Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De Marokkanen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=175024)

Kasumi 11 augustus 2012 16:54

De Marokkanen

Laten we die bevolkingsgroep eens onder de loep nemen.. Laten we het daar eens over hebben..

Hoe staat u tov Marokkanen?

Nietzsche 11 augustus 2012 16:56

Over welke Marokkaan gaat dit?

De Marokkanen in eigen land, of de mensen die naar hier gekomen zijn?

Kasumi 11 augustus 2012 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6274574)
Over welke Marokkaan gaat dit?

De Marokkanen in eigen land, of de mensen die naar hier gekomen zijn?

Wat kunnen mij de Marokkanen in Marokko wat schelen?

Het schorriemorrie, dat hier aangespoeld is, onze steden terroriseren en vervuilen enz.

Nietzsche 11 augustus 2012 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6274994)
Wat kunnen mij de Marokkanen in Marokko wat schelen?

Het schorriemorrie, dat hier aangespoeld is, onze steden terroriseren en vervuilen enz.

Wat moet je daar van vinden dan?

Kasumi 11 augustus 2012 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6275000)
Wat moet je daar van vinden dan?

Dat vraag ik aan u. Of hebt ge geen mening?

Hoe staat u tov die bevolkingsgroep: de Marokkanen, in al haar facetten.

Nietzsche 11 augustus 2012 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275007)
Dat vraag ik aan u. Of hebt ge geen mening?

Hoe staat u tov die bevolkingsgroep: de Marokkanen, in al haar facetten.

Over het algemeen uitschot, maar is dat nieuws? :?

smiley 11 augustus 2012 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6274568)
Laten we die bevolkingsgroep eens onder de loep nemen.. Laten we het daar eens over hebben..

Tja, Marokkanen, waarom alleen over Marokkanen praten ? Met Marokkanen zelf is niks mis. Net zomin als dat er iets mis is met eender welk ander volk op aard. Je hebt immers Marokkanen die geen moslim zijn en je hebt er die denken moslim te zijn doch hun boekske(s) niet kennen of niet goed volgen. Daar heeft dan ook niemand problemen mee al is de laatste groep wel de ruggesteun voor de goede moslim. Hoe groter de oemmah (moslim in naam als goede moslims samen) hoe meer praat dat de goede moslim immers krijgt. Niet een bepaald volk is een probleem. Ideologieen zoals de islam zijn een probleem. De islam kan eender wie ontmenselijken. Dat bekeerlingske van hier dat zich destijds in Irak is gaan opblazen bewijst dit. Met Marokkaanse ex-moslims is niks mis. In Londen bvb heeft men geen last van Marokkanen maar van Pakistani.

Kasumi 11 augustus 2012 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275013)
Tja, Marokkanen, waarom alleen over Marokkanen praten ? Met Marokkanen zelf is niks mis. Net zomin als dat er iets mis is met eender welk ander volk op aard. Je hebt immers Marokkanen die geen moslim zijn en je hebt er die denken moslim te zijn doch hun boekske(s) niet kennen of niet goed volgen. Daar heeft dan ook niemand problemen mee al is de laatste groep wel de ruggesteun voor de goede moslim. Hoe groter de oemmah (moslim in naam als goede moslims samen) hoe meer praat dat de goede moslim immers krijgt. Niet een bepaald volk is een probleem. Ideologieen zoals de islam zijn een probleem. De islam kan eender wie ontmenselijken. Dat bekeerlingske van hier dat zich destijds in Irak is gaan opblazen bewijst dit. Met Marokkaanse ex-moslims is niks mis.

Volgende week zijn de Turken aan de beurt, de week erna de Russen, ist goed?

En hoepel eens op met uw islam gezeik. Er zijn genoeg andere draden.

smiley 11 augustus 2012 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275020)
Volgende week zijn de Turken aan de beurt, de week erna de Russen, ist goed?

En hoepel eens op met uw islam gezeik. Er zijn genoeg andere draden.

De islam is nu eenmaal het probleem.

Kasumi 11 augustus 2012 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275021)
De islam is nu eenmaal het probleem.

