Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Officiele Vlag van Vlaanderen wordt in Wallonie op zijn Chinees onthaald... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=174912)

Salvadorii 8 augustus 2012 03:56

De Officiele Vlag van Vlaanderen wordt in Wallonie op zijn Chinees onthaald...

Hun haat, hun vrees - hun intolerantie spreekt boekdelen...

Een vlag die officieel deel uitmaakt van Belgie anno nu, die bij wet - bij wet he - vastligt, wordt door de parasieten uit het zuiden van hun land als "provocatie" ervaren.

Colonialisme leeft nog, de franstaligen werken met twee maten en twee gewichten - wie dat niet wilt inzien is echt een huisneger, een huisneger pur sang...

De vruchten van onze arbeid zijn hun voorrecht, maar van onze vlag of onze taal willen ze niets weten...

Vuile racisten zijn het. Wie te laf is om een einde te maken aan hun exploitatie van Vlaanderen verraad niet enkel de Vlaming maar ook de franstaligen en vooral Belgie.

Want een Belgie waar de meerderheid tweederangsburgers zijn KAN niet blijven duren.

Salvadorii 8 augustus 2012 03:58

NB: Voor wie ontzettend onwetend is: regionale vlaggen zijn in China verboden - omdat ze hun onmenselijke houding tov Tibet willen verzwijgen... the bastards.

Vigilante VL 8 augustus 2012 04:49

Vandaag hang ik mijn leeuw uit, net om ze wat te kloten.

Ik woon in een gemeente met 70% franstalige parasieten (gekoloniseerd gebied dankzij annonces enkel in franstalige gazetten voor verkavelingen). Ben eens benieuwd welke zot het gaat wagen om iets op te merken.

Another Jack 8 augustus 2012 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6268156)

Ik woon in een gemeente met 70% franstalige parasieten (gekoloniseerd gebied dankzij annonces enkel in franstalige gazetten voor verkavelingen). Ben eens benieuwd welke zot het gaat wagen om iets op te merken.

Zoudt ge niet beter een "A vendre" affiche ophangen?

SDG 8 augustus 2012 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 6268147)

Een vlag die officieel deel uitmaakt van Belgie anno nu, die bij wet - bij wet he - vastligt, wordt door de parasieten uit het zuiden van hun land als "provocatie" ervaren.

Colonialisme leeft nog, de franstaligen werken met twee maten en twee gewichten - wie dat niet wilt inzien is echt een huisneger, een huisneger pur sang...

De vruchten van onze arbeid zijn hun voorrecht, maar van onze vlag of onze taal willen ze niets weten...

Vuile racisten zijn het. Wie te laf is om een einde te maken aan hun exploitatie van Vlaanderen verraad niet enkel de Vlaming maar ook de franstaligen en vooral Belgie.

Want een Belgie waar de meerderheid tweederangsburgers zijn KAN niet blijven duren.

Daar is al een draad over:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=174745

Tommm 8 augustus 2012 08:49

Citaat:

:lol: Je zit zelf vol haat. Dat bewijs je door de acties van een individu toe te schrijven aan een hele groep nl. de Franstaligen. Zoals ik zou zeggen dat elke NVA'er denkt als Vic Van Aelst. Dat bewijs je ook door ze parasieten te noemen. De boer in kwestie wilde de vlag trouwens laten hangen als er ook een Belgische naasthing...

Bokkenreyder 8 augustus 2012 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6268202)
Zoudt ge niet beter een "A vendre" affiche ophangen?

Kan vigilante dat bord dan niet van je partijtje, O-VLD, lenen? Die hadden vorig jaar op die manier toch al aan de PS duidelijk gemaakt dat met hen zaken te doen waren. :roll:

Another Jack 8 augustus 2012 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6268240)
Kan vigilante dat bord dan niet van je partijtje, O-VLD, lenen? Die hadden vorig jaar op die manier toch al aan de PS duidelijk gemaakt dat met hen zaken te doen waren. :roll:

We hebben al onze borden nodig, Bok.
Binnenkort verkiezingen.

Vigilante zal dus, scheenbeenontsteking of niet, zelfs om een bord moeten gaan.

Tommm 8 augustus 2012 08:57

Citaat:

U provoceert graag?

Fieseler 8 augustus 2012 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6268239)
Zoals ik zou zeggen dat elke NVA'er denkt als Vic Van Aelst...

Vic van Aelst is door de NVA binnengehaald om de indruk te wekken dat zij ideologisch familie zijn van het Blok.
Niets is minder waar natuurlijk.
Het is trouwens een belediging voor het Blok.
Het Blok gaat bijvoorbeeld wél voor onafhankelijkheid en democratie.

Txiki 8 augustus 2012 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6268245)
U provoceert graag?

De enigen die in dit verhaal provoceren zijn die idioten in dat Waals dorp. Actie-reactie.

