Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zijn de Turken superieur aan Nederlanders (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171095)

Egmond Codfried 10 mei 2012 15:40

Zijn de Turken superieur aan Nederlanders

Zeki Müren

http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=859&start=2910

In Turkije heerste er geen crisis en groeit de economie met 8%. Zou het geen goed idee zijn de Turken te smeken managers m/v te sturen die als bijzondere ministers ons Nederland uit dit moeras kunnen trekken?
Den superioriteit van den Turksche medemensch blijkt uit hun taal, die een mathematische voorspelbaarheid en eenvoud heeft. Je hoeft een woord niet te kennen, maar als je de vervoegingregels toepast is de uitkomst altijd juist. Zij kennen tevens een meervoud voor het woord 'wat.' 'Ne' is in meervoud 'neler.' Ik gebruik het zo vaak als mogelijk, 'neler gecti,' wat is er allemaal gebeurt, omdat het zo suggestief is. Gisteren werd er Börek in mijn keuken gemaakt, een heel spannend gezicht, waarbij er met een deeglap werd gezwaaid die steeds dunner en dunner werd. Heel indrukwekkend, en lekker ook. Ondertussen luisterden wij naar Zeki Müren, de grootste ster die Turkije ooit heeft gehad. En wat een wonderlijke verschijning, een ouder heer met geblondeerd haar en full make-up op. Waarom niet. Hier zou men dat nooit toelaten, maar de Turken kunnen dat wel hebben. En daarom acht ik hen superieur aan Nederlanders.

Börekci Tevfik

http://www.flickr.com/photos/daveronica/5357951594/

Börek

Derk de Tweede 11 mei 2012 20:52

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=701286

Klarekijk 12 mei 2012 00:14

Of zo het kunnen dat er heel wat Turkse migrantenjongeren door de nederlanders gratis goed zijn opgeleid en nu met hoge diploma's en met de spaarcentjes van hun ouders fortuin gaan maken in Turkije

Of je drukt geld bij, of bij herverdeling heb je een verliezer en een winnaar .

Ke Nan 12 mei 2012 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6120633)

Zeki Müren

http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=859&start=2910

In Turkije heerste er geen crisis en groeit de economie met 8%. Zou het geen goed idee zijn de Turken te smeken managers m/v te sturen die als bijzondere ministers ons Nederland uit dit moeras kunnen trekken?
Den superioriteit van den Turksche medemensch blijkt uit hun taal, die een mathematische voorspelbaarheid en eenvoud heeft. Je hoeft een woord niet te kennen, maar als je de vervoegingregels toepast is de uitkomst altijd juist. Zij kennen tevens een meervoud voor het woord 'wat.' 'Ne' is in meervoud 'neler.' Ik gebruik het zo vaak als mogelijk, 'neler gecti,' wat is er allemaal gebeurt, omdat het zo suggestief is. Gisteren werd er Börek in mijn keuken gemaakt, een heel spannend gezicht, waarbij er met een deeglap werd gezwaaid die steeds dunner en dunner werd. Heel indrukwekkend, en lekker ook. Ondertussen luisterden wij naar Zeki Müren, de grootste ster die Turkije ooit heeft gehad. En wat een wonderlijke verschijning, een ouder heer met geblondeerd haar en full make-up op. Waarom niet. Hier zou men dat nooit toelaten, maar de Turken kunnen dat wel hebben. En daarom acht ik hen superieur aan Nederlanders.

Börekci Tevfik

http://www.flickr.com/photos/daveronica/5357951594/

Börek

:thumbsup:

Supe®Staaf 12 mei 2012 09:17

Samengevat: Turken hebben een eenvoudig taaltje, + een bizarre meervoudsvorm, + een ouwe lor die na zijn 80e nog pizza staat te draaien... en zijn daardoor superieur aan de Nederlanders....
Voor mensen die zulke theorieën verkondigen, bestaan er speciale jassen: wit met héél lange mouwen.