In uw simplistisch wereldbeeld zou dat best wel eens kunnen.

smiley 11 augustus 2012 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275080)
In uw simplistisch wereldbeeld zou dat best wel eens kunnen.

Ik weet dat je niet graag kritiek leest over de islam. Volgens jouw simplisitsch wereldbeeld ligt het probleem bij de joden.

Kasumi 11 augustus 2012 21:08

De problematiek aangaande crapuleuze Marokkanen heeft helemaal niks met islam te maken, maar heeft alles te maken met de aard van het beestje.

En ik ga daar verder geen woorden meer aan vuilmaken aan die onzin die ge uitkraamt.

smiley 11 augustus 2012 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275095)
De problematiek aangaande crapuleuze Marokkanen heeft helemaal niks met islam te maken, maar heeft alles te maken met de aard van het beestje.

En ik ga daar verder geen woorden meer aan vuilmaken aan die onzin die ge uitkraamt.

Ach zo, dus hoergeroep naar hoofddoekloze vrouwen toe dat stopt zodra het slachtoffer een hoofddoek opzet, heeft niks met de islam te maken ?

Kasumi 11 augustus 2012 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275101)
Ach zo, dus hoergeroep naar hoofddoekloze vrouwen toe dat stopt zodra het slachtoffer een hoofddoek opzet, heeft niks met de islam te maken ?

Verwacht ge nu een serieus antwoord op die flauwekul? :|

smiley 11 augustus 2012 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275106)
Verwacht ge nu een serieus antwoord op die flauwekul? :|

Waarom doe jij dat af als flauwekul ?

http://www.janvanduppen.be/?p=278

het dragen van de sluier was voorbehouden aan de vrije vrouwen, zodat die duidelijk te onderscheiden waren van (sex)slavinnen zodat de moslim wist wie hij mocht lastigvallen en wie niet

http://www.etiennevermeersch.be/arti...-breedhoeklens

Kasumi 11 augustus 2012 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275112)
Waarom doe jij dat af als flauwekul ?

http://www.janvanduppen.be/?p=278

Als ge geen zinnig gesprek kunt houden, stap het dan af.

In het wilde weg wat over hoergeroep en hoofdoekjes beginnen krijsen, toont enkel uw ziekelijke obsessie met islam aan, en een diepe innerlijke schreeuw om persoonlijke aandacht ervoor, hopend dat iemand zal opstaan om u van uw islamprobleem te verlossen.

Ja, dag, he!

smiley 11 augustus 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275125)
Als ge geen zinnig gesprek kunt houden, stap het dan af.

In het wilde weg wat over hoergeroep en hoofdoekjes beginnen krijsen, toont enkel uw ziekelijke obsessie met islam aan, en een diepe innerlijke schreeuw om persoonlijke aandacht ervoor, hopend dat iemand zal opstaan om u van uw islamprobleem te verlossen.

Ja, dag, he!

Jij vroeg de mening over hoe men staat tegenover de 'Marokkaan' en Marokkaan dat is nogal breed. Ik gaf mijn mening en het staat u niet aan. Ik weet dat je niks fout kan horen over de islam. Uw probleem, niet de mijne

Een Marokkaan die geen moslim is maakt een hoofddoekloze vrouw op straat niet uit voor hoer.

F.B. 11 augustus 2012 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275013)
Tja, Marokkanen, waarom alleen over Marokkanen praten ? Met Marokkanen zelf is niks mis. Net zomin als dat er iets mis is met eender welk ander volk op aard. Je hebt immers Marokkanen die geen moslim zijn en je hebt er die denken moslim te zijn doch hun boekske(s) niet kennen of niet goed volgen. Daar heeft dan ook niemand problemen mee al is de laatste groep wel de ruggesteun voor de goede moslim. Hoe groter de oemmah (moslim in naam als goede moslims samen) hoe meer praat dat de goede moslim immers krijgt. Niet een bepaald volk is een probleem. Ideologieen zoals de islam zijn een probleem. De islam kan eender wie ontmenselijken. Dat bekeerlingske van hier dat zich destijds in Irak is gaan opblazen bewijst dit. Met Marokkaanse ex-moslims is niks mis. In Londen bvb heeft men geen last van Marokkanen maar van Pakistani.

