![]() |
Jozef Ostyn maakt carrière
Mede forumlid Jozef vice-goeverneur van Brussel 8O
|
Hij is op zijn minst een tsjeef met gevoel voor sarcamse en cynisme.
Dat apprecieer ik wel. |
Héhé, proficiat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.brusselnieuws.be/sites/de..._detoure_0.jpg |
Citaat:
![]() ![]() |
Arm Brussel heeft er een geschiedenisvervalser bij als vice-goeverneur. :(
|
Citaat:
Peeters zal dan een artiestennaam zijn... |
Jozef Ostyn nieuwe vicegouverneur van Brussel |
Arm Brussel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige overeenkomst is dat ze beide lid zijn van een Belgicistische anti-Vlaamse partij. |
En die had tijd te verprutsen op dit forum? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke bestuursfunctie die niet verkozen wordt is overbodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Kris Peeters ook niet anti-Vlaams. Hij is geen Vlaamsnationalist nee, maar je kan dan ook moeilijk verwachten dat iedereen Vlaamsnationalist wordt. In vergelijking met de rest van de top van zijn partij vind ik dat hij nog op een redelijke manier de belangen van de Vlamingen verdedigt. |
Citaat:
|
Hoe zou dat voelen een totaal nutteloze functie hebben? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Há nu hebben we eindelijk onzen eigen lange arm
|
Citaat:
|
Is Ostyn niet de broer van Guy Verhofstadt? Bekijk die foto eens goed? :-D
|
Citaat:
|
http://www.dailymotion.com/video/xoy...k-inzicht_news
Amaai, Grouwels steekt nogal de loftrompet af. |
Citaat:
Wat er in de Vlaamse schoolprogramma's staat dat moet onderwezen worden, moet beslist worden door het Vlaams Parlement op voorstel van de Vlaamse minister van Ondervijs. En niet (volledig) 'op individuele basis' dus. Vlamingen moeten polygloten blijven; wij moeten meer moeite steken in het Frans dan in het Engels, om aan hetzelfde niveau te komen; dus moet er meer 'gewerkt' worden aan het Frans. Daarbij, een Vlaming heeft geen schrik om te werken. Er is nog maar één voorwaarde te vervullen om het bovenstaande 'vrij en vrank' te kunnen toepassen: de taalgrens moet staatsgrens worden. (er zijn geen troubles tussen de Fransen en de West-Vlamingen: de relaties zijn er duidelijk ... als ge verstaat wat ik bedoel) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ga zeker niet zeggen dat Frans belangrijker is dan Engels. Verre van zelfs, maar het blijft wel de tweede landstaal en de taal van één van onze grootste buurlanden. En indien je twijfelt aan het nut van door de overheid opgelegde normen qua taalonderwijs, kijk dan naar Brussel waar massa's Franstaligen op volwassen leeftijd komen en met schaamrood op de kaken moeten toegeven dat ze de eerste landstaal niet spreken door het gebrek aan degelijke taallessen in het Franstalige onderwijs, en nu met schaamrood op de kaken moeten toegeven dat dat een grote tekortkoming is. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik dit OK vind, want ik vind uw redenering logischer. |
Citaat:
(één van de redenen waarom ik de taalgrens vervangen wil zien worden door een staatsgrens) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be