![]() |
Het tjeefste interview aller tijden!
|
Citaat:
Wat een wajgelijke parvenu zeg. |
There are no Americans in Bagdad!
|
Citaat:
We ( de belastingbetaler ) moeten naar de toekomst kijken , ( hoe ? hoe we dat moeten betalen ? ) Deze uitspraken zijn typisch voor de politiek van T'Jeven geleid door advocaten . zo pleit men voor criminelen . |
Er zijn in ander landen voor minder oorlogen uitgebroken...
Walgelijke vent... hier zijn idd geen worden voor. |
Volgens Nigel Farage heeft Herman Van Rompuy “the charisma of a damp rag and the appearance of a low grade bank clerk”, maar zo te zien is die Wouter Beke zo mogelijk nog onbetekenender.
Nu, het belangrijkste is niet het voorkomen maar de inhoud, zult u zeggen. Het probleem is dat dit bij die jongen zowat nul is. En zeggen dat er zelfs mensen zijn die voor dat manneke stemmen. Ongelooflijk ! |
Citaat:
En in het bijzonder van Markske... |
Citaat:
|
Citaat:
Een sympathiek gastje,beetje onhandig én met twee linkerhanden,en laat daar Woutertje nu nét fysiek op gelijken...;-) Edit,den deze hier mét brilletje.... http://www.youtube.com/watch?v=cfzsu...eature=related |
Woorden schieten mij te kort
|
Citaat:
Dat televisiespektakel lijkt helemaal niet mijn ding, maar ik heb niettemin het vermoeden dat er onder de linkeroksel van “Markske” meer intelligentie schuilt dan in gans Wouter Beke. |
Citaat:
|
Echt, dees is gewoon flagrant liegen
|
Lijkt mij meer een smeekbede om CD&V ver onder de kiesdrempel te laten belanden. :evil:
|
Wat is er eigenlijk letterlijk gezegd? Ik ben te lui om te kijken nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bach, Beke, vernieuwend? Echt wel de oude CVP-stijl zonder meer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarop Beke dan repliceerde van dat Leterme vroeger al eens naar een commissie gekomen was, alsof dat dan in orde was. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken er twee die op de SPa stemmen, toen ik ze vroeg waarom zeiden ze in koor, die hebben vroeger iets voor ons vader gedaan. Die vader in kwestie is dertig jaar dood... Het is gewoon een feit, de gemiddelde Vlaming kent niets van Belgische politiek, daarom gaat het zo traag. Niettemin gaan we er traag ook komen, gewoon volhouden. |
CD&V en ACW hebben niets met elkaar te maken hoor. :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk is het al technocratisch, Europa. Met het internet is de stemming continu en openbaar. Denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het nu nog niet duidelijk is dat de dagelijkse actuaprogramma's op TV iets zijn voor leken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit interview is door de domsten der domsten en zelfs door de naivelingen te begrijpen . |
tja linda dewin van villa politica... Donderdagavond gaan we met de collega's wel eens een pint pakken in Brussel. Dezelfde cafés worden nogal gefrequenteerd door politici van andere partijen ook. En dan zie je mooi hoe de vork in de steel zit: een aantal tafels worden ingenomen door de n-va en aan de andere tafels zie je dan mensen ala jonge schiltz, vervotte, jonge detiege, Ozen (PS), Geerts, ... samen zitten, om dan na een tijd vervoegd te worden door bvb Ivan Devadder of de hoofdredacteur van Villa Politica...
Dan weet je het wel hé |
Citaat:
Pas op: niet dat dat niet mag hé...maar voor een partij die enerzijds het cordon implementeert en anderzijds met de minister van media geen enkele beweging richting pluralisme (en dus democratie) heeft gemaakt vind ik het als VB sympathisant een beetje tjeverig wrang dat u als NVA sympathisant (en dus mijn ideologisch geallieerde) , terecht vind ik dan weer, de biassed VRT aanvalt... |
Citaat:
En als het gaat over het restaurant voor het personeel: daar is het meestal zitten waar er plaats is want het is gewoon te klein. En ik weet niet van iedereen die daar zit of dat iemand van de diensten of van een fractie is, laat staan welke fractie. Kortom: u zwanst maar wat. Het ging hem trouwens over het feit dat de journalisten samenhokken bij die klassieken, niet over het feit dat ze appart zaten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be