Cynara Cardunculus 12 mei 2012 09:58

Is er iemand die me kan uitleggen waarom een GROEI van 8% belangrijker is dan een welvaartspeil?

alice 12 mei 2012 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6122958)
Samengevat: Turken hebben een eenvoudig taaltje, + een bizarre meervoudsvorm, + een ouwe lor die na zijn 80e nog pizza staat te draaien... en zijn daardoor superieur aan de Nederlanders....
Voor mensen die zulke theorieën verkondigen, bestaan er speciale jassen: wit met héél lange mouwen.

Inderdaad!;-)

Egmond Codfried 12 mei 2012 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6122797)
Of zo het kunnen dat er heel wat Turkse migrantenjongeren door de nederlanders gratis goed zijn opgeleid en nu met hoge diploma's en met de spaarcentjes van hun ouders fortuin gaan maken in Turkije Of je drukt geld bij, of bij herverdeling heb je een verliezer en een winnaar .

In plaats van dat men het potentieel van de migranten, welke voortkomt uit hun honger naar vooruitgang, inzet om de Europese samenlevingen weer leven in te blazen, is men steeds bezig deze mensen te vervolgen, te vervreemden, dom te houden via VMBO onderwijs.

Het komt mij voor dat derde wereld mensen, anders dan achterlijke Nederlanders, vanaf kinds aan meerdere talen spreken. Ik acht mensen die meer talen spreken als slimmer dan mensen die slechts één taal spreken.

Maar goed, ik verwacht niet dat ik dit kan veranderen, ik heb een reisverbod, dus hoop ik dat mijn doelgroep goed uitkijkt wat er gebeurt. De Holocaust van 1933-1945 was even onvoorstelbaar, als de holocaust die ik voorspel: maar het is toch lekker wel gebeurt. Ook met hulp van de leiders van de joden en joodse soldaten. En niet alleen joden waren het haasje, ook zwarten, ook witte bejaarden, gehandicapten, flikkers etc. Niet joden gehuwd met joden werden gesteriliseerd.

Egmond Codfried 12 mei 2012 13:40

[Kivanc]

En ze zien er vaak ook veel beter uit dan Ghollanders en zijn beter in bed.

lombas 12 mei 2012 13:43

Ben je gek van je nieuw Turks lief of zo?

roger verhiest 12 mei 2012 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 6123045)
Is er iemand die me kan uitleggen waarom een GROEI van 8% belangrijker is dan een welvaartspeil?

hoge groei is een gevolg van een laag welvaartspeil. Hoe lager het welvaartspeil hoe gemakkelijker het is om na wat verbeteringen tot een hoge groei te komen..

Egmond Codfried 12 mei 2012 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6123332)
hoge groei is een gevolg van een laag welvaartspeil. Hoe lager het welvaartspeil hoe gemakkelijker het is om na wat verbeteringen tot een hoge groei te komen..

Klinkt goed, als wij eenvoudiger zouden leven zouden wij tenminste rust hebben en niet steeds de paniekzaaiende berichten. Ik kan best met veel minder doen. Ik draag soms overhemden die tot de draad versleten zijn en sommige van mijn fijnste kasjmieren truien hebben gaten.

roger verhiest 12 mei 2012 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6123313)

Het komt mij voor dat derde wereld mensen, anders dan achterlijke Nederlanders, vanaf kinds aan meerdere talen spreken. Ik acht mensen die meer talen spreken als slimmer dan mensen die slechts één taal spreken.

Er zijn meer dan 4.000 talen op deze planeet, de ideale manier om dit culturele erfgoed in stand te houden is dat we met zijn allen één neutrale brugtaal zouden leren; die taal moet de eenvoud hebben van het Turks gecombineerd met de overzichtyelijke grammatica van het chinees, de basis van het indogermaans en de agglutinerende eigenschappen van de afrikaanse talen :
het Esperanto voldoet aan al deze eisen : leer Esperanto en wordt wereldburger !

