![]() |
De Wever en Tommelein misnoegd over loonverlies;
Hoe kan dat nu? ;-)
Behoren zij dan niet tot de hardwerkende Vlamingen die moeten inleveren? |
Citaat:
Beetje meer uitleg Een bron Een link |
Citaat:
http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=KV3N1I81 |
Het gaat erover dat ook gemeenschapssenatoren 5% moeten inleveren. Omdat zij worden betaald door de Senaat, he. Bijgevolg verdienen die gemeenschapssenatoren minder dan hun collega's in de assemblees van de gemeenschappen, terwijl ze in verhouding meer werk hebben.
|
|
Prins Filip hoeft zelfs niet te werken. En toch krijgt hij money for free.
Dat is pas onrechtvaardig. |
Citaat:
Op deze manier wordt het forum onwerkbaar. |
Kort samengevat.Eigen portemonnee eerst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Algemene staking tegen bezuinigingen:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik het goed begrijp kosten die gemeenschapssenatoren de Vlaamse overheid niets? |
Eigenlijk zou het interessant zijn om eens de speech in de senaat er bij te halen die Bart De Wever heeft afgestoken ter bespreking van het regeerakkoord. Daar breekt hij het nut van de senaat tot de laatste baksteen af. Waarom moeten de senatoren en zeker de gemeenschapssenatoren überhaupt een vergoeding krijgen voor zichzelf en hun medewerkers om in de senaat te zetelen ?
|
Ik vind ontroerend hoe NVA zijn eigen reputatie naar beneden weet te halen zonder ook maar een weekje federaal bestuurd te hebben.
|
Citaat:
Hij is zelfs een tikje in paniek tegen 2014. :lol::lol: |
Citaat:
Kijk maar al mijn berichten na. MAAR ik begrijp jouw reactie betreffende de werkbaarheid van het forum. (Ik heb ook moeite om mijn eigen berichten terug te vinden.) |
Citaat:
Citaat:
Beide vragen dus waarom de Vlaamse parlementairen de grondwet schenden en zich niet schikken naar de verplichte besparingen, opgelegd door de federale regering en de grondwet. En waarom de federale regering een valse manier gebruikt om de besparingen door te voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
"we gaan meer doen met minder". |
Citaat:
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Citaat:
Waarschijnlijk ben je een aanhanger van de extreemlinkse partij VB. |
Citaat:
___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Citaat:
Het gaat om het gelijkheidsprincipe. Zij willen simpelweg dat ook de andere parlementsleden, die minder moeten werken, 5% inleveren! Zij willen doen gewoon meer besparingen! |
Citaat:
[quote]
Citaat:
Die zijn daar te goed voor. Inleveren is voor, wat zij beschouwen als het klootjesvolk, niet voor de "elite" waar ze zichzelf toe rekenen. ___________________ Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
Sterk staaltje om bij een artikel over Tommelein er toch (nog) maar eens DE Wever bij te sleuren. Morgen zegt Janneke van den Bergh ook nog eens hetzelfde en zal De Wever er nog eens bijgesleurd worden Het is bedroevend hoe men elke gelegenheid aangrijpt om De Wever onderuit te halen. Het nieuws is niet dat De Wever dat gezegd heeft, maar dat Tommelein dat deed. Hou je dan bij het onderwerp!
Herlees ook eens: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=23 En stop dan met kakelen! Eieren leggen kunnen jullie toch niet!8-) |
Citaat:
|
Citaat:
De man moet sex hebben met Mathilde, daar krijgt hij wat mij betreft bijlange niet genoeg voor betaald. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keep believing, brother! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be