![]() |
Bougeois en de migratie brochure .
Is deze brochure daadwerkelijk een vernedering of niet .
Anderzijds een brochure opstellen die enkel door intelectuelen kan begrepen worden is ook van niet veel nut om migranten te ontmoedigen . Maar er staan wel een paar belachelijke uitspraken in . |
Citaat:
|
Valt nogal mee vond ik. Wel was het totaal discriminerend tegenover Oost-Europeanen. Die mensen hebben wèl een opleiding gehad zie je.
|
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden.
Volgens mij is dit een brochure om makokkanen aan te moedigen om naar België te komen. Heb net Ter Zake gezien, De makokkanen worden voorgesteld als een achterlijke parasitaire cultuur. Zoals het hoort natuurlijk. Reacties van de verrijking zijn natuurlijk vermoeiend voorspelbaar. |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.1296415 Ik haal 20%. Krijg ik nu mijn diploma van Nieuw-Vlaming ? |
Waarom en waarvoor moet er eigenlijk zo'n 'brochure' bestaan?
Zijn er dan nog zoveel jobs in te vullen, of hebben de OCMW's overschotten die ze graag willen uitdelen? Zouden er niet beter brochures gemaakt & uitgedeeld worden waarin staat dat we reeds genoeg 'verrijkers' hebben en dat de centen �* peu près op zijn? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar naar de werkloosheidscijfers, uitsluitend autochtone witte Vlaam . |
Citaat:
|
Citaat:
Zou ze graag anders 's zien schijten in hun broek bij de para's in Afghanistan, of bij het afkuisen van de stront in een bejaardentehuis. Of gewoon in de staalindustrie, ach ja, daar heb je echte Europeanen, niet de opgetutte mietjes uit Afrika die met z'n tienen moeten zijn om een 15-jarige zonder reden in mekaar te slaan. |
Citaat:
|
Vanwaar komt het woordje "vlaam" in feite?
Is dat alleen maar bargoens van mensen die geen Nederlands begrijpen? |
Citaat:
om te komen , of ze zijn hun job kwijt . |
Citaat:
De rest (de 440 overgeblevenen) vluchtte snel weg, terug naar Belgie. Gewoon hard eruit gebitchflikkerd. Het laatste lachwekkende incident met 'onze' para's vond vorig jaar in Afghanistan plaats: a. Majoor Fabian DARAS ligt op zijn buik op de grond en wordt in bedwang gehouden door drie Duitse militairen. b. Majoor DARAS is weerspannig en verzet zich tegen de houdgreep. Hij is agressief en roept naar iedereen in de buurt, “Je vais tous vous tuer. Je veux mon GP et je vais vous tuer. Sale connards d’Allemands”. c. Wanneer wij Majoor DARAS vragen te kalmeren, zegt hij ons “Lache moi ou je vais te tuer, salopard de MP”. d. Majoor DARAS is ontwapend, zijn GP wordt ons overgedragen door Duitse militairen. Het wapen is niet geladen. e. Wanneer nadat wij uit voorzorg Majoor DARAS handboeien hebben omgedaan, wij hem rechtop zetten, stellen wij vast dat hij onder invloed is van alcoholische dranken (vaststelling van algemene dronkenschap: zie bijlage G). f. Wanneer wij Majoor DARAS afzonderen van de rest blijft hij agressief en doodsbedreigingen uiten tegen ons en de Duitse militairen. g. Wanneer wij Majoor DARAS naar het bureau MP brengen om naar de juiste omstandigheden te vragen, krijgen wij geen zinnig antwoord. Hij weigert alle medewerking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wordt die brochure enke gegeven aan mensen die van plan zijn naar hier te komen?
Voor mij part mag het gemeentebestuur dat hier ook elke week in alle brievenbussen gaan steken. Ja, ook autochtonen. Want daar zitten een pak linksen bij die ook in middeleeuwe toestanden verkiezen te leven. |
Ook 90% op die in het belachelijk compleet naast de boodschap gerukte versoste spotquiz./
|
Het is elementaire beleefdheid dat je schikt naar de gewoontes en zeden van dat land. Wie dat niet is een onbeschofte boer en met dat soort volk doe je één ding "Daar is de deur".
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet toch zijn dat ze hier goed en graag genesteld zijn. |
Citaat:
belachelijk kwisje waar de sossenhaat voor het NV-A weer vanaf druipt... Er moeten geen brochures komen er moet een zo streng immigratiebeleid dat het kaf van het koren scheidt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-Va komt in dat kwiske geen enkele maal voor. Citaat:
We zullen eens zien wat de N-Va er in Antwerpen van bakt.... |
Citaat:
:-D Ik ben niet eens een Nv-a'er maar het beleid van bourgeois belachelijk maken straalt altijd af op zijn partij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze brochure en de verderedactionering ervan brengt wel duidelijkheid.
Op de werkvloer haalde niemand 50%. iedereen was ofwel "10% of 20%" ofwel "70% of 80%" snappie? gemeenteraadsverkiezingen komen eraan :lol: |
Citaat:
of je interpreteert anders. |
Citaat:
Ik heb als parlementair medewerker gewerkt en als manueel grachtjesgraver bij een grondwerkenfirma. Als bediende bij een accountant en beerputten leeggemaakt. Ik was zowel bediende als arbeider. En er is geen enkel werk dat ik te vies zou vinden om te doen. Wanneer ik de keus heb doe ik zoals iedereen. Het werk dat mij de beste verhouding tussen opbrengst en wat het mij kost levert. Dat allochtonen (ook derde en vierde generatie) het hier in verhouding minder doen ligt vooral aan hun eigen falen binnen het onderwijssysteem. Wanneer een bepaalde groep uit de bevolking op één welbepaald vlak steeds weer faalt daar waar de rest van de bevolking wel slaagt moet in eigen boezem kijken en niet zeuren over ingebeelde discriminatie. Ik heb zelf ook geen bachelor of master of gelijkaardig en bij het solliciteren speelt dat mij ook parten. Ik merk bij de allochtone collega's die solliciteren en zich niet op voorhand al als slachtoffers afschilderen niet meer problemen dan bij mij. Wanneer je om te beginnen al faalde in het onderwijs door je eigen vooringenomenheid en onwil om in dat onderwijssysteem te passen... kan ja nadien idd moeilijk verwachten om als CO aan de slag te kunnen bij je eerste sollicitatie. En dat het probleem voor een groot deel daar ligt wordt bewezen door de witte raven die wel slagen waar al die probleemjongeren falen. |
Citaat:
Mooi , dan ben jij de witte raaf. In alle grote steden van Belgie doen allochtonen ondertussen het vieze, zware en slechtbetaalde werk. Zodat de witmang op 't terras kan zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be