Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Monsters van domme flikken slaan dakloze tot moes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171043)

giserke 8 mei 2012 21:22

Monsters van domme flikken slaan dakloze tot moes

Verschrikkelijke horror alweer van "de politie uw vriend".
Deze keer hadden die smerige rotzakken een dakloze als speelgoed.
De arme man is gestorven na gebruikt te zijn als speelgoed voor "de politie uw vriend".

http://www.youtube.com/watch?feature...has_verified=1

Anatomehelena 8 mei 2012 21:42

Hij mocht zich wel eens scheren vooraleer op de foto te komen :lol:

Supe®Staaf 8 mei 2012 22:19

Flikken benaderen qua intelligentie bijna de bodem zoals drummers.

andy.v 9 mei 2012 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6118749)
Flikken benaderen qua intelligentie bijna de bodem zoals drummers.

De drummer van mijn band is anders wel een intelligente kerel hoor :roll:

Cynara Cardunculus 9 mei 2012 08:19

Dit is toch al zeer oud nieuws?

Nietzsche 9 mei 2012 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anatomehelena (Bericht 6118677)
Hij mocht zich wel eens scheren vooraleer op de foto te komen :lol:

HAHAHAHAHAHA, you funny dude!!!!!:|:roll:

Nietzsche 9 mei 2012 09:20

Pussy actie van die popo, trouwens.

Nietzsche 9 mei 2012 09:24

Bij nader inzien, ik heb het filmpje bekeken, en er word nergens geslagen.

De man word aan de grond geduwd, omdat hij irritant bezig was. De man was helaas al zwak, dus het kan best zijn dat hij ter plekke daar is overleden. Spijtige zaak, maar niet de schuld van de politie.

giserke 9 mei 2012 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6118970)

De man word aan de grond geduwd, omdat hij irritant bezig was. De man was helaas al zwak, dus het kan best zijn dat hij ter plekke daar is overleden. Spijtige zaak, maar niet de schuld van de politie.

Heb je eigenlijk de foto bekeken? Dit bekom je neit door wat duw en trekwerk.

Nietzsche 9 mei 2012 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119036)
Heb je eigenlijk de foto bekeken? Dit bekom je neit door wat duw en trekwerk.

Ik heb het filmpje bekeken, ze duwde hem redelijk hard tegen de grond, dus het kan goed zijn dat hij met zijn hoofd vol tegen de stoeptegels is gevallen.

santos 9 mei 2012 10:11

Is er dan ook een echt bewijs dat het die politie mensen zouden geweest zijn of is het gewoon wat bashing op de uniformen?

Nietzsche 9 mei 2012 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 6119042)
Is er dan ook een echt bewijs dat het die politie mensen zouden geweest zijn of is het gewoon wat bashing op de uniformen?

Het filmpje?

giserke 9 mei 2012 10:29

http://12160.info/page/kelly-thomas-...ath-shock-hear

Nietzsche 9 mei 2012 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119064)

Precies, en waar zie jij dat die man geslagen word?

Aligator 9 mei 2012 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6118970)

Kleine rechtzetting : één agent was die landloper aan het pesten. Hij deed hem gaan zitten, benen uitsteken, benen plooien, handen op de knieën leggen, terug benen uitsteken, terug plooien enz enz, lange minuten lang, altijd opnieuw. Na verloop van tijd word die vagebond het moe, en begint tegen te pruttelen. ZONDER enig vertoon van geweld. Maar Ome Agent trekt dan zijn plastieken handschoentjes aan, en begint luider en agressiever op de vent te blaffen. Op een moment gehoorzaamt deze niet meer en poogt zich uit de voeten te maken, en dan gaat het spel aan de gang. Je zit ze hem achterna lopen, en dan hoort men het doffe geluid van matrakslagen, de BZZZZZT van tasers, en de kreten van pijn van de homeless, daarna zijn gesmeek om op te houden, zijn verontschuldigingen ( ??!!), en zijn geklaag dat hij niet meer kan ademen. Andere wagens vol PIGS stoppen en komen een handje helpen, ze zitten daarna met een stuk of 7, 8 bovenop hem. Allemaal moddervette papzakken , gasten van meer dan 100 kilo, vetgemest met hamburgers, coca-cola, chips, taco' en ander junkfood.
Uiteindelijk beweegt de landloper niet meer. Men voert hem af naar het hospitaal. Daar sterft hij.
Deze onbekwame, sadistische en domme zwijnen mogen voor mij allemaal het gevang in. Wegens moord.

