecolo bedoelen dat er nog wat extra moet gezocht worden in Vlaanderen voor de buit binnen is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elke dag vallen er lijken uit de kast, en dit is nog maar het puntje van de ijsberg. Hoe langer hoe meer zeker ben ik dat die regering Di Rupo een ééndagsvlieg wordt.
|
volgens mij is dit geen bom onder de bijna regering hoor: die gaan sowieso doorgaan. Wel onder de staatshervorming, en als dat feestje niet doorgaat, zitten de BLD en de CD&B in nog viezere electorale papieren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar vind ik dus niets raar aan. |
Citaat:
De zonder de gewone financieringswet of kortweg "financieringswet" is er inderdaad geen begroting. |
Citaat:
|
't Een hangt politiek aan 't ander.
Aaaaim sorrie maar Di Rupo wordt het vuur aan de schenen gelegd met deze. De Standaard: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw pogingen om elke thread te derailen tot "kak een beetje op de NVA" beginnen een beetje doorzichtig te worden. En afgezaagd, ook. Niet iedereen deelt uw obsessie met NVA en BDW. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be