Hangt er van af hé... Als ze nog altijd hun moefroekanen cultuur hebben, dan is daar wel iet mis mee. Wil je nu zeggen dat de moefroekanen die dronken naar de hoeren gaan en nooit naar de moskee, dat die ok zijn? Ik heb minder last van religieuze en extremistische moefroekanen, dan van de rest (hoewel ze natuurlijk evengoed kunnen oprotten).

smiley 11 augustus 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6275131)
Hangt er van af hé... Als ze nog altijd hun moefroekanen cultuur hebben, dan is daar wel iet mis mee. Wil je nu zeggen dat de moefroekanen die dronken naar de hoeren gaan en nooit naar de moskee, dat die ok zijn? Ik heb minder last van religieuze en extremistische moefroekanen, dan van de rest (hoewel ze natuurlijk evengoed kunnen oprotten).

Een ex-moslim heeft de nare waarheid over de islam en 'profeet' mohammed leren kennen en heeft daarom de islam verlaten (indien die daar de mogelijkheid toe heeft want openlijk de islam verlaten houd risicos in de meesten houden het dus voor zich). Dat kan dus niet anders dan een goed mens zijn met enig moreel besef anders zou hij moslim blijven. Voor een immorele man is de islam perfect. Naar de moskee of niet. De islam krijgen ze van thuis met de paplepel mee.

http://www.exmoslim.org/index.html

Munglik 11 augustus 2012 21:35

Ze hebben een leuk accent.

Kasumi 11 augustus 2012 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275127)
Een Marokkaan die geen moslim is maakt een hoofddoekloze vrouw op straat niet uit voor hoer.

Je reinste onzin.

Ik ken heel wat Marokaanse boeven en boefjes en zeer weinigen zijn moslim.

Uw simplistische voorstelling raakt kant noch wal en heeft met de realiteit niks te maken.

F.B. 11 augustus 2012 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275133)
Een ex-moslim heeft de nare waarheid over de islam en 'profeet' mohammed leren kennen en heeft daarom de islam verlaten (indien die daar de mogelijkheid toe heeft want openlijk de islam verlaten houd risicos in de meesten houden het dus voor zich). Dat kan dus niet anders dan een goed mens zijn met enig moreel besef anders zou hij moslim blijven. Voor een immorele man is de islam perfect. Naar de moskee of niet. De islam krijgen ze van thuis met de paplepel mee.

http://www.exmoslim.org/index.html

Het kan nog altijd een lelijke gedragsgestoorde psychotische agressieve homofobe seksistische racist zijn (zoals het gros van dat geneuk). Tenzij hij idd tot inkeer komt en zich afzet tegen zijn godsdienst én zijn cultuur. En bovendien het belang van assimilatie in ziet.

F.B. 11 augustus 2012 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275127)

Man... waar woon jij? Een beetje wereldvreemd of zo...
Jij hebt een verbloemd beeld van moccro's die van zichzelf zeggen dat ze geen moslim zijn..

Die moefroeken die o.a. mijn vriendin van tijd tot tijd uitschijten, als je daar aan zou vragen of ze moslim zijn, dan zal het antwoordt doorgaans zijn(met een antwerps moefkro accentje): intreseert mij ni jong.

smiley 11 augustus 2012 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275147)
Je reinste onzin.

Dus die zogenaamde niet-moslims roepen hoer tegen eender welke vrouw, gehoofddoekt of niet ?

Citaat:

Ik ken heel wat Marokaanse boeven en boefjes en zeer weinigen zijn moslim.
Vandaar dat een imam voor de camera steeds tot kalmte dient op te roepen.

Citaat:

Uw simplistische voorstelling raakt kant noch wal en heeft met de realiteit niks te maken.
Kennen uw moslimbroeders hun boekske(s) ?

smiley 11 augustus 2012 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6275155)
Man... waar woon jij? Een beetje wereldvreemd of zo...

Dus die zogenaamde niet-moslims roepen hoer tegen eender welke vrouw, gehoofddoekt of niet ? Die opvoeding hebben die alvast niet van hier. De islam bepaald de cultuur in islamlanden. De islam bepaald niet alleen de 'cultuur' in Saoedi Arabie maar ook in Marokko.

