![]() |
Brief met verdacht poeder toegekomen bij Vlaams Belang
Citaat:
|
Dat is niet slim van An-Sofie om cocaïne via het internet te bestellen en dat op het secretariaat in Brussel ipv thuis te laten bezorgen.
|
Citaat:
|
Die man of vrouw kan toch niet erg goed schrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waspoeder. Om hun uitspraken eens goed te kuisen.
|
Het gaat hier om cosmetica, de tegenhanger van 'bruinen zonder zon'...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft alvast een paar lessen "hoe schrijf ik iets in het Nederlands" gevolgd. Leuke reacties hier trouwens, hoe zouden de reacties zijn als vb. iemand als de Algerijnse senatrice "illegalenredster" zulke brieven zouden krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's zomaar uit geheugen. Moet ik er nog opzoeken? Aan misdadigers geen gebrek daar. |
Citaat:
Citaat:
En ging je nu al een verklaring afleggen bij de politie? of denk je dat ze dat niet meer zouden willen? Geen schrik hebben, je onschuld drijft wel boven. |
Het grootste nieuws van 2012 :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een poederbrief, hoogst origineel.
|
Citaat:
|
Dju, de vorige foto's die ze gepost hadden waren toch beter :-)
Chapeau voor onze postdiensten eigenlijk dat ze dit toch nog op het juiste adres hebben weten te bezorgen! Zoiet komt ni door 't machien denk ik... |
Toch maar niet te licht overheen gaan.
Rechtse politici zijn vogelvrij in Europa. Pim Fortuyn moest er ook aan geloven, en die huichelaars van andere partijen die hem al jaren ontmenselijkten en demoniseerden stonden zowaar te grienen en moraalpreken over 'verdraagzaamheid' en 'vrije meningsuiting' te geven aan zijn doodskist. |
Citaat:
|
Werkt Bas nu bij het Belang?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 85273 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hij geeft het aan de hoeren , zoals onze vriend Steve. 8-) |
Citaat:
Ik ken in ieder geval daders die met zekerheid een partijkaart van de SP-A hadden. Om te beginnen : -Albert Faust , voorzitter van het ABVV afdeling Brussel : miljoenenfraude. -De burgemeester van Sint Truiden : aanrijding met vluchtmisdrijf. Zo voor de vuist weg. En dat zijn dan nog mensen die een voorbeeldfunctie zouden moeten hebben.;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be