![]() |
N-VA hypocrieten gaan zich onthouden bij stemming pensioenen
http://tinyurl.com/cphvhw2
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jan Hesp, Bart Bickyburger en Sigfried Braakbal lossen de verwachtingen alvast stevig in: de N-VA is weldegelijk een vergaarbakje van opportunisten, arrivisten, huichelaars, komedianten en niet-nader gespecifieerde losers zonder ruggengraat. Een grote surprise mag dat voor de alerte Vlaming alvast niet wezen, want de N-VA heeft in het verleden herhaaldelijk warm en koud geblazen over diverse thema's o.m. over asiel en migratie, verregaande autonomie, de rol van het koningshuis, de PS-staatsgreep, HET REGEERAKKOORD, e.v.a. Ik blijf erbij dat de N-VA slechts een fabricatie is die de Vlamingen mee moet helpen een oor aan te naaien, een Trojaanse paardenvijg verpakt in zwart-geel cadeaupapier met een kaartje erbij waarop staat: "Veel beloven en weinig geven, doet de zotten in vreugde leven. Borrelnoten, vette vis, als het dan geen Kerstmis is!" Mede door hun krapuleuze streken (of de gepatenteerde lafheid, ge moogt kiezen) hangt Vlaanderen met de vingers aan de rand van een klif, waar la douce Wallonie al 30 jaar geleden geblinddoekt afsprong. Het is schromelijk te laat om het tij te keren. Vlaanderen is gepluimd, zit geblokkeerd in een franfone minderheidsdictatuur en is de facto terug een satellietstaat van Frankrijk. We kunnen ons dan misschien zoals bij de joodse diaspora over de vier windstreken laten verjagen. De N-VA is dus vanalles, maar die-hard Vlaams en volks echt niet. |
Crybaby
|
Pak nog een pilletje.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Jan Jambon is iemand die spreekt met dubbele tong. 'Gespleten Jan' zegt de hele tijd:"luister toch naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden." Gespleten Jan is dan ook een symbool bij uitstek van zijn partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, dus NVA vindt de nieuwe pensioenregeling eens tap in de goede richting, alleen niet ver genoeg. Daarom zijn ze niet voor, maar gaan ze de kleine stap in de goede richting niet tegenhouden door zich te onthouden?
Sjiek van de NVA. Kudos. |
Citaat:
|
Door zich te onthouden verplichten ze wel al de andere om kleur te bekennen.... Nice :D
|
Ik weet dat N-VA-haat ondertussen geen rede(n) meer vereist of ook maar verdraagt, maar wat zou er precies hypocriet zijn aan niet vóór stemmen voor een wetsvoorstel dat je niet goed vindt?
|
Citaat:
Volgens mij maken ze de juiste keuze, ze moeten niet tegen stemmen omdat het hervormingen zijn in de juiste richting, maar ze moeten ook niet voor stemmen omdat het niet nodig is om aan de stemmen te geraken en omdat de hervormingen inderdaad niet ver genoeg gaan. |
Citaat:
Mijns inziens zeggen ze nu niets anders dan gewoonlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze doen wat ze altijd doen, aan de kant gaan staan... |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...d-genoeg.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk gaat de N-VA tegenstemmen. Ze willen de 12 miljard euro jaarlijkse steun aan Wallonië schrappen en gebruiken om de Vlaming toe te laten op 52 met pensioen te gaan . 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de houding van N-VA in deze aangelegenheid logisch en redelijk. Stel dat ze "neen" zouden gestemd hebben. Dan zou dat flagrant in tegenspraak zijn met de sociaal-economische standpunten die ze tot op heden hebben aangenomen. Stemmen ze ronduit "ja" dan wordt dit steevast geïnterpreteerd als: de N-VA steunt de regering Di Rupo zonder meer. Welnu dat wenst ze niet te doen, omdat ze vindt dat de geplande maatregelen niet adequaat genoeg zijn en onvoldoende ver gaan. Haar antwoord ("onthouding") komt eigenlijk neer op een "ja maar". Wat is daar zo schandalig aan? Bijgevolg is het driftig stampvoeten van onze forum-Belgicisten gewoon een zoveelste uiting van gifgroene jaloersheid tegenover het electoraal- en opiniepeiling-succes van N-VA. Hun spijsverteringsstoornissen ingevolge de stembusuitslag van 13 juni 2010 blijven aanhouden. Ze zullen na october 2012 alleen maar erger worden.:twisted: |
Citaat:
Maarja, de anti's moeten toch iedere dag wel iets vinden om over te kakken hé. :lol: Laat ze met hun meerderheidspartijen hun eigen halfbakken maatregelen maar stemmen. Het zijn er té weinig, té laat en té onsamenhangend. |
Citaat:
Wat een bende schijnheiligaards!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na het hysterische anti-NVA gebraak had de openingsposter wel één punt waar ik het mee eens ben. De NVA is geen die-hard Vlaamse onafhankelijheidspartij...neen...dat is het VB...en daarom ook stem ik VB...maar dat neemt niet weg dat ik de NVA nog altijd graag blijf zien hé...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Oosten, vind jij het normaal dat politiekers met moeite 5-10 jaar moeten werken om toch een heel mooi pensioen te krijgen? Dat ze op 20 jaar een pensioen van 5000 euro krijgen (stel je begint jong op je 30e bvb en hebt dan 20 jaar carriere, dat wil zeggen dat je van je 50e tot je dood (rond de 84 jaar gemiddeld dat pensioen krijgt. Dat is onbetaalbaar). |
Iemand enig idee trouwens wat al die andere 'dappere' politieke partijen gaan stemmen die er niet voor terug deinzen om hun borst nat te maken? Wat die mensen hun commentaren zijn? Wat zegt een Tobback? Iemand? Een De Croo? Beke? Di Rupo? Ow juist, die zijn nog moe van de ochtendmis in luik en hebben zich wsl overslapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het dringt bij sommigen zo stilaan door dat hun o zo verhoopte regeringsmeerderheid zonder N-VA nu de verantwoordelijkheid draagt voor het beleid, en dat dit er voor de nabije toekomst echt niet mooi uitziet. Dat kan ook moeilijk anders : wanneer men de grootste partij van het land aan de kant zet, en het aldus aan bod komend allegaartje een politiek belooft te volgen die volkomen ingaat tegen de wil van de bevolking, tja, dan is het duidelijk dat de partijtjes van bedoelde bestuursmeerderheid bij een volgende gelegenheid het deksel zeer zwaar op de neus zullen krijgen. En dan wordt het voor de belgicisten bibberend uitkijken naar wat daarop logischerwijs volgt… Alvast bij voorbaat uitschreeuwen dat alles sowieso de fout is en zal zijn van degenen die aan de kant werden gezet is een kinderlijk doorzichtige uiting van die angstgevoelens. Het getuigt van een totaal gebrek aan moed en eergevoel, maar het is menselijk. En goedkoper dan een bezoekje aan een psychiater. |
Citaat:
Maar de vraag is wat de NVA dan voorstelt? |
Citaat:
'Onthouden' hier betekent :'ik ben het er eigenlijk eens met de regering, maar vermits ik deze regering het licht niet gun, onthou ik me.' Een zeer hypocriete houding van de NVA. Politique politicienne! Iets wat de NVA anderen altijd verweet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga een kopje koffie halen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be