![]() |
Staking (deze keer met poll :evil:)
Citaat:
Wie staakt er mee donderdag? Deze keer hopelijk met poll. |
Shit, weer iets vergeten. Nu kan ik niet zien wie wel staakt en wie niet.
:boos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de optie: door die idiote stakers kan ik niets doen, geraak ik zelfs niet waar ik moet zijn en weet ik zelfs niet wie/waar zal staken, zelfs de scholen geven geen zekerheid van opvang.busdienst... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
*geeft manta een schop onder zn ass* |
Citaat:
Hoezo, je kan niks doen? Je kan toch met uw auto gaan werken? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Jammer genoeg nog geen briefje meegekregen, 't zou wel jammer zijn moest het die dag geen school zijn want ze hebben vanalles te doen en kijken er naar uit... Citaat:
************************************************** ************ Inderdaad, aantrekkelijke, knappe babysitsters mogen mij altijd schrijven op mijn adres, de Koekoekstraat, nr. 70, in Melle |
Citaat:
|
Citaat:
Alle scholen in Vlaanderen werden opgeroepen door de acod en acv om mee te doen. Maar meestal blijft er wel een juf op school om de leerlingen op te vangen die onmogelijk thuis kunnen blijven. |
Citaat:
|
Ik ga werken. Mijn baas is een kleine zelfstandige en heeft het al moeilijk genoeg. Vermits hij mij menselijk behandeld, doe ik dat ook.
|
Hmm blijkbaar ben ik de enige staker in deze draad :-p
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons rijden 2 chauffeurs van de lijn en 1 chauffeur van de gemeente. Die man die voor de gemeente werkt, staakt ook gewoon mee hoor. Misschien toch maar beter informeren morgen op school. Sebiet zit je zonder opvang :-) |
Citaat:
|
Ik ga werken. Mijn baas is één van de grootste bedrijven in dit land en heeft het al moeilijk genoeg. Vermits hij mij menselijk behandeld, doe ik dat ook.
|
Citaat:
|
Ik ga werken. Ik ben de baas. :mrgreen:
|
Ik ga ook werken. Anders zit ik de vrijdag om 200h nog bezig, wat in feite zou gaan, maar dan wordt ik nogal kribbig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nu eens een echte planner, ik plan zo weinig mogelijk. Ik onthou gewoon veel. |
Citaat:
|
Citaat:
In de privé is u pensioen minder dan de helft dan wat je verdiende. Pensioensparen doe ik niet ik kan morgen doodvallen. Maar in feite hebt ge gelijk. De ambtenarenpensioenen zijn niet te hoog, de andere zijn te laag. |
Citaat:
Dat minder verdienen, oké. Maar langer werken in het onderwijs? Nooit. |
Citaat:
Ik ga niet werken omdat de aanloop naar de Kerst al ingezet is.:multi::x-mas: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou gewoon nekeer bellen naar de directie zelf in uw geval. Die mensen van het oudercomité gaan u niet kunnen verder helpen, vrees ik. Of schrijf iets in de agenda van uw kleine. De leerkracht zal wel terug schrijven hé. |
Citaat:
't Ziet er een beetje anders uit maar 't in basics is het wel hetzelfde ja...:-D 'k heb ook gras voor m'n deur ... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
"Allez en ik verdien al niks, dan gaan ze mij nog wat flitsen." "Ik zen helemaal zot van dat werk; ik zen toch gene normalen hé, das van da werk!" "Wirral gon waareke" "Altai mor waareke" En daarbij onderwijs dat moet je graag doen. Mocht ik een vrouw zijn en ik stond in het onderwijs en zo'n bruine smikkel zei tegen mij "ik luister niet naar een vrouw". Dan mocht ik nog benoemd zijn, dan vloog ik buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik sta heel graag in het onderwijs. Ik heb al in gewone lagere scholen gestaan, de blo, secundair en ik kan u verzekeren ik heb op korte tijd al veel meegemaakt. Vorig jaar, een agressieveling die het nodig vond een stoel naar mij te gooien. Tja, dat zijn dan dingen die wij moeten pikken. Maar toch, ik doe het met alle plezier. Over het algemeen heb ik schatten van kinderen. Goh, van de bruine smikkels heb ik geen last. Ik heb meer last van kinderen die nogal een racistische opvoeding krijgen en zomaar eventjes brullen dat ze niet naar Turken luisteren :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent toch niet van plan om een racistische onverdraagzame te worden zeker? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be