![]() |
deredactie.be: Portiers slaan 2 allochtonen neer in Leuven
Deze namiddag te lezen op de site van de redactie:
Citaat:
|
Een paar uur later op De standaard...
Citaat:
|
Citaat:
N. Charkoui was er om haar eigen muzelvolk eerst te verdedigen. |
Citaat:
|
Er zijn nog maar een paar goede cafés op de oude markt. De rest is kapot gemaakt door de politieke correctheid. Wie wilt er nu in een café uitgaan wanneer de kans bestaat dat een allochtone bende uw vriendin bepotelt, uitmaakt voor blanke hoer of lastig valt met oneerbare voorstellen. Owee als je reageert, dan ben je de racist.
Geen wonder dat men bepaalde allochtone kleurtje weigert, alleen maar last mee. Ik zal wel uitgaan in een blanke café waar dat soort volk niet welkom is. Ben je zeker van een leuke avondje uit. |
Ik ben elk café al binnengaan in Leuven samen mét allochtonen, als er iemand geweigerd werd zal daar reden voor geweest zijn. Als er problemen zijn dan zie je de politie niet maar als er een allochtoon geweigerd wordt staan ze er binnen de 5 minuten. Goed, hun fout niet echt want anders wordt waarschijnlijk elke agent van dienst ook aangeklaagd.
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar heeft hij de politie ook nog staan afdreigen. Goed interview van ter zake. Minderhedenforumwijf komt er niet zo goed uit. |
Citaat:
|
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit een zeer typerend gedrag voor moccro's is. Eerst provoceren, en daarna onrecht uitroepen. Zelfs hier op dit forum al een paar mooie voorbeeld van gehad, heel de cirque rond s4b, en nu heel het minderhedenforum.
Is een gedrag dat ik bijvoorbeeld niet bij afrikanen of oost-europeanen tegenkom. |
Ik kan hier kort over zijn.
Indien de portiers hun boekje te buiten zijn gegaan, vergunning afpakken en schadevergoeding betalen. Indien de anderen het uitgelokt hebben, eigen schuld, dikke bult en er nog een boete bij voor openbare ordeverstoring. |
Citaat:
We stellen hier echter alweer vast dat sommige allochtonen denken dat ze zich hier alles mogen permitteren als ze er maar het woordje "racisme" tegenaan gooien! Komedie spelen, de zaken verdraaien, met veel lef voor de camera's hun leugenachtige versie verkopen...moet blijkbaar allemaal kunnen! Een boete voor openbare ordeverstoring en klaar is Kees? Pech dat hun spelletje een keer niet gelukt is? Die zaak zou ze moeten aanklagen omdat ze hun goede reputatie besmeurd hebben enz enz met een hele dikke boete erbij en een verbod om voor een hele tijd dergelijke zaken binnen te mogen gaan! Als je hier alleen al de paar bovenstaande kommentaren leest kun je toch niets anders dan vaststellen dat het zo verder niet kan, dat verloederen van de maatschappij waarbij steeds dezelfde soort lieden als bij toeval in aanmerking komen! En dan maar verwonderd zijn dat er meer en meer mensen iets tegen allochtonen hebben..... Vlug terug naar de hoofddoekjes, dat is pas belangrijk! |
Citaat:
+ opdraaien voor de gemaakte kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het trouwens al opgevallen dat de maffiaportiers - quasi altijd van buitenlandse origine - nooit dergelijke klachten krijgen en er meer op los meppen als de autochtone portiers? De kans dat men daar weer een mannetje wil plaatsen met andere motieven is ook niet gering. |
Citaat:
trouwens de oude markt is vergeven van beveiligingscamera's..een koud kunstje om het échte verhaal te zien.. |
Citaat:
Het volstaat al lang niet meer om de storm van ongenoegen die in de maatschappij leeft, op te vangen. |
Citaat:
Bovendien zou ik een flinke vergoeding eisen voor geleden economische schade wegens het in een slecht daglicht brengen van mijn zaak op nationale TV. Het tweede is natuurlijk een gevolg van het eerste. 8-) Het Café zat tjokvol allochtonen . Dan beweren dat ge niet binnen mocht omwille van racistische redenen is echt een farce. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zitten nu zelfs in een fase waarbij we de allochtoon wel moeten gelijk geven , ook al heeft hij volkomen ongelijk , want anders loop je een enorme kans om als racist versleten te worden . Een vreemde evolutie. :roll: |
Citaat:
En als ze hun zin niet krijgen : Citaat:
|
Citaat:
Ik als cafébaas zou gezien de omstandigheden , de VRT eveneens in de dagvaardig betrekken. 8-) |
Citaat:
Vroeger waren caféruzies opgelost tegen dat ze maandag terug aan het werk gingen. Nu wordt het een item op TV, mèt het optreden van met ONS belastingsgeld gesubsidieerde organizaties die het tegengestelde komen verkondigen van wat de TV beelden laten zien..... |
Citaat:
Toch nodigen zij iemand uit om te ontzetten. Dit is voor mij bewust meewerken aan het onterecht in een slecht daglicht stellen van een zaak. Zoiets schreeuwt om schadevergoeding. ;-) |
Racisme bestaat niet meer in het deurbeleid van portieren, dat kan men niet meer aanwenden als argument, anders was dat café al jaren geleden gesloten.
