![]() |
Is Islam = Vrede?
Lol - voor een keer geef ik geen enkle argument.
Ik zeg wel dat andere religioten niet beter zijn en dat ongelovigen, ketters etc ook nie per se beter zijn. Maar die laatste twee, zij beweren ten minste niet zo puur en zacht als moedersmelk te zijn - de religioten wel. |
Uiteraard is islam vrede. Waarom open je daar een draad over in het hoekje 'binnenland'?
|
Islam betekent onderwerping, niets meer niets minder.
|
Zijn er geen moslims in het binnenland of wadde????
Is de Islam en hoe de staat ermee omgaat geen 'issue'? Sugar, ge hebt een beetje te veel aan uw Koran gezeten lijkt me... |
De Islam kan een heel vredelievende religie zijn, maar het tegendeel kan ook.
De Islam is een vrij anarchistische religie, vandaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar dat maakt het noch gevaarlijker noch minder gevaarlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, genoeg tijd verspilt aan onbeschofte mensen van slechte wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal op vredelievende wijze natuurlijk. |
Citaat:
Citaat:
Wilt ge niet voor religioot gehouden worden? Ga dan naar ergens waar dat verboden is - Saoedi bvb... anders moet ge maar ermee leren leven - just deal dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een bezoek van het forumlid die als avatar een moslima die een plakaat (+/-) 'behead those who say Islam is violent' vasthoudt zou niet ongepast zijn, zou ik zeggen.
|
Eerst moet U zich onderwerpen aan islam. En dan als ge al u rechten opgeeft zal er (misschien) vrede zijn...Allee bonne chance hee Belgium!
Wij in de US komen geen 3de keer af om uw dom elitair Belgisch gat te redden. En, nee, we hebben Belgie voor niks nodig. Belgisch bier wordt hier in de USA nu al zeer goed nagemaakt. Cheers! |
Citaat:
Nu gaan ze de Corona drinkers dat ook aanleren. Een "natuurlijk bier" laat me niet lachen, Stella, Inbev en nu dus ook Corona gebrouwen met heerlijke synthetische hop. |
Citaat:
Die er nog zijn, leiden zichzelf op tot Batman en knallen de rest wel af. God bless America, de andere zalven zich wel met de olie die er nog rest. |
Citaat:
Inability to explain the facts has never prevented a theory from prospering, provided it is sustained by ideology and shielded by ignorance. |
Is lam ..... Mo slim. ;-)
|
Citaat:
En zoals meestal, brengt een geloof helemaal geen vrede met zich mee. Toch niet tussen verschillende geloofsgroepen. Tenzij u met uw signatuur iets anders bedoelt. |
Citaat:
|
Citaat:
Iets in mij zegt dat u nogal snel klaar bent om uw oordeel over iemand te vellen. Ik viseer met mijn uitspraak in feite de meeste geloven die hun overtuiging proberen op te dringen. Dat is dan net zo goed van toepassing op de paus bijvoorbeeld. Die brengt ook geen vrede. |
Je kent de moslims via Ter Zake of via de gazet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is elke vorm van geoganiseerde religie een gesel voor de mensheid! |
Citaat:
Welke van de twee is nu de echte? Of zijn ze dat allebei? En waarom? Let op! Dit is geen verzonnen verhaal, maar echt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bush was het beste voorbeeld en jij hebt er blijkbaar ook geen moeite mee. Je moet enkel ignorance vervangen door arrogance.;-) |
Citaat:
Ik vrees dat moslims ook gewoon mensen zijn met hun fouten en beperkingen, islam veranderd daar niets aan. Wat dit in "binnenland" doet weet ik ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be