Txiki 8 augustus 2012 09:07

Citaat:

:lol: Je zit zelf vol haat. Dat bewijs je door de acties van een individu toe te schrijven aan een hele groep nl. de Franstaligen. Zoals ik zou zeggen dat elke NVA'er denkt als Vic Van Aelst. Dat bewijs je ook door ze parasieten te noemen. De boer in kwestie wilde de vlag trouwens laten hangen als er ook een Belgische naasthing...

Waarom zou daar een Belgische naast moeten hangen? De scouts en gidsen hangen al decennia de Vlaamse Leeuw op hun kampen. Wat is dat plots het probleem?

mvd 8 augustus 2012 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6268243)
We hebben al onze borden nodig, Bok.
Binnenkort verkiezingen.

Bespaar u de moeite

Another Jack 8 augustus 2012 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6268278)
Bespaar u de moeite

Zal ik wel voor mezelf uitmaken.

mvd 8 augustus 2012 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 6268250)
Het Blok gaat bijvoorbeeld wél voor onafhankelijkheid en democratie.

En voor een blank Europa nog altijd?

Er is niks mis met de uitspraken van Vic Van Aelst, welk zinnig mens die Brussel en de rand ook maar een beetje kent kan hem tegen spreken?

Bokkenreyder 8 augustus 2012 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6268278)
Bespaar u de moeite

Jaak rekent alvast op zijn eigen stem... als hij zich niet vergist tenminste. :lol:

Another Jack 8 augustus 2012 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6268289)
Jaak rekent alvast op zijn eigen stem... als hij zich niet vergist tenminste. :lol:

Jaak is tenminste niet te beroerd om in het openbaar zijn stem te laten horen.

Txiki 8 augustus 2012 09:27

Moet nu echt elk topic hier verzanden in onnozel gekwek voor, tegen, over Jack en Bokkenreyder?

Jongens toch, worden jullie zelf dat gehaan niet beu?

Ik weet niet of het werkwoord "hanen" bestaat en of dus "gehaan" bestaat, maar ik kan er geen beter woord op plakken.

mvd 8 augustus 2012 09:30

De burgemeester van Jalhay is trouwens gewoon lid van de PS aka Waals Blok. In de kranten stond dat hij onafhankelijk was.

Bokkenreyder 8 augustus 2012 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6268294)
Jaak is tenminste niet te beroerd om in het openbaar zijn stem te laten horen.

Moedig, Jaak!
Maar ik denk dat je weinig stemmen van mensen uit je gemeente gaat ronselen door hier anoniem op het forum wat onzin te komen vertellen.
Moet jij niet 'de baan op', 'campagne voeren' in plaats van hier gewoon je kostbare verkiezingstijd te verdoen? Het komt mij in ieder geval over alsof je zelf niet gelooft in hetgeen waarvan je beweert dat je ermee bezig bent. Ofwel is je politiek-strategische keuze niet van de snuggerste. 8-)

Another Jack 8 augustus 2012 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6268305)
Moedig, Jaak!
Maar ik denk dat je weinig stemmen van mensen uit je gemeente gaat ronselen door hier anoniem op het forum wat onzin te komen vertellen;
Moet jij niet 'de baan op', 'campagne voeren' in plaats van hier gewoon je kostbare verkiezingstijd te verdoen. Het komt mij in ieder geval over alsof je zelf niet gelooft in hetgeen waarvan je beweert dat je ermee bezig bent. Ofwel is je politiek-strategische keuze niet van de sbuggerste. 8-)

Ik moet niks.

job 8 augustus 2012 09:31

De burgemeester heeft een brief geschreven aan de KSJ, met de uitdrukkelijke vraag geen Vlaamse Leeuw meer in zijn gemeente te hangen. Anders wordt de KSJ voor drie jaar uit de gemeente gebannen.
Ik hoop dat ie doorzet met zijn verbod op de Vlaamse Leeuw.
Zo zet hij heel Jalhay en haar inwoners blijvend op de kaart als racisten.

Wat een bekrompen houding daar in Jalhay...

Bokkenreyder 8 augustus 2012 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6268308)
Ik moet niks.

:lol:

Txiki 8 augustus 2012 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 6268309)
De burgemeester heeft een brief geschreven aan de KSJ, met de uitdrukkelijke vraag gen Vlaamse Leeuw meer in zijn gemeente te hangen. Anders wordt de KSJ voor drie jaar uit de gemeente gebannen.
Ik hoop dat ie doorzet met zijn verbod op de Vlaamse Leeuw.
Zo zet hij heel Jalhay en haar inwoners blijvend op de kaart als racisten.

Wat een bekrompen houding daar in Jalhay...

Binnenkort eens gaan wandelen in Jalhay, se. Dat ze maar eens aantonen dat ge er ook niet moogt rondwandelen met een Vlaamse Leeuw.

Bokkenreyder 8 augustus 2012 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6268308)
Ik moet niks.