Supe®Staaf 12 mei 2012 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6123335)
sommige van mijn fijnste kasjmieren truien hebben gaten.

... om je hoofd door te steken.

Supe®Staaf 12 mei 2012 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6123313)
De Holocaust van 1933-1945 was even onvoorstelbaar, als de holocaust die ik voorspel: maar het is toch lekker wel gebeurt.

Zoals de Genocide die de Turken op de ArmeniËrs pleegden?

Egmond Codfried 12 mei 2012 14:11

Maşallah

http://en.wikipedia.org/wiki/Masha'Allah

Egmond Codfried 12 mei 2012 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6123337)
Er zijn meer dan 4.000 talen op deze planeet, de ideale manier om dit culturele erfgoed in stand te houden is dat we met zijn allen één neutrale brugtaal zouden leren; die taal moet de eenvoud hebben van het Turks gecombineerd met de overzichtyelijke grammatica van het chinees, de basis van het indogermaans en de agglutinerende eigenschappen van de afrikaanse talen :
het Esperanto voldoet aan al deze eisen : leer Esperanto en wordt wereldburger !

Hoe lang is men al bezig met deze esperanto onzin?
Ik spreek vijf talen, min of meer, en heb er alleen maar voordeel aan.
Er is iets met jullie witten aan de hand, jullie zijn als een sprinkhanenplaag op het gezicht van de wereld. alle problemen op deze wereld komen door jullie. Jullie liegen en stelen: ik bewijs hier al jaren dat jullie geschiedenis een fokking leugen is. Jullie werden door zwarten overheerst, daarom haten jullie zwarten en zijn jullie van nature handenafhakkers.

roger verhiest 12 mei 2012 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6123358)
Er is iets met jullie witten aan de hand, jullie zijn als een sprinkhanenplaag op het gezicht van de wereld. alle problemen op deze wereld komen door jullie. Jullie liegen en stelen: ik bewijs hier al jaren dat jullie geschiedenis een fokking leugen is. Jullie werden door zwarten overheerst, daarom haten jullie zwarten en zijn jullie van nature handenafhakkers.

Witten, zwarten : wij zijn allemaal afrikanen !
Zijn het niet de afrikaanse koningen die hun eigen onderdanen als slaven verkochtten aan blanke arabieren en hollanders of engelsen ?

roger verhiest 12 mei 2012 14:36

Citaat:

.

125 jaar ondanks gasdkamers en vervolgingen tijdens het 1000 jarige rijk
en tegenwerking en plagiaat voor geldgewin voor WO I & sabotage door "grote talen" en imperialistisch fascisme in de tussentijd...

Cynara Cardunculus 12 mei 2012 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6123332)

dank je.

Ik vond al dat het leek over de "overwinnaars van de verkiezingen" die 5% waren gestegen en nu net over de kiesdrempel kwamen.

Aligator 12 mei 2012 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 6123315)

[Kivanc]

En ze zien er vaak ook veel beter uit dan Ghollanders en zijn beter in bed.

Hoe weet je dat ze beter in bed zijn als Hollanders ? Heb je misschien met �*lle Turken en met �*lle Nederlanders geneukt ?:-)

Supe®Staaf 12 mei 2012 15:30

Citaat:

Oei, Egmond, wat doe je nu?
Je schopt hier keihard tegen de schenen van een clubje links-naïeve wereldverbeteraars, die normaal gezien conditieloos op de barricaden springen voor iedereen met een donkerder tintje....
Je scoort, maar 't is een own-goal.
:lol::lol::lol:

Derk de Tweede 12 mei 2012 21:45

Weleens op het Turkse platteland geweest >
Hoe oosterlijker, hoe meer richting Syrische of Iraanse grens, hoe achterlijker.
In Nederland is dat toch el wat anders,
Je hebt daar dan wel de Zwarte Cross in de Achterhoek, of Friese wilden.
Ze hebben allemaal een ipod en een auto onder de kont.
Hoewel.......:|

Jan van den Berghe 13 mei 2012 00:01

Citaat:

Wat is er onzinnig aan het Esperanto?

