Fieseler |
2 januari 2012 16:01 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
(Bericht 5902690)
Inderdaad. De belgicisten, niet van de slimste, beseffen toch dat BDW een uitzonderlijk talent is.
|
In tegendeel...zij weten, slim als zij zijn maar al te goed hoe uitzonderlijk BDW is. Daarom ook is alle moddergesmijt richting het VB bijna stilgevallen en worden alle troepen in stelling gebracht om dit moddergesmijt richting één man te concentreren.
Wij VB sympathisanten staan daar met gemengde gevoelens naar te kijken. Enerzijds naar de dubbele moraal van BDW die onder geen enkel beding wil samenwerken met ons om Vlaanderen zijn legitieme onafhankelijkheid te laten opnemen en anderzijds omdat hijzelf naarstig, en door boven aangegeven redenen eigenljk helemaal alleen, lekker meedoet met het moddergesmijt richting VB.
Citaat:
Geen enkele politicus in dit apenland kan aan hem tippen.
|
Hela hola...ik ken er een paar die zonder probleem de degens kunnen kruisen met BDW maar die in een cordon zitten en als duivels worden afgeschilderd door alle anderen, met inbegrip van BDW zelf.
Citaat:
Daardoor zijn ze gefrustreerd hetgeen zich uit in een aantal negatieve draden die over de man van het jaar geopend worden. Normaal zou je verwachten dat Di Rupo in de schijnwerpers zou staan. Niets is minder waar. Deze mafia-premier is mede verantwoordelijk voor de ronduit lamentabele toestand van dit onland. De bewuste Vlamingen beseffen dit maar al te goed.
|
inderdaad
Citaat:
Eerst komen de gemeenteraadsverkiezingen. De belgicistische verraderspartijen zullen hier een serieuze verwittiging krijgen, dat staat nu al vast, waarna in 2014 de defititieve genadeslag aan België zal toegediend worden. De belgische miserie heeft lang genoeg geduurd. Tijd voor verandering!
|
Tja Robert...ik help het u te horen...maar u en ikzelf hebben al tientallen keren die hoop gekoesterd en zijn door het ijzersterke Belgicisme-establishment enerzijds en de submissieve Vlaamse apatie anderzijds verraden hé...maar ik help het je te hopen....laat dit mijn nieuwjaarswens uwentwege en de ganse NVA-brigade zijn...go boys, go....;-)
|