![]() |
De Witte van het CGKR weet het opeens...
Citaat:
Dus, de multicul is mislukt, de regularisaties waren een stommiteit enz Arti en co???? Jullie gaan die meneer toch een proces veoor "racisme" aandoen of wat? Misschien heeft hij wel zitten meelezen op het forum... |
Citaat:
Maar 't is te laat :de bezetting is een feit. De schade is onomkeerbaar. |
Mijn blaas pulseert van verbazing! ...hoewel....
|
Citaat:
Citaat:
Of zou hij wakker liggen van de zelfmoord van de mens wiens "racistische" hond niet tegen de geur van negers kon? Of heeft ie nog een bezoekje gebracht aan de gekwetste man die "geen bougnoul" aan zijn EIGEN lijf wou en daarvoor veroordeeld werd? (dat muzelmannen verhinderen dat hun muzelvrouw in barensnood door een witte man geholpen worden, is iets helemaal anders, daarvoor krijgen ze geen maanden gevangenisstraf). Of zou het begrepen hebben dat indien een witte zegt "die rosse heeft nooit leren werken zeker" die evenmin strafbaar zou mogen zijn als indien diezelfde witte zegt "die zwarte heeft nooit leren werken zeker". enfin, ik las ergens dat hij undercover voor de Pravda gaat werken nu, zodat we NEUTRALE!!! documentaires kunnen kijken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom herenigen ze zich persé België? Voor het regenweer? Voor de uitkeringen? Voor de leeflonen? Voor ocmw-steun? Voor sociale woningen? Voor kindergeld? |
Die man heeft ze niet allemaal op een rij. Want wanneer mensen onvoldoende middelen hebben en geen woonruimte, brengt gezinshereniging hallucinante toestanden mee.
|
Citaat:
R.I.P. Belgium R.I.P. Vlaanderen R.I.P. Vrijheid |
Citaat:
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120330_228 Waar vertelt hij dat de multicul mislukt is? Dat de regularisaties een stommiteit waren? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Armoede brengt inderdaad hallucinante toestanden met zich mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat verklaart waarom de verlenging van zijn positie plots zo onzeker werd, overigens... Wacht maar, nog enkele dagen voor het volledige nieuwe gezelschap komt reclameren omdat het centrum bevooroordeeld zou zijn en daarmee zijn onafhankelijkheid en neutraliteit niet meer kan garanderen. (Lees :België is verplicht om �*lles te aanvaarden. Anders is het racistisch. :roll:) |
Citaat:
Vindt iedereen dat normaal misschien? Er bestaat nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik wil naar Spanje migreren. Zie je me al na een paar jaar naar de ambassade stappen en deze verplichten mijn familie over te brengen en me een groter huis te bezorgen zodat iedereen erin past, omdat ik naar Spanje ben gegaan? :-/ Net hetzelfde met dat hele het vriest-circus: je gaat naar een noordelijk gelegen land. Daar kan het vriezen. Geen plaats? Sorry er zijn je al heel veel asielzoekers voor geweest. De plaatsen liggen vol. Had je geïnformeerd op voorhand. Eigen verantwoordelijkheid! Indien we die mensen zo niet behandelen, geeft dit van overheidswege de indruk dat we deze mensen niet serieus kunnen nemen en er niet van uitgaan dat deze bij machte zijn om weloverwogen beslissingen kunnen nemen en zijn ze dus wilsonbekwaam en kunnen ze best vertegenwoordigd worden door een ander. In dit geval moet men zeker overgaan tot de terugplaatsing van deze mensen in hte land van herkomst: ze wisten immers niet wat ze deden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteindelijk ligt de primaire verantwoordelijkheid voor de draak die CGKR wordt geheten bij de CD&V. Want het was destijds de ACW-creatuur (alwéér ACW!) Paula D'Hondt die haar kabinetchef, de politieke pater Leman, het spel in gang liet zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
2 Waar lees jij dat van het gesjoemel? 3 Het CGKR houdt zich ook nog wel bezig met andere zaken dan migratie. |
Citaat:
Of wil je beweren dat ze dat in de Westhoek nog steeds niet kennen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt hier beweerd dat die CGKR een draak is. Ik wil weten waarom. Dat is alweer een veel te moeilijke vraag. |
Citaat:
Hun opdracht is ook veel ruimer. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien je off-topc reageert zal je ook niet kunnen uitleggen wat er ridicuul is aan die vragen. http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30 |
Citaat:
Kort en duidelijk! |
Citaat:
Omdat het CGKR een aanvalsgroep op de meningsvrijheid is. Omdat het CGKR een aanvalsgroep op de bewegingsvrijheid is. Omdat het CGKR een verdediger is van groepsverkrachtingen. Omdat het CGKR een verdediger is van criminelen. Omdat het CGKR niet op komt voor gelijkheid van kansen volgens kennis en kunnen, maar discriminerend is tegenover autochtonen. Omdat het CGKR een gevaar voor onze maatschappij en cultuur is. |
Citaat:
Je hebt een verkeerd beeld over het CGKR. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be