F.B. 11 augustus 2012 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275162)
Dus die zogenaamde niet-moslims roepen hoer tegen eender welke vrouw, gehoofddoekt of niet ?

Misschien nooit een vakantiejob of zo gedaan met een horde van die lelijkaards.

Kasumi 11 augustus 2012 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6275155)
Een beetje wereldvreemd of zo...

Gemaksheidshalve en zonder kennis van zaken steekt die het op zijn stokpaardje, de islam. Hopend dat er een paar idioten intrappen, zodat hij zich nuttig kan bezighouden, als "het verzet"

Of iets in dien aard... :?

smiley 11 augustus 2012 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6275165)
Misschien nooit een vakantiejob of zo gedaan met een horde van die lelijkaards.

Vanwaar halen die hun vrouwonvriendelijkheid ? Hoe komt het dat vrouwen met honderden tegelijk verkracht worden op bvb het tahirplein in Egypte met als enige redding ... een islamitische outfit. Wat scheelt er dan met die Egyptenaren ?

Egyptische vrouwen verkracht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=172856

smiley 11 augustus 2012 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275168)
Gemaksheidshalve en zonder kennis van zaken steekt die het op zijn stokpaardje, de islam.

Gij weet precies veel over de islam.

Kallikles 11 augustus 2012 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6274568)

Positief. Ik heb in Brussel nooit last gehad met Marokkanen, integendeel ik heb hen steeds ervaren als vriendelijke, hulpvaardige, gastvrije mensen. Ook op mijn reizen naar Marokko ben ik daar steeds goed ontvangen. Als Marokkanen hier even goed ontvangen zouden worden als ik als Vlaming in Marokko, dan is alles goed.

Nietzsche 11 augustus 2012 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6275176)
Positief. Ik heb in Brussel nooit last gehad met Marokkanen, integendeel ik heb hen steeds ervaren als vriendelijke, hulpvaardige, gastvrije mensen. Ook op mijn reizen naar Marokko ben ik daar steeds goed ontvangen. Als Marokkanen hier even goed ontvangen zouden worden als ik als Vlaming in Marokko, dan is alles goed.

Je hebt gelijk over de Marokkanen in Marokko, maar ik vind dat je het teveel opneemt over de Marokkanen hier.

Er zijn wel degelijk problemen eh.

smiley 11 augustus 2012 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6275176)
Positief. Ik heb in Brussel nooit last gehad met Marokkanen, integendeel ik heb hen steeds ervaren als vriendelijke, hulpvaardige, gastvrije mensen. Ook op mijn reizen naar Marokko ben ik daar steeds goed ontvangen.

U bent dan ook halve Algerijn.

Citaat:

Als Marokkanen hier even goed ontvangen zouden worden als ik als Vlaming in Marokko, dan is alles goed
Vlamingen zijn gastvrije tolerante mensen. Zij zijn echter niet tolerant voor intolerant en onduldbaar gedrag. Indien Vlamingen zouden uitspoken wat vele Marokkanen en anderen hier uitspoken denk ik niet dat men in Marokko zo gastvrij zal zijn. Waarom denkt u dat zij na vele slechte ervaringen met een groot deel ervan plots niet meer binnen mochten in dancings of waarom denkt u dat de werkgevers eveneens na slechte ervaringen niet al te populair meer waren ? Waarom kennen bvb chinezen dat probleem van die zogenaamde 'racistische' vlamingen niet ?

Kasumi 11 augustus 2012 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275172)
Vanwaar halen die hun vrouwonvriendelijkheid ? Hoe komt het dat vrouwen met honderden tegelijk verkracht worden op bvb het tahirplein in Egypte met als enige redding ... een islamitische outfit. Wat scheelt er dan met die Egyptenaren ?

Wat scheelt er met u? Kunt ge uw gelijk niet halen, tracht ge met dat lachwekkend "circumstancial evidence" uw gelijk te halen?

Nu zitten we al in Egypte.

Het gaat over Marokkanen in België, niet uw stokpaardje de islam, knoop dat goed in uw oren, of hoepel op naar een andere draad.

