![]() |
Christen onthoofd in Tunesië
Gevoelige forummers: niet openen.
Bevestigt weer mijn mening dat de Arabische lente een nachtmerrie is geworden, zeker voor de christenen. http://www.raymondibrahim.com/11798/...ughter-convert |
Citaat:
|
Citaat:
De diverse secten zullen elkaar afmaken. Christen en Joden zullen vermoord worden. De radicale Islam heeft gewonnen in gans de Arabische wereld. |
Citaat:
|
Democratie is een gevaarlijk iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.politics.be/persmededelingen/32754/ |
Citaat:
Overigens werd er ook in Berlijn een jonge vrouw onthoofd onder de kreet “Allahu Akbar” http://www.rtl.nl/components/actueel...in-Berlijn.xml |
Zoekt de VS geen bovengrondse nucleaire testterreinen meer?
|
De 'religie' van de vvrede op haar best, in al haar glorieuze grootsheid.
allahu akbar! Je vraagt je af wat mensen drijft tot zulke wreedheden, maar dan ook weer niet...'t voorbeeld van hun grote gore profeet indachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het China van Mao was het tijdens de revolutie:
"Laat 1000 bloemen bloeien!" In Allahstan is de leuze van de revolutie (lente): "Laat 1000 koppen rollen!" |
Citaat:
Russian neo Nazis Brutally Stab A Random Man On The Subway The man is randomly chosen and brutally attacking in a subway http://www.liveleak.com/view?i=958_1338376106&p=1 Four hours later, in the early hours of 17 April 2007, Abramian was dead. Doctors had been unable to stem the colossal loss of blood. Maar niet alle neonazis vermoorden mensen op bussen, en niet alle Russen zijn neonazis natuurlijk. Als u begrijpt wat ik bedoel. |
Citaat:
Alleen zijn het in Rusland niet zozeer de autochtone Russen die daarvoor bang moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder vraag ik me toch af of dit zich werkelijk in Tunesie afspeelde.
Hopelijk meer info de komende dagen. |
"Allah, defeat the infidels at the hands of the Muslims"
Terwijl ze de keling uitvoeren op de vermeende ongelovige. Op iemand als u en ik, vrienden. |
Verder vraag ik me toch af of dit zich werkelijk in Tunesie afspeelde.
Hopelijk meer info de komende dagen. Islamic religious education is mandatory in public schools, but the religious curriculum for secondary school students also includes the history of Judaism and Christianity. BRON: http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Tunisia Islam is by far the dominant religion in Tunisia; 99% of Tunisians are Muslim. Minority religions include Christianity (25,000 adherents), Judaism (1,500 adherents), and the Bahá'�* Faith (200 adherents). The Constitution of Tunisia provides for freedom of religion unless it disturbs the public order. BRON:http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Tunisia Ter vergelijking : Christianity Christianity is mainly found in Damascus and Aleppo, but also with a major community around Hassake. Christians are more urbanized than Muslims. They generally pursue better education, have higher income and are more active in politics. In 1920, about 30% of the population were Christians, today the count for less than 10%. Emigration and lower birth rate than among Muslims is the background for this. One of eleven Syrians are Christians, and the high number of different orientations here tell clearly about the complexities of Syrian history. Among the churches found in Syria are Greek Orthodox, Syrian Orthodox, Armenian Orthodox Church, Roman Catholic (which is organized between a number of sub-churches: Armenian, Chaldean, Latin, Maronite, Melkite and Syrian), Anglican and Protestant. The largest of these are the Syrian Orthodox and the Roman Catholic. There is a strong sense of community between the Christian groups, brought together from generations facing hardship from the country's Muslim majority. Syria has a strong monastic tradition. BRON : http://looklex.com/e.o/syria.religions.htm Dat belooft... :roll: |
Citaat:
De link naar het afschuwelijke filmpje is duidelijk. |
Maar Christenen vinden "martelaars" toch cool?