Ik spreek ook meerdere talen, maar de filosofie die achter het Esperanto steekt alsook de schitterende methodiek van die kunsttaal hebben me altijd gefascineerd.

Elio di Supo 13 mei 2012 02:29

Citaat:

Ironisch toch hoe een van de meest fervente racisten op dit forum steeds jan en alleman van ... racisme beschuldigt.

Uw terminologie van superieure en inferieure rassen wijst er m.i. op dat u worstelt met een ernstige identiteitscrisis. De wereld zal er minder zwart-wit uitzien als u uw minderwaardigheidscomplex kan overwinnen beste Egmond.

Bob 13 mei 2012 09:48

Citaat:

Leuk. Niet moeilijk dat de turken superieur zijn. Ze sturen al hun probleemgevallen naar "het land der witten".

Mambo 13 mei 2012 09:50

Ze zijn alvast superieur in het verkrotten van hun wijken.
Geen mens die dat beter dan de turken kan.

parcifal 13 mei 2012 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6124190)

Ze zitten in elk geval in de top 10 wereldwijd.

Ik versta die turken trouwens niet.
Ik heb nog nooit een turks cafe of winkel gezien die geen pijn deed aan de ogen.
Meestal vol tl-lampen, met schreeuwerige kleuren en vol kitsch.

Smaak en design zijn blijkbaar begrippen die niet bestaan in het turks?

Trouwens, belgen meten iemands 'status', vooral bij ons toch, af aan zijn huis.
Een turk met 2 mercedes s-klasse maar die in een krot woont, dat is nog altijd een sukkelaar.

Blijkbaar zien turken dat anders. Vreemd hoor.

Ke Nan 13 mei 2012 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6124190)

In mijn coté geen sprake van verkrotting. Hier kopen en verbouwen ze dat het een lieve lust is. En ze kijken niet op een Euro.
Zeker dat je het over Turken hebt?

Johan Bollen 13 mei 2012 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6124637)
In mijn coté geen sprake van verkrotting. Hier kopen en verbouwen ze dat het een lieve lust is. En ze kijken niet op een Euro.
Zeker dat je het over Turken hebt?

Hij heeft het misschien over het diepe Vlaanderen...deprimerend ook voor Turken.

De winkelbeschrijving van Parcifal is trouwens van toepassing op zowat alle ontwikkelingslanden. Klanten vragen niet om een design in een winkel maar om goede en niet te dure producten. Die luxebekommernissen zijn meer iets voor esthetisch overgevoelige westerlingen.

"Een TL licht...o gruwel. Hier kan ik niet kopen." :roll: (Nochtans economisch en goed voor het milieu zo'n TL-lamp). Geef mij ook maar de schoonheid van het authentieke in plaats van meestal kale designconcepten.

Mambo 13 mei 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 6124665)
Hij heeft het misschien over het diepe Vlaanderen...deprimerend ook voor Turken.

De winkelbeschrijving van Parcifal is trouwens van toepassing op zowat alle ontwikkelingslanden. Klanten vragen niet om een design in een winkel maar om goede en niet te dure producten. Die luxebekommernissen zijn meer iets voor esthetisch overgevoelige westerlingen.

"Een TL licht...o gruwel. Hier kan ik niet kopen." :roll: (Nochtans economisch en goed voor het milieu zo'n TL-lamp). Geef mij ook maar de schoonheid van het authentieke in plaats van meestal kale designconcepten.

Je kan u niet voorstellen hoe deprimerend ze zijn voor zowat "iedereen" die door die "winkelstraten" lopen, althans in ons Vlaanderen. In Turkije zouden we het wellicht "pittoresk" noemen en ons te buiten gaan aan koopjes in die armzalige winkels.
Hier echter trekken ze ganse steden naar beneden. Komt er nog bij dat die straten afgeladen volzit met werklozen blijkbaar die iedereen staan te begapen alsof die er best snel weg kan wezen.

