![]() |
De Vega Partij
IK wil een VEGA-partij oprichten, partij van veganisten en sympathisanten ter bevordering van de politieke invloed van het veganisme.
Leden, raad en hulp zijn welkom Om te beginnen via Politics.be |
Je moet gedomicilieerd zijn in Belgiê als je dat in belgië wil doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:-D8O
Citaat:
|
Citaat:
|
Veganisten eten waarschijnlijk groen, maar geen Vogels, denk ik.
Ik wil een partij oprichten voor staten lozen, maar ik weet niet in welke staat. |
Veel succes,
Om te beginnen zou ik dan graag de standpunten weten van de partij over: - landbouw - onderwijs - staatsstructuur - criminaliteit - economie - ... |
Die eno2 toch :)
|
Citaat:
Als je iets wil veranderen, moet dat per sé via een (nieuwe) partij gebeuren? Zijn er dan echt geen andere mogelijkheden? |
ik ben tegen planten...
Planten zijn gewelddadig... Je snijdt ze en ze schieten terug... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn wel ongeveer zeven% vegetariërs, van wie er veel op zo'n partij zouden kunnen stemmen. |
Citaat:
Behalve de criminaliteit. Die mag niet lang duren. |
Citaat:
|
Ik wens een partij op te richten van vleeseters,sorry veganisten,eens in zicht zijn jullie de bbq op.
Wat denk je daarvan ? |
Citaat:
Je denkt toch niet echt dat alle vega's Belgicistische pseudocommunisten zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=eno2;6191916]
Citaat:
Wat met Vlaams-nationale veganisten? |
[quote=Bokkenreyder;6191919]
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me wel af of dat doorgetrokken wordt op Europees vlak. Dat weet ik niet zeker. In dat geval zit eno2 wel goed op zijn eiland, en kan hij naast Verhofstadt gaan zitten indien verkozen. |
[quote=eno2;6191925]
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 86316 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
FIXED:
Citaat:
Volgens mij zijt gij toch eerder een wannabe-veganistje ... Ene die te gierig is voor vlees en dus boomschors en dode eekhoorntjes op zijn bord legt. *Zucht*.. Waar halen die pipo's dat toch van zo hele weken konijnenvoer te eten? Chimpanseetjes eten toch ook insecten, kleine vogeltjes, kleinere apensoorten enz? |
![]() Vega |
Wat zijn de ecologische effecten van grootschalig veganisme? Wat is de impact bvb op vlak van pesticiden (gebruik, productie, transport, gebruik van tractors), op vlak van transport van exotische gewassen, op vlak van aankoopgedrag (vaker naar de winkel rijden voor verse groenten?), op vlak van kookgedrag (waterverbruik om te wassen, blancheren, koken, en verbruik fornuis om te blancheren), op vlak van "invriesgedrag" (meer/minder invriezen? Aankoop tweede diepvries?), op vlak van supplementen (productie, transport, en verspreiding van bvb vitamine B12 pillen, en impact van mensen die mogelijk extra rijden of omrijden naar de apotheek), enzovoort...?
|
Citaat:
|
![]() Vega! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be