F.B. 11 augustus 2012 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6275172)

Egyptische vrouwen verkracht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=172856

Dit komt voort uit hun godsdienst, akkoord.. Maar godsdienst is 1 zaak. Maar het is de cultuur die op onze samenleving weegt.

Ik weet niet met hoeveel moefkro's jij op school hebt gezeten, waar je woont of waar je uitgaat. Maar het meest van dat gedragsgestoord geneuk wou niet zeggen dat hij moslim was. Ze waren marokkaan. Een ander deel was moslim als hij daar die dag zin in had. Maar minderheid was echt overtuigd moslim, en wou dat ook zo gezegd hebben.

bmw en mercedes, dat was hun enige ambitie

smiley 11 augustus 2012 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi (Bericht 6275183)
Wat scheelt er met u? Kunt ge uw gelijk niet halen, tracht ge met dat lachwekkend "circumstancial evidence" uw gelijk te halen?

Nu zitten we al in Egypte.

Het gaat over Marokkanen in België, niet uw stokpaardje de islam, knoop dat goed in uw oren, of hoepel op naar een andere draad.

Om maar aan te tonen dat niet de Marokkaan maar de islam het probleem is. Hoe komt het dat die Egyptenaren zo zijn ? Hoe komt het dat Westerlingen zo niet zijn ?

Demper 11 augustus 2012 22:04

De meerderheid van die mensen zijn ongeciviliseerde varkens.
Ze brengen belachelijk veel problemen mee.

Kallikles 11 augustus 2012 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6275181)
Je hebt gelijk over de Marokkanen in Marokko, maar ik vind dat je het teveel opneemt over de Marokkanen hier.

Er zijn wel degelijk problemen eh.

Waar is hier? Of woon jij plots ook in Brussel?

Ik spreek alleen maar over mijn concrete ervaringen met Marokkanen in Brussel. Als jij waar je ook woont - waar woon jij eigenlijk? in Breda? in Amsterdam? in Groningen? - problemen hebt met Marokkanen, dan moet je het daar maar eens over hebben. Ik ontmoet heel wat irritante lieden in Brussel, maar die komen doorgaans uit de Franstalige "autochtone" middenklasse.

smiley 11 augustus 2012 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6275186)
Dit komt voort uit hun godsdienst, akkoord.. Maar godsdienst is 1 zaak. Maar het is de cultuur die op onze samenleving weegt.

Ik weet niet met hoeveel moefkro's jij op school hebt gezeten, waar je woont of waar je uitgaat. Maar het meest van dat gedragsgestoord geneuk wou niet zeggen dat hij moslim was. Ze waren marokkaan. Een ander deel was moslim als hij daar die dag zin in had. Maar minderheid was echt overtijgd moslim, en wou dat ook zo gezegd hebben.

bmw en mercedes, dat was hun enige ambitie

Die zogenaamde niet-moslim heeft de islam zowiezo met de paplepel van thuis uit meegekregen. Die door de islam bepaalde cultuur. Hier bevinden zij zich in huis van de oorlog (dar al-harb) met alle gevolgen vandien, de regelmatig in het ziekenhuis geslagen politie kan er ook over meespreken.

F.B. 11 augustus 2012 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6275191)
De meerderheid van die mensen zijn ongeciviliseerde varkens.
Ze brengen belachelijk veel problemen mee.

Kijk Demper vergelijk geen varkens met die lelijkaards. Varkens zijn heel lieve sensitieve dieren. Uw vergelijking is echt niet op zijn plaats.

Nietzsche 11 augustus 2012 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6275193)
Waar is hier? Of woon jij plots ook in Brussel?

Ik spreek alleen maar over mijn concrete ervaringen met Marokkanen in Brussel. Als jij waar je ook woont - waar woon jij eigenlijk? in Breda? in Amsterdam? in Groningen? - problemen hebt met Marokkanen, dan moet je het daar maar eens over hebben. Ik ontmoet heel wat irritante lieden in Brussel, maar die komen doorgaans uit de Franstalige "autochtone" middenklasse.

Jij vormt je mening enkel en alleen vanuit je eigen ervaringen? Jij leest geen nieuws?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be