![]() |
Israel straft zijn oorlogsmidadigers hard
Dubbele moord, 45 dagen zitten.
En dat noemt zich een democratie? Citaat:
|
Ze zwaaiden zelf met een witte vlag.
Israel toont hun ware gelaat alweer. |
Israël is een criminele staat. En het wordt daarvoor nauwelijks tot niet op de vingers getikt door de internationale organisaties die het mooie (Westerse) weer uitmaken.
Het israëlische hooggerechtshof staat erom bekend vonnissen te vellen die ingaan tegen fundamentele rechtsregels wanneer het Palestijnen of Arabische israëli's betreft. Is al in meerdere studies aangetoond. Dergelijke praktijken gebeuren weliswaar in de Arabische wereld ook, maar het is des te schijnheiliger wanneer men zich kampioen van de "democratie" noemt en Westerse liberale politiek aanhangt en propageert. Wat de Arabische wereld uiteraard (gelukkig!) niet doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vindt u van een land dat zijn moordenaars straft met 45d |
Citaat:
Is Palestina een democratie? |
Citaat:
|
Citaat:
Probeer het nogmaals , mét bril deze keer. Als je problemen hebt met de Engelse taal wil ik je met plezier helpen |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw eigen tekst geeft me gelijk. |
Citaat:
Welk leger veroordeelt zijn soldaten om te schieten tijdens een (zogenaamde verdedigings)oorlog? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals, waarom zou een leger tijdens een oh zo gerechtvaardigde oorlog en zonder bewijs of lijken, alsnog een soldaat veroordelen voor het illegaal afvuren van zijn wapen. Ben ik paranoide of klopt hier iets niet? Ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt. Citaat:
|
Deze Israelische soldaat kreeg 8 jaar!
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Hurndall Zouden ze hem zwaarder hebben gestraft omdat hij een bedoeïene is ? |
Citaat:
Eerst de standaard HASBARA procedure : ontkenning en leugens Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vindt u van een land waar een soldaat die met scherp schiet uit op een vrouw en haar dochter die met een witte vlag zwaaien - met de dood voor beiden als gevolg? 45 dagen voor deze bewuste, dubbele moord? waar is de logica, waar is het respect dat Israel alweer niet toont? zionisme is moord. |
|
Citaat:
|
Heb je de link van Israelische krant gelezen stuk onbenul?
|
Citaat:
Nogmaals lezen of ben je al even dom als die andere? |
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals,de vraag : vanwaar de veroordeling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een opmerkelijke zet van Israël, ze veroordelen deze moord maar niet alle andere die in dezelfde operatie plaatsvonden!
Alle andere moorden zijn dus legitiem geworden door deze veroordeling. |
http://beforeitsnews.com/alternative...s-2451516.html
praktisch alle artikels hebben het over een sniper. maar geloof wat je wil uiteraard, geloof wat "in uw kraam past". de internationale gemeenschap hun frank is al lang gevallen. alleen de US moet nog volgen. jammer dat de lobby zo diepgeworteld zit aldaar dat ook de democraten en Obama slaafs volgen wat de Israelische propaganda machine dicteert. |
volgens http://www.haaretz.com dus NIET ...
|
|
De propaganda machine van Israel is velen malen groter invloedrijker en machtiger.
Grappig dat het bij sommigen opeens pas opvalt als Israëls tegenstanders grijze propaganda gebruiken terwijl de VS/Israël dit volcontinu doen. |
Ik zou de al-dura zaak niet bij 'grijze propaganda' onderbrengen. Bloedlaster lijkt er meer
op. En ik word misselijk van jullie eis dat het hoofd van een man moet rollen, ZONDER VOL-DOENDE BEWIJZEN VAN ZIJN SCHULD, gewoon om jullie plezier te doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be