![]() |
Monsters van domme flikken slaan dakloze tot moes
Verschrikkelijke horror alweer van "de politie uw vriend".
Deze keer hadden die smerige rotzakken een dakloze als speelgoed. De arme man is gestorven na gebruikt te zijn als speelgoed voor "de politie uw vriend". ![]() http://www.youtube.com/watch?feature...has_verified=1 |
Hij mocht zich wel eens scheren vooraleer op de foto te komen :lol:
|
Flikken benaderen qua intelligentie bijna de bodem zoals drummers.
|
Citaat:
|
Dit is toch al zeer oud nieuws?
|
Citaat:
|
Pussy actie van die popo, trouwens.
|
Bij nader inzien, ik heb het filmpje bekeken, en er word nergens geslagen.
De man word aan de grond geduwd, omdat hij irritant bezig was. De man was helaas al zwak, dus het kan best zijn dat hij ter plekke daar is overleden. Spijtige zaak, maar niet de schuld van de politie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er dan ook een echt bewijs dat het die politie mensen zouden geweest zijn of is het gewoon wat bashing op de uniformen?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk beweegt de landloper niet meer. Men voert hem af naar het hospitaal. Daar sterft hij. Deze onbekwame, sadistische en domme zwijnen mogen voor mij allemaal het gevang in. Wegens moord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsnog fout, aangezien de politie hem aan het jennen was, maar doodgeslagen hebben ze hem niet. |
Citaat:
Weer zo'n "ben ik nu de enige normale nog op dit forum" moment. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een agent moet bandieten vangen, niet zijn zenuwen uitwerken op hulpeloze vagebonden. Deze schadelijke kerels horen thuis in een donkere cel. Ze zijn nog erger als de schoften die ze zouden moeten arresteren. |
Citaat:
Het is nogmaals een kwalijke zaak, want het jennen van die agent was erg onprofessioneel, maar daar blijft het ook bij. |
Citaat:
Maar ik maak mij geen illusie's. Ze zullen wel vrijuit gaan. |
Citaat:
Het dat is, dat er een agent een dankloze loopt te jennen, en dat de dankloze niet mee wilt werken, waardoor er meerdere agenten boven op de dakloze springen, en hem aan de grond smijten, hem nog wat shocken nageven enz. Waardoor de dankloze helaas dood gaat in het ziekenhuis. Kwalijke zaak dat ontken ik nergens, maar de agenten hebben hem niet gedood. De dankloze was gewoon al erg zwak, wat logica des zelve is natuurlijk. En dat die dakloze ook daadwerkelijk onschuldig was, daar heb ik geen idee van. |
Citaat:
" daar blijft het ook bij " ?! Je vergeet dat er een dode is. Misschien maar een üntermensch, een landloper, maar toch een mens, die Ome Agent niet te mishandelen heeft. Moest die flik die man met rust gelaten hebben, was hij niet dood vandaag. DAAR blijft het bij. De flikken zijn verantwoordelijk voor zijn dood. |
Citaat:
|
Citaat:
met uw hoofd tegen de boordsteen. En daarna nog eens goed met mijn knie in uw rug. Jij KO, en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Een paar uur later ben jij gestorven aan uw verwondingen. Neen ik heb u niet doodgeslagen, maar je bent wel dood ten gevolge van mijn optreden. What the fuck is het verschil? |
Citaat:
Daar hebben de agenten gewoon niet goed bij nagedacht, erg stom inderdaad. |
Citaat:
Die flikken moeten idd de gevangenis in, want ze zijn nog een groter gevaar dan anders voor de samenleving. |
Citaat:
Te gek om los te lopen. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geweld gebruiken om te tonen hoe machtig je bent, hoort alleen thuis in dictatuur regimes. |
Citaat:
Dit is hoe de politie alleen maar bezig is hoor? Waarom zou je anders politie worden? Om de mensen te redden van het kwaad, geloof je dat nu zelf?:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be