![]() |
Put it in your appropriate place!
|
beetje achtergrond ...
http://www.newsgossipandmore.com/201...r-aangeklaagd/ Bahadir Baruter ook :cheer: ? |
Citaat:
|
Cheeren?
Put it in your approriate place! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik heb je ideeënrijkdom zwaar onderschat :oops: |
Over wat gaat het? Legerdienstjes?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, die moeten al nooit gene kado meer krijgen. |
Citaat:
Dus let op uw taal of someone will put it in your approriate place! |
Turkije? Bestaat dat nog?
|
Citaat:
Dus: tits or/and someone will put it in your appropriate place. |
Citaat:
O ja, en je commentaar mag je in jouw appropriate place stoppen! :-D |
Citaat:
Zonder gifgas, wel te verstaan. |
Citaat:
Goeike. |
Citaat:
|
Turkije, het land van de besnorde vrouwen.
|
Als Turkije zijn achterlijkheid wil bevorderen door de greep van de Islam op de samenleving te versterken, moet ze dat zelf weten.
De kloof met Europa kan er alleen maar groter op worden. |
Citaat:
So put it... En sorry hoor, ik vond het in dit geval ook maar een zwakzinnig provocatietje van Harry Barry. |
Citaat:
Moehaha. |
Citaat:
En dan heb ik het niet eens over de Turkse provocaties richting Europa ('Turken geboren en wonende in Duitsland moeten Turks spreken', Premier Erdogan). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou mijn hart al vast voor de reacties als Turkije echt bij Europa komt. 8O |
Citaat:
Hierzie. http://www.youtube.com/watch?v=Il-zZryuwd0 |
Citaat:
Voor mij zal die islamisering al bij al nog meevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De journaliste was een 'stijlloze slet' en mocht dus uitgescholden worden? Het kan verkeren voor iemand die elders dweept met dit soort videoclips. :lol: Maar we hebben het begrepen, Mam. De islam is goed, Vlaamse rechtsen zijn slecht en niets zal jou ooit daarover doen twijfelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Amai, wat een serieuze reacties. En dat is hier K&K. Ik had de draad beter gestart in het subforum Europa.
|
Citaat:
Was ook niet bedoeld om u te schofferen Ke Nan, ik weet dat gij zo niet zijt. Er zijn Turken en Turken hé. |
Citaat:
Eigenlijk ben ik het met een groot deel van wat je eerder schreef eens. Ik zie ook een bepaalde evolutie die mij niet zint. Maar geloof mij, een reactie zoals die van Barry, werkt niet. Een populistische actie om meer rechtse stemmers te ronselen. Het zal zeker niets veranderen in Turkije. |
Citaat:
Ofwel ben je een stijlloze slet, ofwel een journalist. Iemand die verkleedt als slet interviews wil afnemen, zorgt voor verwarring bij de mensen. Zoals ook Dave Chapelle het goed kan uitleggen in z'n sketch. |
Een jeansbroek is een slettenkostuum?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 'verkleed als slet' liedjes zingen is dan geen probleem of wat. Wie of wat is een stijlloze slet en wie bepaalt welke activiteiten je al dan niet in die hoedanigheid mag uitvoeren? Alstublieft, denk toch eens na voor je dit soort potsierlijke nonsens uitkraamt om twee allochtone bully's goed te praten. Iedereen kan dat hier lezen hoor. |
Citaat:
Zelf precies allang vergeten dat je zomaar een hele staat als achterlijk hebt bestempeld. Hou je maar liever bezig met de patatten van je boerderij ipv wereldpolitiek. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be