![]() |
Wat is nog de ernst van een gesprek hier ?
De kwaliteit van elk debat wordt hier door een paar mensen ( zeveraars ) dermate onderuit gehaalt en verstoord dat deze site kwalitatief zeer sterk omlaag gaat .
bijna niet meer interessant om nog iets op te posten . Bovendien wordt in elke draad onmiddelijk iemand belachelijk gemaakt of van onderwerp afgeweken dat het nauwelijks interessant blijft nog iets te lezen . Zou een beetje erns op zijn plaats zijn ? |
Wat niet lachend gezegd kan worden, is de waarheid niet.
|
Citaat:
|
Als 't in de K&K is zou ik niet weten waarom het ernstig moet zijn/blijven.
In andere onderdelen kan wat gezever soms wel de boel wat 'opfrissen', maar daar 'vetes uitvechten' vind ik er ook teveel aan. |
Citaat:
|
:cheer: legt liever allemaal wat geld op den toog voor een rondje :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
('t is sterker dan mezelf :oops: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat het u om de volledige Politics? Tja, dan moet u een ander forum zoeken. Probeer Seniorennet eens :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
In de tijd van Salomon/Talleyrand/Montechristo was het er nog plezant. Maar die mens is al lang dood, geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we ernstig blijven ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry hé... :-( |
Citaat:
Maar dan nog, MAALTIJDcheques als betaling van godendrank ?????? :roll: |
Citaat:
Gij betaald da met euro's zeker??? "Belgische" euro's dan nog waarschijnlijk... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf men bij het minste begint over moslims in een willekeurige discussie haak ik hier af... De moderatie zou idd wat beter ingrijpen tegen flauwe grapjes die vaak verdoken racisme zijn, om het niveau te behouden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be