![]() |
Wat bracht de Sint bij jullie ?
Omdat ik geen chocolade lust, voor mij een marsepeine letter D.
![]() |
Zwarte pieten in witte chocolade.
|
Citaat:
|
Marsepein en vooral nougat, ik kan daar niet van afblijven...
|
Weer genen Harley gekregen van die sint...:evil:
En ikke maar een heel jaar braaf zijn... Voor niets dus .. :evil: Sinterklaas kan met z'n zwarte pieten den boom in , xal volgend jaar wel is horen of de feministen niets beters hebben... Sinterkatrijn en haar zwarte trutten delen mss wel Harley's uit ... :-( |
Citaat:
Maar daar was te weinig wild om op te jagen. |
Niks.
Normaal gezien kopen wij altijd lekkere verse speculaas, maar ik ben al een hele dag misselijk en doodop... |
Een pop met vle-echten in d'r haar
een snoezig jurkje kant en klaar 3 kaa-aatsballen in een net een le-ei-etter va-a-an ban-kèèt 3 chocolade sinten, waarvan de witte sint zich ondertussen al in mijn buikje bevindt. |
Een kersverse Regering. ;-)
|
Morgen is pas sinterklaas, op 6 december dus.
Alles wat jullie vandaag kregen komt van de valse sint nèh! Nederlanders doen natuurlijk op 5 december pakjesavond, de terjaaszakken. |
Citaat:
|
Daarjuist een pakje speculaas aan de kassa in de Delhaize. 8O
|
Ik moest op de bus gedwongen naast een van zijn zwarte pieten zitten.
|
Citaat:
En niet overal wordt het Sinterklaasfeest gevierd, in Noord- en Zuid-Holland is Sint Maarten nog steeds populairder dan Sint en Piet. |
Wat bracht de Sint? Heel veel zwarte pieten waar ik weeral een jaar lang moet voor betalen... In afwachting van de volgende lichting
|
Citaat:
Waarop alles uitgerokken is. :-( |
Beste Sinterklaas conference:
http://www.youtube.com/watch?v=IOxFTEwG2B8 of deze wat modernere: http://www.youtube.com/watch?v=1MANC...eature=related |
Citaat:
Maar vertel gerust over uw tekortkomingen |
Citaat:
Ben jij ook een zwarte piet? |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik woon wordt ook niet echt sinterklaasfeest gevierd, wel brengen 'los reyes magos' (de 3 koningen-driekoningen 6 januari) snoepgoed en speelgoed voor de kindjes, net als die sint bij jullie dus maar 3-dubbel. :). |
Citaat:
En we hebben onzen Olentzero nog, he :cheer: :cheer: Olentzero :cheer: |
Een nieuwe jas van de Mango.
Ik moest 'm wel zelf gaan halen en het deed auw in mijn portemonnaie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8O :-o :rofl: |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Driekoningen is hier net zoiets als sinterklaas, ja logisch, sinterklaas is rond deze tijd niet in 't land, hij is met de stoomboot vertrokken naar jullie, vandaar. Jaa, da's de Baskische kerstman :cheer:Olentzero:cheer: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een pakje met drie Zeeman onderbroeken.........:-(
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zo uit het hoofd voor mannen: Acqua di gio, Gucci guilty. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be