Nietzsche 9 mei 2012 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6119375)
Kleine rechtzetting : één agent was die landloper aan het pesten. Hij deed hem gaan zitten, benen uitsteken, benen plooien, handen op de knieën leggen, terug benen uitsteken, terug plooien enz enz, lange minuten lang, altijd opnieuw. Na verloop van tijd word die vagebond het moe, en begint tegen te pruttelen. ZONDER enig vertoon van geweld. Maar Ome Agent trekt dan zijn plastieken handschoentjes aan, en begint luider en agressiever op de vent te blaffen. Op een moment gehoorzaamt deze niet meer en poogt zich uit de voeten te maken, en dan gaat het spel aan de gang. Je zit ze hem achterna lopen, en dan hoort men het doffe geluid van matrakslagen, de BZZZZZT van tasers, en de kreten van pijn van de homeless, daarna zijn gesmeek om op te houden, zijn verontschuldigingen ( ??!!), en zijn geklaag dat hij niet meer kan ademen. Andere wagens vol PIGS stoppen en komen een handje helpen, ze zitten daarna met een stuk of 7, 8 bovenop hem. Allemaal moddervette papzakken , gasten van meer dan 100 kilo, vetgemest met hamburgers, coca-cola, chips, taco' en ander junkfood.
Uiteindelijk beweegt de landloper niet meer. Men voert hem af naar het hospitaal. Daar sterft hij.
Deze onbekwame, sadistische en domme zwijnen mogen voor mij allemaal het gevang in. Wegens moord.

Onzin, ik heb het filmpje nog een keer gezien, en het is inderdaad waar dat die agent die landloper aan het jennen was. Alleen het is verre van moord, de landloper was gewoon erg zwak, de tasers en de relatief harde aanpak was goed genoeg om hem te doden. Maar dat konden de agenten ook niet weten, het was niet met voorbedachte raden of zo.

Xenophon 9 mei 2012 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119380)
Onzin, ik heb het filmpje nog een keer gezien, en het is inderdaad waar dat die agent die landloper aan het jennen was. Alleen het is verre van moord, de landloper was gewoon erg zwak, de tasers en de relatief harde aanpak was goed genoeg om hem te doden. Maar dat konden de agenten ook niet weten, het was niet met voorbedachte raden of zo.

Ja, als iemand genoeg heeft van het jennen van de politie mogen ze die doodslaan, totaal normaal gedrag.

Nietzsche 9 mei 2012 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6119391)
Ja, als iemand genoeg heeft van het jennen van de politie mogen ze die doodslaan, totaal normaal gedrag.

Ze sloegen hem niet dood, ze hielden hem op de grond, omdat hij niet meer mee wou werken.

Alsnog fout, aangezien de politie hem aan het jennen was, maar doodgeslagen hebben ze hem niet.

Xenophon 9 mei 2012 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119394)
Ze sloegen hem niet dood, ze hielden hem op de grond, omdat hij niet meer mee wou werken.

Alsnog fout, aangezien de politie hem aan het jennen was, maar doodgeslagen hebben ze hem niet.

Ja, alles is in orde, wee diegene die zich niet laat jennen.

Weer zo'n "ben ik nu de enige normale nog op dit forum" moment.

Nietzsche 9 mei 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6119397)

Waar zeg ik dat het normaal is?

Another Jack 9 mei 2012 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6119397)

Als morele spookrijder moet jij dat moment heel dikwijls hebben.

Aligator 9 mei 2012 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119380)

Deze domme zwijnen zouden nog niet met een waterpistool mogen ronddlopen, laat staan met matrakken en tasers. Waar staat er trouwens geschreven dat flikken, betaald met belastingsgeld, landlopers of andere mensen moeten pesten tot ze hun geduld verliezen, en pogen te vluchten, om hen daarna verrot te slaan, ZO erg dat ze er aan bezwijken ?
Een agent moet bandieten vangen, niet zijn zenuwen uitwerken op hulpeloze vagebonden.
Deze schadelijke kerels horen thuis in een donkere cel. Ze zijn nog erger als de schoften die ze zouden moeten arresteren.