Lijstopvulling dus?! Tja, begrijpelijk bij een partijtje dat aan de grond zit. :lol:

Bokkenreyder 8 augustus 2012 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6268319)
Binnenkort eens gaan wandelen in Jalhay, se. Dat ze maar eens aantonen dat ge er ook niet moogt rondwandelen met een Vlaamse Leeuw.

Ik ga mee! Geef maar een seintje!:evil:

Perzik 8 augustus 2012 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6268245)
U provoceert graag?

Het is toch erg al is dit provoceren is in vlaanderen

SDG 8 augustus 2012 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6268327)

De knecht moet er nu eenmaal te allen tijde over waken dat hij niets doet wat zijn meester ongunstig zou kunnen stemmen.

Everytime 8 augustus 2012 09:46

Citaat:

"De parasieten uit het zuiden van het land", "een huisneger", "vuile racisten"............. Het is vooral u, die een haat tegenover de Walen hebt. Wat in Jalhay gebeurde, moest indien niet gebeuren maar dit beschouwen als wat Wallonië zou vertegenwoordigen is gewoon belachelijk. Voor u info heeft de RTBF niets over zo'n gebeurtenis in hun nieuws vermeld. De Olympische Spelen zijn ook belangrijker dan dit incidentje.

Shadowke 8 augustus 2012 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6268332)
"De parasieten uit het zuiden van het land", "een huisneger", "vuile racisten"............. Het is vooral u, die een haat tegenover de Walen hebt. Wat in Jalhay gebeurde, moest indien niet gebeuren maar dit beschouwen als wat Wallonië zou vertegenwoordigen is gewoon belachelijk. Voor u info heeft de RTBF niets over zo'n gebeurtenis in hun nieuws vermeld. De Olympische Spelen zijn ook belangrijker dan dit incidentje.

indien een Waalse vlag niet mocht in Vlaanderen werd een hele week uitzendingen eraan besteed door de RTBf en de Franstalige kranten stonden er vol van met de nodige scheldwoorden naar de Vlamingen toe.

de Franstalige media is een hypocriet Vlaams hatend nest!

Everytime 8 augustus 2012 09:52

Citaat:

Wat een belachelijke term. 70% Franstaligen in uw gemeente? Zeker en vast een gemeente uit de Rand. Zeer goed dat die Franstalige aanwezigheid zo groot is, voor mij kunnen die procenten zelfs verder groeien.8-)

subocaj 8 augustus 2012 09:52

Heb mijn haan uit jalhay de nek omgewrongen, geen haan meer in mijn tuin.
Is reeds aan het sudderen.
Ben nu aan het zoeken naar een Vlaamse leeuw om mijn kippen te bevruchten.

rookie 8 augustus 2012 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6268322)
Ik ga mee! Geef maar een seintje!:evil:

2

Perzik 8 augustus 2012 09:53

Citaat:

Check deze link dan maar eens en klik vidéos
http://www.rtbf.be/info/societe/deta...nie?id=7817007

Everytime 8 augustus 2012 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6268285)
En voor een blank Europa nog altijd?

Er is niks mis met de uitspraken van Vic Van Aelst, welk zinnig mens die Brussel en de rand ook maar een beetje kent kan hem tegen spreken?

Niets mis? Een man die zich "ongerust" voel omdat die Franstaligen "overal zitten"?

Tommm 8 augustus 2012 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 6268327)

Ik had het niet over zijn vlag wel over de uitdrukking "om hen te kloten". Hij beschouwt het dus zelf duidelijk als een provocatie.

circe 8 augustus 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6268319)

2
(als je er een niqaab van maakt krijg je misschien nog extra subsidies)

mvd 8 augustus 2012 10:01

Citaat:

"De parasieten uit het zuiden van het land", "een huisneger", "vuile racisten"............. Het is vooral u, die een haat tegenover de Walen hebt. Wat in Jalhay gebeurde, moest indien niet gebeuren maar dit beschouwen als wat Wallonië zou vertegenwoordigen is gewoon belachelijk.

Die burgemeester is lid van de PS. Michel Jacquet van Erezee, waar de vl vlag ook verboden is, is lid van MR. Niemand zegt dat alle Walen racistisch zijn, maar die burgemeesters wel, en wat zegt dat over de PS en de MR die zulke figuren in hun partij hebben?

Citaat:

Voor u info heeft de RTBF niets over zo'n gebeurtenis in hun nieuws vermeld. De Olympische Spelen zijn ook belangrijker dan dit incidentje.

Natuurlijk niet, die zijn te druk bezig met het verleden van de vader van Bart De Wever uit te spitten.

Jacob Van Artevelde 8 augustus 2012 10:02

Citaat:

: De boer in kwestie wilde de vlag trouwens laten hangen als er ook een Belgische naasthing...

Wat natuurlijk als sarkasme kan tellen!
Elementaire boerenwijsheid zegt immers dat een keuze voor het éne een keuze tegen het andere is. Soms kan het leven eenvoudig zijn....

Txiki 8 augustus 2012 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6268358)
2
(als je er een niqaab van maakt krijg je misschien nog extra subsidies)

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be