|
Citaat:
Die cafébaas blonk van zelfvertrouwen, hoogstwaarschijnlijk omdat de aantijgingen te lachwekkend waren.. |
Citaat:
Mijn dochter zat die nacht in de Carrément. Mijn dochter is half Afrikaans. Ze komt er vaak met vrienden en vriendinnen. Ik heb haar net gebeld en gevraagd hoe dat de situatie is in dat café. Wat ze zegt komt hierop neer: Als het café al vol zit (allochtonen of mensen met een donker tintje zoals mijn dochter en autochtonen) gaan de buitenwippers een tijdelijke selectie doorvoeren bij het binnenlaten van mensen. Een allochtone jongen met vier meisjes kan zonder probleem binnen, maar een groep van jongens waaronder enkele allochtonen wordt dan effe geweigerd. Ze bekijken namelijk de evenredigheid tussen meisjes en jongens. Menige café-uitbater zit min of meer op dat spoor. Wat nefast is voor een café is wanneer de meisjes weggaan omdat er teveel jongens of mannen zijn die hen lastig vallen op een onaangename manier. Mijn zoon mocht ook soms niet binnen in de Rodins. Een gentleman voor vrouwen maar vanwege het kleurtje effe tijdelijk niet. Hij heeft daar nooit een probleem van gemaakt. Ik innerlijk wel. Want als die afgezakte mannekens van Brussel, Antwerpen en Mechelen niet in Leuven kwamen om er eens amok te maken en de vrouwen te ambeteren, dan had hij die weigering nooit gehad. Mijn dochter mag overal binnen. Je moet de slagen van de zweep van de Oude Markt kennen. Mijn broer heeft in een zijstraat van de Oude Markt café gehad. Iedereen was er welkom en ik ben er nog gaan helpen. Jaja, vijf Marokkanen met één cola. En na twee maanden waren de leren zetels op de bovenverdieping kapot gesneden. Het café is falilliet gegaan, wat dacht je. Mijn broer was oh zo vrijdenkend en van marketing had hij geen kaas gegeten. Helaas. Het gaat in Leuven niet om racisme, het gaat om gedrag. En mensen die een kleur hebben maar een fatsoenlijk gedrag in zich hebben betalen het gelag voor mannekens die hun manieren niet kunnen houden. Ik begrijp heel goed dat als je iets uitbaat op de Oude Markt je goed kijkt hoeveel mensen er binnen zitten, wat de verhouding is allochtoon, autochtoon, en de verhouding mannen/vrouwen. Doe je dat niet dan ben je dom bezig en raak je failliet. |
Citaat:
Als ik die zaak had : no pasaran zonder flinke schadevergoeding. Er zijn ergens grenzen. |
Zogenaamde slachtoffers zijn een week werkonbekwaam. Op de beelden van de VRT geen builtje te zien.
|
Citaat:
Toen liet men ook andersgekleeurden binnen die in een gemengd gezeldschap waren maar niet de monotone tinten.. |
Citaat:
Iedereen kan is vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Soennieten nemen dat niet aan. |
Ooit ben ik ook eens geweigerd geweest in een discotheek in Gent. Het had misschien met mijn kleur te maken...
Weet je wat ik gedaan heb? Ik ben naar een andere discotheek gegaan.....! Goed gevonden hé! Zo eenvoudig kan het leven zijn. |
Citaat:
Ge moet er maar opkomen, moeite gaan doen om geld uit te geven in een zaak waar men niet gewenst is... |
Citaat:
En verder gaat die ook uit in de Carré. Geen enkel probleem daar. |
Citaat:
Trouwens ik heb gezegd misschien... het had ook aan mijn dwaze kop kunnen liggen. |
Citaat:
|
Voor de tweede keer in een week is het bedrog van de SPastenzender (vrt) ontmaskerd.
Waren die hongerstakers niet stervende ? Blijkbaar niet ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be