Ik ben er echt vies van. En ik ben zeker niet de enige. Iedereen die van bij ons is en geen genaturaliseerde moet er niks van weten. Alle goede handelszaken van voor hun tijd moeten er stoppen wegens faillisementen wegens geen klanten van oorsprong meer, maar enkel gapers en werklozen en pitta vretente immigranten die er vuil en marginaal bij lopen of hangen of zitten.

Mensen die hier een andere mening over hebben zijn ofwel het noorden kwijt ofwel lopen ze er gewoon nooit eens in rond.
Ik heb nog nooit een Vandenbossche of een Termont of eender wie in de sleepstraat of de dendermondse steenweg, of de dampoortstraat of de muide zien winkelen.

Mahalingam 13 mei 2012 21:40

Citaat:

[...]

Ik heb geobserveerd dat de meeste theehuizen in Anatolië verlicht worden door een (1) kale TL-buis.
Gezelligheid wordt daar cultureel anders geduid dan bij ons.

Nietzsche 13 mei 2012 22:08

:rofl:

Mensen die hier serieus reageren op die Egmond, hij zit hier toch overduidelijk de boel op te naaien? Of is dit allemaal serieus? dat ga je toch niet menen hé ?

parcifal 13 mei 2012 23:12

Citaat:

Ik ben best ook prijsbewust en in sommige gevallen kan ik best leven met tl-licht etc.

Maar het gaat erom dat turken hier in gent en ook erbuiten denk ik, vermoedelijk niet eens zien hoe onaantrekkelijk en vuil hun etablissementen eruitzien.
Zo een turkse 'vzw' bvb waar mannen samenzitten om'iets' te drinken, daar zie je NOOIT een belg binnen.
Is dat eigenlijk de bedoeling? doen ze het erom? Ik vraag het me af.
Blijkbaar is het echt de bedoeling om een aparte turkse economie op te bouwen met turkse klanten en turkse winkels, los van belgie in feite.
Ze hebben geen goede reputatie en ik vind het in feite een kanker voor vele gentse buurten.

Ik ben dan ook voorstander van zero-tolerantie voor dat soort 'handelaars'.

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6123388)
Witten, zwarten : wij zijn allemaal afrikanen !
Zijn het niet de afrikaanse koningen die hun eigen onderdanen als slaven verkochtten aan blanke arabieren en hollanders of engelsen ?

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb nooit betoogd dat de zwarte adel en koningen heiligen waren. Ze lieten jullie witte voorouders, de lijfeigenen, levend villen om hen tot schoenen en kleding te maken. Dus ik verklaar aan jullie waarom jullie zwarten zo vreselijk haten. Nu jullie. Jullie zijn wapenhandelaars en betrokken bij alle conflicten op deze wereld, en verkopen tevens wapens aan beide partijen.

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6123461)
Hoe weet je dat ze beter in bed zijn als Hollanders ? Heb je misschien met �*lle Turken en met �*lle Nederlanders geneukt ?:-)

Dat zou natuurlijk niet mogelijk zijn want ik heb maar één anus. Ik deed het gewoon op de ouderwetse manier door wetenschappelijk onderzoek. Blijkt dat Turkse vrouwen veel gelukkiger zijn dan hun Hollandse zusters en gezonder vanwege hun dagelijks orgasmes, en de bekkenmassage die ze elke nacht van de krachtige, grote penis van hun man krijgen die tevens zorgt dat ze geen bekken problemen hebben, en krachte bekkenspieren. Hierdoor kunnen ze gemakkelijk de grote hoofden van turkse babies uitpoepen uit hun vagina's. Ik vernam ook van een eigenaar van een Turks badhuis himself dat Turkse wijven hardere tieten hebben dan Hollandse/ Europese vrouwen. Hoewel ik daar ook behoorlijk veel hangtieten tot op de middel zag.

http://media.photobucket.com/image/h.../ththFat-3.jpg

goedemorgen

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6123391)
125 jaar ondanks gasdkamers en vervolgingen tijdens het 1000 jarige rijk
en tegenwerking en plagiaat voor geldgewin voor WO I & sabotage door "grote talen" en imperialistisch fascisme in de tussentijd...

