![]() |
Hebben vrouwen wel humor?
Citaat:
|
Voor dit stukje satire ben ik een hele maand verbannen van Forum.viva.nl. Dit is waarom ik van 300 fora ben verbannen, want iets pittigs, en van een Zwarte gaat er gewoon niet in. Het achterlijke plebs dat Bantoe onderwijs krijgt in Nederland moet blijkbaar achterlijk blijven. Eergisteren hoorde ik op de radio bij het journaal als eerste bericht dat "Steeds meer Nederlanders kiezen voor een flex-contract." Heel Nederland wil een vaste aanstelling en weet dus dat dit een grove, gigantische leugen is verzonnen door de elite die ons geld steelt en in vrouwen handelt: maar het wordt op de radio verkondigd als het volle evangelie. Dat is waarover ik mij dus druk maak.
|
Citaat:
|
Ik lees uitstrijkje maken...
Ben direct weg. |
Citaat:
Ben je hier al eens verbannen Egmond? |
Citaat:
|
Citaat:
En noem mij maar Vlaming inplaats van Belg. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
(Zet mij ook maar op uw lijst)... |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen achterlijk, behalve jij uiteraard. :roll: |
Citaat:
Gelukkig maar zou ik zeggen. Man-man, wat kunt gij zaaaaagen.:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Sorry, kon het even niet laten). |
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen ben ik weer op forum.viva.nl: de schorsing voor deze misdaad was 24 uur, maar naar hun zeggen is er een foutje gemaakt bij het instellen, waardoor ik twee soorten signalen kreeg. |
In Oostende hebben ze zin voor humor: ze plannen daar een crematorium naast het "GEBOORTEBOS" !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik voel me geflatteerd door jouw poezelige reactie. Toch wil ik geen tweede keus zijn. :evil: Misschien dat je mij nu ook op het begeerde negeerlijstje zet? Toe, please Egmondie? Hetgeen die schorsing betreft, tja; was je naar mij toe gekomen was dit ni gebeurd he skattie? :-) |
Citaat:
|
Oeps...weer gebannen van Forum.viva.nl tot 31 maart a.s. Reden bij mij nog niet bekend.
http://forum.viva.nl/forum/Actueel/list_topics/9 |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.viva.nl/forum#reacties |
Citaat:
:lol: En dat vind je onterecht uiteraard? |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie Het lijkt alsof de lemma speciaal om mij is begonnen want de bronnen betreffen haast alleen mijn draden. Dus is er toch groei, naast andere sites die mijn ideeën helpen te verspreiden. Intussen krijg ik een beter idee wie de doelgroep is, namelijk mensen in Nederland die aanstoot nemen aan de Sinterklaasviering, die daar hinder van ondervinden. Zij het persoonlijk, zij het intellectueel. Bij mij krijgen ze handvaten: het oorzaak en gevolg van deze racistische initiatie. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het geval dat je een serieuze belangstelling hebt in het onderwerp. Deze draad hebben ze weggehaald bij Forum.viva.nl. Ik denk dat ze dit als 'stemmingmakerij' zien. |
Egmondie blijft mij "lieverd" noemen. Ik geraak precies ni op z'n felbegeerde lijstje.:-)
|
Forum viva liet mij weten dat ik op het forum kwam om ruzie te maken en daarom levenslang ben uitgesloten. De draden die ik daar begon waren vrijwel identiek aan mijn draden hier. Ik weet dus niet wat verstaan wordt onder ruzie zoeken. Vrijheid van meningsuiting, zolang ik maar letterlijk de Hollander naar de mond spreek?
|
Vrouwen zonder humor krijgen tumor.
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be