Nietzsche 9 mei 2012 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6119415)
Deze domme zwijnen zouden nog niet met een waterpistool mogen ronddlopen, laat staan met matrakken en tasers. Waar staat er trouwens geschreven dat flikken, betaald met belastingsgeld, landlopers of andere mensen moeten pesten tot ze hun geduld verliezen, en pogen te vluchten, om hen daarna verrot te slaan, ZO erg dat ze er aan bezwijken ?
Een agent moet bandieten vangen, niet zijn zenuwen uitwerken op hulpeloze vagebonden.
Deze schadelijke kerels horen thuis in een donkere cel. Ze zijn nog erger als de schoften die ze zouden moeten arresteren.

Je kan wel over-emotioneel lopen schreeuwen, maar het feit blijft dat de agenten niet hem hebben doodgeslagen.

Het is nogmaals een kwalijke zaak, want het jennen van die agent was erg onprofessioneel, maar daar blijft het ook bij.

Aligator 9 mei 2012 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119400)
Waar zeg ik dat het normaal is?

Je bent anders goed bezig deze brutale geweldpleging te minimaliseren. Er moet hen minstens " onvrijwillige doodslag " ten laste gelegd worden, met als verzwarende omstandigheid dat zij hun functie en dienstwapens gebruikt hebben om een onschuldige te mishandelen. Tien jaar effectief minimum.
Maar ik maak mij geen illusie's. Ze zullen wel vrijuit gaan.

Nietzsche 9 mei 2012 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6119423)
Je bent anders goed bezig deze brutale geweldpleging te minimaliseren. Er moet hen minstens " onvrijwillige doodslag " ten laste gelegd worden, met als verzwarende omstandigheid dat zij hun functie en dienstwapens gebruikt hebben om een onschuldige te mishandelen. Tien jaar effectief minimum.
Maar ik maak mij geen illusie's. Ze zullen wel vrijuit gaan.

Ik ben helemaal nergens bezig deze zaak te minimaliseren, ik bekijk de zaak zoals de zaak is.

Het dat is, dat er een agent een dankloze loopt te jennen, en dat de dankloze niet mee wilt werken, waardoor er meerdere agenten boven op de dakloze springen, en hem aan de grond smijten, hem nog wat shocken nageven enz.
Waardoor de dankloze helaas dood gaat in het ziekenhuis.

Kwalijke zaak dat ontken ik nergens, maar de agenten hebben hem niet gedood. De dankloze was gewoon al erg zwak, wat logica des zelve is natuurlijk.

En dat die dakloze ook daadwerkelijk onschuldig was, daar heb ik geen idee van.

Aligator 9 mei 2012 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119420)
Je kan wel over-emotioneel lopen schreeuwen, maar het feit blijft dat de agenten niet hem hebben doodgeslagen.

Het is nogmaals een kwalijke zaak, want het jennen van die agent was erg onprofessioneel, maar daar blijft het ook bij.

Over-emotioneel schreeuwen :lol:
" daar blijft het ook bij " ?! Je vergeet dat er een dode is. Misschien maar een üntermensch, een landloper, maar toch een mens, die Ome Agent niet te mishandelen heeft.
Moest die flik die man met rust gelaten hebben, was hij niet dood vandaag. DAAR blijft het bij.
De flikken zijn verantwoordelijk voor zijn dood.

Nietzsche 9 mei 2012 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6119428)
Over-emotioneel schreeuwen :lol:
" daar blijft het ook bij " ?! Je vergeet dat er een dode is. Misschien maar een üntermensch, een landloper, maar toch een mens, die Ome Agent niet te mishandelen heeft.
Moest die flik die man met rust gelaten hebben, was hij niet dood vandaag. DAAR blijft het bij.
De flikken zijn verantwoordelijk voor zijn dood.

Nee, dat is niet de verantwoordelijkheid van de agenten, de agenten hebben gehandeld zoals ze altijd handelen. Machtsvertoning, dat is niet anders dan anders hoor.

giserke 9 mei 2012 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119420)

Ja ik smijt U op de grond.
met uw hoofd tegen de boordsteen. En daarna nog eens goed met mijn knie in uw rug.

Jij KO, en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Een paar uur later ben jij gestorven aan uw verwondingen.
Neen ik heb u niet doodgeslagen, maar je bent wel dood ten gevolge van mijn optreden.