Het probleem zit in jullie, al welke vredelievende ideologie jullie prediken, jullie blijven roofzuchtige moordenaars en handenafhakkers. Ik heb een reisverbod en krijg vreemde soort bloeddorstige reacties, alsof men pas tevreden zou zijn als verhuurder mij zou moeten doodslaan. De Taal is niet het probleem. Ik leef met alle nationaliteiten en gezindten in vrede, wij breken brood samen en leren elkaar kennen. Volgens de moslims heeft god ons verschillend geschapen zodat wij elkaar willen leren kennen. De VN heeft programma's om talen die dreigen te verdwijnen te redden.

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 6123928)
Wat is er onzinnig aan het Esperanto?
Ik spreek ook meerdere talen, maar de filosofie die achter het Esperanto steekt alsook de schitterende methodiek van die kunsttaal hebben me altijd gefascineerd.

Holocaust is deel van wat Europeanen onder beschaving verstaan. Alles wat ze doen is gericht op roof en moord. Eerst dat afzweren, voordat wij ons gaan verdiepen in jullie esperanto.

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 6124185)
Leuk. Niet moeilijk dat de turken superieur zijn. Ze sturen al hun probleemgevallen naar "het land der witten".

Europa overheerst de wereld, overheerst de wereld handel met tariefmuren en geeft subsidie aan haar eigen boeren en industrie. Dus redden de arme derde wereld mensen het niet, er valt niet tegenop te concurreren, dus komen zij volledig legaal naar Europa. Betaal mensen een goed loon voor hun cacao en ze komen niet meer.

Egmond Codfried 14 mei 2012 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6124855)
Je kan u niet voorstellen hoe deprimerend ze zijn voor zowat "iedereen" die door die "winkelstraten" lopen, althans in ons Vlaanderen. In Turkije zouden we het wellicht "pittoresk" noemen en ons te buiten gaan aan koopjes in die armzalige winkels.
Hier echter trekken ze ganse steden naar beneden. Komt er nog bij dat die straten afgeladen volzit met werklozen blijkbaar die iedereen staan te begapen alsof die er best snel weg kan wezen.

Ik ben er echt vies van. En ik ben zeker niet de enige. Iedereen die van bij ons is en geen genaturaliseerde moet er niks van weten. Alle goede handelszaken van voor hun tijd moeten er stoppen wegens faillisementen wegens geen klanten van oorsprong meer, maar enkel gapers en werklozen en pitta vretente immigranten die er vuil en marginaal bij lopen of hangen of zitten.

Mensen die hier een andere mening over hebben zijn ofwel het noorden kwijt ofwel lopen ze er gewoon nooit eens in rond.
Ik heb nog nooit een Vandenbossche of een Termont of eender wie in de sleepstraat of de dendermondse steenweg, of de dampoortstraat of de muide zien winkelen.

Het gekke is dat er duizenden Ghollanders op vakantie naar Turkije gaan om de verkrottende Ottomaanse huizen en kitscherige dingen te bekijken en te kopen . In de zomer is nederlands de tweede voertaal in de Istiklalcadesie. Ik moest een wijnkelner Nederlandse woorden leren om klanten naar binnen te lokken. Turkse aannemers zijn het hele midden oosten en griekenland actief bij grote bouwprojecten. Er is een mix van het volkse en het hoog gecultiveerde. als je even de moeite neemt je in Turkije te verdiepen zou je niet zo achterlijk klinken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be