Heel de geschiedenis van het Christendom draait rond helden die een wrede dood zijn gestorven, te beginnen met Jesus Christus zelf. Hoeveel heiligen werden niet onthoofd, de ballen afgesneden, levend geroosterd, opgehangen met de darmen uit hun buik, etc.... Christenen kicken op gore en gruwel. |
Effe serieus: wreedheid is het werk van psychoten. Of die nu de Islam, het racisme, het communisme of welke andere ideologie gebruiken om hun slachtingen te legitimeren, zegt fundamenteel niks over die ideologie zélf.
Ooit een verhaal gelezen van een bende nationalistische Russen die een Kameroenees op een spoorweg vastbonden en hem lieten doodrijden door een trein. Om de natie zuiver te houden. Het punt is dat psychoten psychoten zijn. Hun gebruik van ideologie maakt die ideologie zelf niet noodzakelijk psychotisch. Trouwens, psychoten zijn dikwijls "geïnspireerd" door politiek. Da's heel typisch. Paranoïde waan is dikwijls zeer politiek van aard. |
onzin?
Citaat:
Een groot deel van de omgebrachte bevolking zijn inderdaad christenen. En zoals ik begrijp na onderzoek van alle media worden die meestal uitgemoord door kale mannen met lange baarden. Niet zo direkt het type militair van het reguliere Syrische leger. Komt wel goed overeen met de Lybische, Afghaanse en Tsjeteense rebellen die met de geldelijke steun van Qatar en Saudi-Arabie de Sharia komen invoeren. |
Moslims kunnen in principe samenleven met christenen, ik vond het dan ook straf toen ik de titel las.
Maar het blijkt hier te gaan om een moslim die Islam verlaten heeft.... daar staat volgens sharia de doodstraf op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap het probleem ook niet echt goed... dat is immers gewoon de wet... wie is het Westen om haar cultuur op te dringen aan andere wereld-delen? |
Citaat:
De allereerste psychopaat, de oprichter van de ideologie, 't grote voorbeeld voor �*lle mensen, voor al zijn volgelingen, dè perfecte mens ... die 't voorbeeld gaf door eigenhandig heelder stammen die er 'n andere opvatting op nahielden, te kelen. Nee, 't heeft niets met de ideologie te maken, zelfs niet als 't er in voorgeschreven staat en de profeet van diezelfde ideologie, 't voorbeeld gaf. Effe serieus blijven zegt ie dan. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Periodes die de Islam nog moet doormaken, maar ik ben somber. Het lijkt wel of men daar echt terug wil daar de donkere tijden van de middeleeuwen die ook Christendom heeft meegemaakt maar die gelukkig verleden tijd zijn. |
Citaat:
In de Arabische lente zijn het de theocraten die het terreurbewind voeren. |
Citaat:
Indonesië zakt ook steeds meer richting die enge put, waarbij Christenen het zwaar te verduren hebben. |
Citaat:
Hij keelde eigenhandig, of liet kelen, 'andersdenkende' mannen en jongens (met schaamhaar dus). Deze psychopaten volgen dus enkel 't voorbeeld van hùn lichtend voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoemeer ik lees, doorheen alle jaren, boeken, tijdschriften, magazines...hoemeer ik kijk naar "filmpjes". Hoemeer ik analyseer wat zo een "mensen" kan drijven tot zo een daden..... hoemeer ik er van overtuigd wordt dat mensen die in lange gewaden gekleed lopen en zich beroepen op het "heilig boek" (Thoran, Bijbel of Koran) die dus een duidelijke invloed hebben op "gelovigen" die mensen vermoorden, of op een brandstapel plaatsen of stenigen, hoe meer ik het gevoel krijg om die mensen te "verwijderen" want ooit gaan ze het mezelf lappen, in naam van Jaweh, God of Allah. en ik vind die conclusie niet zo leuk ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be