What the fuck is het verschil?

Nietzsche 9 mei 2012 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119440)
Ja ik smijt U op de grond.
met uw hoofd tegen de boordsteen. En daarna nog eens goed met mijn knie in uw rug.

Jij KO, en wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Een paar uur later ben jij gestorven aan uw verwondingen.
Neen ik heb u niet doodgeslagen, maar je bent wel dood ten gevolge van mijn optreden.

What the fuck is het verschil?

Het verschil is dat ik daardoor niet doodga, ik en ik hoop jij ook zijn daar sterk genoeg voor. Een zwerver/dakloze is al erg zwak, wat logica des zelve is lijkt mij toch.

Daar hebben de agenten gewoon niet goed bij nagedacht, erg stom inderdaad.

giserke 9 mei 2012 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119431)
Nee, dat is niet de verantwoordelijkheid van de agenten, de agenten hebben gehandeld zoals ze altijd handelen. Machtsvertoning, dat is niet anders dan anders hoor.

Jij gaat me niet vertellen dat die flikken neit zagen dat hij zeer ernstig gewond was na hun optreden. Toch doen ze rustig verder...

Die flikken moeten idd de gevangenis in, want ze zijn nog een groter gevaar dan anders voor de samenleving.

giserke 9 mei 2012 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119442)
Het verschil is dat ik daardoor niet doodga, ik en ik hoop jij ook zijn daar sterk genoeg voor. Een zwerver/dakloze is al erg zwak, wat logica des zelve is lijkt mij toch.

Daar hebben de agenten gewoon niet goed bij nagedacht, erg stom inderdaad.

Als ze weten dat de persoon al zwak is, moeten ze daar dan zeker met 6 vetzakken op gaan springen en de persoon tegen de grond smakken.

Te gek om los te lopen. 8O

Nietzsche 9 mei 2012 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119443)
Jij gaat me niet vertellen dat die flikken neit zagen dat hij zeer ernstig gewond was na hun optreden. Toch doen ze rustig verder...

Die flikken moeten idd de gevangenis in, want ze zijn nog een groter gevaar dan anders voor de samenleving.

Die flikken hebben gewoon gedaan wat ze altijd doen, laten zien hoe machtig ze wel niet zijn.

Nietzsche 9 mei 2012 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119445)
Met 6 domme klompen vet op een "zwak iemand" springen, en toch zijn ze niet verantwoordelijk?

Te gek om los te lopen. 8O

je doet net alsof ik het goed praat of zo, doe niet zo hyper emotioneel.

giserke 9 mei 2012 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119446)
Die flikken hebben gewoon gedaan wat ze altijd doen, laten zien hoe machtig ze wel niet zijn.

Zij moeten dit niet laten zien, dit is niet hun taak.
Geweld gebruiken om te tonen hoe machtig je bent, hoort alleen thuis in dictatuur regimes.

Nietzsche 9 mei 2012 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119453)
Zij moeten dit niet laten zien, dit is niet hun taak.
Geweld gebruiken om te tonen hoe machtig je bent, hoort alleen thuis in dictatuur regimes.

:lol:

Dit is hoe de politie alleen maar bezig is hoor? Waarom zou je anders politie worden?

Om de mensen te redden van het kwaad, geloof je dat nu zelf?:-D

giserke 9 mei 2012 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119458)

Dit is hoe de politie alleen maar bezig is hoor? Waarom zou je anders politie worden?

Je bevestigt dus dat het stomme reptielen of primaten die flikken?

Nietzsche 9 mei 2012 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6119466)
Je bevestigt dus dat het stomme reptielen of primaten die flikken?

Ik heb dat ook nergens ontkent, hoor.

Aligator 9 mei 2012 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119431)

Machtsmisbruik is het woord. Met de dood als gevolg. En het is niet omdat die PIGS gewoon zijn om zo te handelen, dat het daarom goed is. Integendeel.

Aligator 9 mei 2012 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119446)

Dan is het tijd dat men hen dat beestachtig gedrag afleert. Door hen bvb eens een jaar of 20 in den bak te zetten.

Aligator 9 mei 2012 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6119458)

In principe is de politie er om de wet te doen eerbiedigen. Voor niks anders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be