![]() |
Wilders, wie is hij werkelijk?
Citaat:
Zo leren we hem anders kennen.Wat een doortrapte egoïst, die een heel land in de ellende gooit uit eigen belang. Zo iemand hoort voor de rechter, een rotte oplichter van het zuiverste water. En hadden de anderen het niet door? Ik begon zelf al eerder te twijfelen aan een partij waar je geen lid kunt van worden. Maar dit slaat alles. PVV, weg ermee. !!!:x:twisted: |
Citaat:
|
Heeft een hoog "van horen zeggen" gehalte. En over hoe uitgespeeld Wilders is ben ik eerlijk gezegd ook nog niet uit. Een plaatsje ergens in een neocon denktank is tenslotte toch niet hetzelfde als een kans op het minister-presidentschap, en of zijn kiezers massaal zullen afhaken betwijfel ik ook nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De grote vraag is dan wie er wel in dat gat kan springen. Een PVV geleid door Fleur Agema? Een beweging van Hero Brinkman? Niemand? De SP? Een samenwerkingsverbond tussen Mat Herben en Rita Verdonk? |
Eigenlijk was dit toch al langer geweten dacht ik... :roll:
"Wilders : Landsbelang interesseert me niet" Meteen in het begin ging het al mis. CDA'er Sybrand van Haersema Buma zei dat zijn fractie hecht aan hervormingen. Wilders zei daarop dat hij niets met de CDA-fractie te maken heeft. "En het Nederlands belang interesseert me geen bal. Het gaat om mijn kiezer." aldus Wilders. "Ik wil het tekort maar terugbrengen tot 4% en geen enkele hervorming". Later zou Fleur Agema in huilen zijn uitgebarsten tijdens het overleg omdat ze het besluit om een eigen bijdrage in de zorg in te voeren niet kon verkroppen. Volgens enkele PVV-Kamerleden heeft Geert Wilders de beslissing om de stekker eruit te trekken alleen gemaakt. Hij zou de fractie pas enkele uren na zijn besluit hebben geïnformeerd. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de EU deze zomer nog instort dan wordt Wilders de volgende premier. Hij maakt een kans. |
Citaat:
|
Citaat:
Een wat minder voor de hand liggende verklaring is dat Wilders echt gelooft, zoals Breivik, in de tsunami van moslims die het Westen bedreigt. Zijn strijd heeft tot nog toe nauwelijks iets opgeleverd. Daarvoor zit Nederland te vast in allerlei EU-afspraken. Nu probeert hij wellicht iets geheel anders. Zijn boek ‘Marked for Death: Islam’s War Against the West and Me’ is vooral op de Amerikaanse markt gericht en niet op Nederland. Vooral met hulp uit de VS met zijn streng christelijke groeperingen zou hij dan hopen een dam te kunnen opwerpen tegen de verbreiding van de islam. |
Citaat:
Met die beslissing heeft Wilders’ PVV de enige logische beslissing genomen en de belangen van de Nederlanders knap verdedigd tegen de ondemocratische bevelen van de EU. |
Citaat:
Het geloof in een hel treft hier maar bij een kwart van de Christenen aan. Ze geloven in de USA ook in een God en in de Duivel. En die gelovigen zijn er vast van overtuigd dat Mohammedanen de Duivel aanbidden. Iets over een boom en zijn vruchten. |
Een dwaalspoor voor zijn dachten dat hij realistische alternatieven zou aanbieden.
Misschien moeten wij hier ook eens zwaar op onze bek gaan door politieke avonturiers verantwoordelijkheid te geven, vooraleer we dat beseffen.... |
Ik voel me niet verplicht om Meneer Wilders en zijn PVV te beschermen.Niettemin wens ik even op te merken dat er in de Nederlandse volksvertegenwoordiging ruimschoots genoeg stemkracht aanwezig is/was om het kabinet Rutte te steunen in deze moeilijke dagen.Als het "Staatsbelang" primeert,dan is het onderscheid meerderheid/oppositie even niet belangrijk....toch?
Zie je,de "verantwoordelijke partijen" schieten zichzelf eerst in de voet en zouden dan jammeren op een kleine partij die het anders ziet en die eigenlijk genegeerd zou kunnen worden.Gedogen betekent NIET,"gegarandeerd" steunen.Dat was van in het begin duidelijk. Waar zien we dat nog....cry-babies en baby-bashing :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis met pro-Israel te zijn?
Voor de doorsnee antisemiet is jodenhaat een soort mentale kniereflex, dat weet ik wel, maar normale mensen hebben toch vooral een reden nodig om te haten. En natuurlijk is Wilders enkel geïnteresseerd in het belang van zijn kiezers en niet in dat van het progressieve, linkse wietrokende deel van Nederland. Daarvoor stemmen zijn kiezers net op 'm. |
Citaat:
Dat is toch niet verboden zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch allemaal hetzelfde beste @Henri. Donc ? |
Wel...in ieder geval heeft de Nederlandse politiek,in een samenwerking uittredende regering en dito- oppositie,een besparingspakket van 12 miljard bijeen gefietst.......
Of...als politici het echt willen dan hoeft dat sullige onderscheid tussen regering/oppositie niet,maar doet men gewoon wat men denkt te moeten doen.En als daar al eens een wisselmeerderheid voor nodig is...wel,laat het dan zo zijn! Dergelijke eendrachtigheid ziet men normaal enkel bij acute crisissen.Het ziet ernaar uit dat de huidige budgettaire situatie zo bezien wordt.... toch geen cry-babies,of niet langer dan voor een dag,die Nederlandse politici ;-) |
Citaat:
Bij mensen als G. Wilders moest met het reproductieapparaat onklaar maken, dit om ons nageslacht te behoeden voor onherstelbare fouten en leed. |
Citaat:
|
Wilders: misschien wel de enige politicus die ik echt bewonder.
Hij heeft voor 98% de goeie ideeën, en ook de gave om ze grappig, maar duidelijk naar voor te brengen. En zeker als vervolgde omwille van het uiten van een mening draagt hij mijn grote sympathie weg. Ook zijn geniale, erudiete en humoristische raadsman Bram Moskowickz is mijn idool. |
Citaat:
![]() Dan toch liever deze man. |
Citaat:
|
*De belangen van de bevolking interesseren me geen bal. Ik ben uitsluitend geïnteresseerd in de belangen van mijn kiezers.*
Dit soort opmerkingen zijn inderdaad vreemd , alleen zeggen dat enkel en alleen Wilders zo denkt is een leugen. Sterker nog zowat iedere politicus denkt zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is natuurlijk nooit vies van een krasse 1-liner om de poco's te jennen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een zielige vertoning is dat draadje weeral. Weeral komen de antisemieten en hun eurabia vriendjes als C.H.U.D.S uit de smerige riolen gekropen om de pro-Israelische denkbeelden van Geert Wilders door het slijk te sleuren. Geert is dom geweest door het ploffen van het kabinet. Na het zuur van Balkenende krijgt Nederland nu het vitriool met de Kunduz coalitie. Dat ik teleur gesteld ben in de PVV dat is al lang geen geheim meer maar die zielige Jodenhaat van die boerenmaatschappij ''Vlaenderen'' en haar pensenkermissen daar hebben deftige mensen zoals ik geen boodschap aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart Jan Spruyt stelde eveneens vast dat Wilders grote prioriteit de strijd tegen de islam is. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be