![]() |
Bart De Wever, verspreekt zich op Radio 1 over 2019.
http://www.deredactie.be/cm/1.1243261?view=popupPlayer
De uitleg begint vanaf minuut één. Op 1'50" onthuldt hij door verspreking zijn ware plannen om slechts in 2019 "de grondwet opzij te schuiven" voor zijn confederalisme. |
heb je ook nog een aanzet tot discussie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De NVA gaat voor "evolutie" en geen "revolutie".... met partijen die inzien dat dat onmogelijk is spreken de Niveanen niet...want dat zijn racisten...;-) Begrijpt u? Neen? Ik ook niet...of eigenlijk wel....maar daar kan ik niets over zeggen want dan worden de Niveaantjes boos...en daar zie ik ze te graag voor... |
Citaat:
|
Citaat:
In 2014 kan hij dat in elk geval niet 'legaal' doen omdat de daarvoor benodigde artikels van de grondwet niet voor herzienbaar verklaard zullen zijn. De traditionele partijen zullen er wel voor zorgen dat, mocht Dewever aan de macht komen, hij geen bal aan de grondwet zal kunnen veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je in 2014 een confederatie opzet, zal dit idd wel tegen 2019 effectief op poten staan. En gaan we in 2019 volwaardige confederale verkiezingen hebben.
|
Citaat:
|
Viveke, nog steeds geen insteek tot "discussie" weten te verzinnen?
|
Citaat:
De tradito's + groen zullen op Vlaams niveau niet eens 50% halen. |
Citaat:
Nog steeds is dit geen probleem voor de meeste Belgen. |
Citaat:
Ten tweede, sinds een goeie twee weken is de NVA duidelijk naar buiten getreden met hun nieuwe visie op de toekomst, niet meer "met hen indien mogelijk" maar "zonder hen als het moet" waarbij "de grote leider" zoals u hem zo smadelijk noemt zelf toegaf dat hij de onderhandelingen op de verkeerde basis gestart is en dan bij een volgende onderhandeling men zal kijken wat nog samen kan gedaan worden eerder dan wat kan gesplitst worden. In conclusie ... doe iets aan uw walgelijke debatstijl en voeg inhoudelijk iets toe aan dit forum. Dan wordt het voor iedereen prettiger. Met dank. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
2019 is veel te laat, het zal in 2014 moeten gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'T was maar voor te lachen... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het op een dag te traag begint te gaan wordt hij wel vervangen door iemand anders die weer boel maakt. |
Citaat:
Gaan ze het leger sturen naar het Vlaams parlement? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dingen zien die er niet zijn, daar heben ze een woord voor in de psychoanalyse. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is zo'n verspreking nu relevant om een draad te openen?
Regel 1 in de psychodinges: Wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan. |
Citaat:
U bent in deze eigenlijk gewoon de flauwe plezante van dienst. Dat vind ik er dus van, maar over het topic zelf valt weinig te vinden. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be