![]() |
pornopuzzel voor onder de douche
vrede,
de douche is zowat de beste plaats in de wereld om aan wiskunde te doen. soms bedenkt men er al eens een puzzel. voor de verandering nog eens een porno-puzzel stel dat je net buitenkomt en merkt dat een agent je verkeerd geparkeerde wagen opschrijft. na enige onderhandelingen slaag je erin om een compromis te bereiken. je krijgt geen boete, maar als tegenprestatie moet je de agent wel pijpen. de agent staat op discretie, dus kan de transactie alleen maar binnen in je appartement gebeuren. je gaat met de agent terug naar binnen en levert de overeengekomen diensten. een kwartier later stuur je de agent terug buiten. jij neemt nog een douche en vijf minuten later ga je ook. terug buiten merk je dat er toevallig een andere agent je wagen aan het bekeuren is. weer onderhandelingen, weer pijpen, weer een douche, weer naar buiten en weer van hetzelfde. nog een agent. je krijgt niet eens de kans om je wagen te verplaatsen. je begint te vermoeden dat je in een eeuwige cyclus terechtgekomen bent en dat zou je namiddagplannen wel eens in de war kunnen brengen. gelukkig is het nemen van een douche een onderdeel van die cyclus en iedereen weet dat een douche de ideale plaats is om aan wiskunde te doen. je besluit dus om tijdens de volgende douche-beurt goed na te denken en een oplossing te vinden die je uit die eeuwige cyclus kan verlossen. de spelregels zijn simpel:
op basis van die regels zijn heel wat mooie oplossingen te vinden. toen ik onder de douche stond, vond ik een oplossing die in totaal nog drie pijpbeurten zou kosten. wat is die oplossing? bestaan er oplossingen die nog minder pijpbeurten kosten? vrede, redwasp |
Euh ja,
van de eerste keer gewoon die boete betalen :mrgreen: |
Citaat:
|
Ik heb ook twee oplossingen:
1) uwen auto juist parkeren; 2) indien toch fout geparkeerd, flik in elkaar slagen. Ziezo, simpel opgelost. |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
vrede,
Citaat:
5. na iedere pijpbeurt neem je een douche en ga je terug naar buiten. vrede, redwasp |
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
2.) flik in mekaar slaan, in de koffer van de wagen dumpen en daarna wagen en flik ergens correct parkeren zou eventueel een oplossin zijn. ik ben echter niet zo heel erg voorstander van geweld. twijfelgeval. vrede, redwasp |
komt die ene flik de andere tegen ergens?
|
een pijpmarathon organiseren zoals hot marijke, dan krijg je één boete voor ontucht en voor de rest komt er geen flik meer aan te pas..
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Spreek tijdens het naarbinnen gaan met de volgende agent een voorbijganger aan. Spreek met hem af dat jij hem pijpt met als wederdienst dat hij de volgende agent pijpt terwijl jij het afbolt met je auto.
|
vrede,
Citaat:
Citaat:
vrede, redwasp |
Bende janetten. :roll:
|
Citaat:
In de echte mensenwereld zou dat wel gaan uiteraard, maar Txiki is nog niet helemaal mee precies :-P In onze platonische wereld waar de regels absoluut zijn denk ik dat de enige methode er in bestaat gebruik te maken van de twee momenten dat de flikken elkaar tegen komen. Dan is er de vraag: is het mogelijk de flikken zelf van gedacht te doen veranderen, meer specifiek dat de ene flik de andere iets suggereert waardoor de cyclus doorbroken wordt, of mogen we die flikken beschouwen als automata die enkel hun programma volgen (zoals in de echte wereld)? |
vrede,
Citaat:
nadat je agent A gepijpt hebt, vraag je hem om binnen te wachten voor een tweede pijpbeurt op voorwaarde dat hij straks agent D voor jou gaat afleiden. je komt binnen met B en pijpt A en B samen, waarna beiden buiten gaan. B gaat weg en A blijft in de buurt om straks D af te leiden. jij gaat buiten en komt terug binnen met C. je geeft hem een pijpbeurt en gaat terug buiten. D is afgeleid en heeft je wagen niet gezien. nu kun je de wagen verzetten. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Nu ja agent A kan buiten wachten en agent C afleiden. Er is geen reden dat hij binnen moet wachten toch?
Je doet A, A gaat buiten, B vraag je binnen, je doet B, A leidt C af en jij verzet de wagen 2 keer pijpen |
Waarom willen jullie per se ne flik pijpen, vraag ik mij af? :?
|
vrede,
Citaat:
aangezien je van A een tweede dienst verlangt (een collega afleiden) moet hij twee tegenprestaties krijgen en moet hij dus langer binnen blijven. vrede, redwasp |
Citaat:
Maar daar ging het in essentie nu ook niet over, dat pijpen kon even goed vervangen worden door euh, mens-erger-je-niet-spelen of zo. Maar soit, hopelijk leest Demper deze draad niet, of hij loopt weer een trauma op voor drie weken :lol: |
Ik heb uw spelregels in de juiste volgorde gezet, want de uwe klopt niet:
1. voor wat hoort wat (tegenprestatie is telkens een pijpbeurt) 2. pijpbeurt gebeurt telkens binnen 3. iedere keer wanneer je binnen bent, komt er een nieuwe agent in de straat 4. je wil absoluut geen boete :? |
Citaat:
pfff, nerds! Geeks! :? |
:lolabove:
Txiki is boos :cheer: Ik moet misschien dringend wat minder koffie zuipen :oops: |
Citaat:
|
Blijf gewoon binnen, laat die agent de boete voor foutparkeren achter je ruitenwisser stoppen, de volgende agent die voorbijkomt, ziet dat je reeds beboet bent en zal er geen 2de uitschrijven.
Geen enkele pijpbeurt nodig. |
Citaat:
|
Tenzij je graag flikken pijpt natuurlijk.
Was 't vergeten Txiki. |
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
In plaats van telkens te douchen na elke pijpbeurt, die tijd benutten om je auto eindelijk op de juiste plaats parkeren, ook geen optie? Tsjah, flikken pijpen is misschien 'n tijdverdrijf als 'n andere? |
Tandjes gebruiken en de eerste flik een cursus 'leren communiceren' meegeven.
|
Citaat:
Iedereen maakt zich hier wel geweldig druk over de vorm ipv de essentie. Die flikken, auto en dat pijpen zijn maar een poging om de denkoefening wat leesbaarder te beschrijven ipv te spreken over abstracte objecten x_1, x_2, ... en toestanden s_1, ..., s_n. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be