![]() |
Wetenschappelijke inzichten van extremistische katholieken
Gij kunt niet zwanger worden door een verkrachting.
Dat zegt niet de een of de andere ongeschoolde; uit het een of ander onderontwikkeld en al-of-niet moslimland, maar uit de USA. Laat zulke mensen bij ons verkozen raken, en ze gaan net hetzelfde beweren en er naar handelen (geen contraceptie meer, verbod op condoom verkoop, geen abortus, geen echtscheiding, geen euthanasie, geen echtscheiding, verplicht katholiek voor openbare functies ... afijn, allemaal even erg als Moslim-extremisten) link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120820_015 Titel: 'Zwanger door verkrachting kan niet' Citaat:
|
Ik kan me de 'wetenschapelijke' argumentatie al inbeelden:
"En wat dan met de zovele verkrachtingen die wel het slachtoffer zwanger hebben gemaakt?" Todd: "Dat was dan geen ECHTE verkrachting, m.a.w. het slachtoffer zal hier tenminste voor een gedeelte zelf uitgelokt of gewild hebben". Hoe is dat anders dan het hele "Femme de la rue" verhaal? |
Citaat:
En ja, Amerikaans, republikein en katholiek. Altijd een combinatie die zo'n leuke uitlatingen oplevert. |
Zover gaat de achterlijkheid van diepgelovigen dat ze zelfs wetenschappelijke verklaringen verzinnen om hun gelijk te halen...
|
Binnenkort vieren wij weer 11 september!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en de mensen die dan wèl zwanger willen worden, maar waar het niet lukt?
Dat ligt dan waarschijnlijk aan het mechanisme waarbij automatisch het klepje dichtgaat bij verkrachting, terwijl het niet meer opengaat in andere gevallen neem ik aan? Ik dacht dat we het met Sarah Palin wel gehad hadden, maar het kan dus nog beter. Only in America. |
Citaat:
Zoals je best een schizofreen kan zijn maar tijdens je "normale" periodes perfect normaal kan overkomen, gedragen,... en eigenlijk zijn. En plots hoor je stemmen, zie je hagedissen en slaan de stoppen door. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De man in kwestie is niet katholiek, maar calvinistisch. De draadtitel is dus compleet naast de kwestie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wedden dat er vrouwen zijn die geloven wat die republikeinse nietwiet vertelt ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou 'n beetje hetzelfde zijn als een draad opstarten over patrickve's opmerking van hierboven, en zijn gedachtengang projecteren op alle atheïsten, nietwaar? Edit: ik was het woord 'extremistisch' vergeten, maar dat doet niks af van m'n punt denk ik. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pF9e8zGSoqA |
eerst ijvert ze voor pensioenrechten en dan pikken ze datzelfde pensioen in
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Schoof volgt zo het buitenlands nieuws niet?
Zulke uitspraken zijn schering en inslag in de vs. Er is echt weinig verschil tussen politici uit Iran of uit de Vsa tegenwoordig. |
Citaat:
en aangezien ik zo graag tweewekelijks de tsjeven en de kaloten in de gordijnen jaag, maak ik gebruik van zo'n nieuwsitems. . |
Als ik iets zeg, dan meen ik het (vaak) ook.
Ik verfijn mijn stelling: godsdienst leidt tot waanzin. Het bewijs: zelfs in streken waar de wetenschap ruim verspreid wordt en beschikbaar is, blijven er velen hangen in de Middeleeuwen. De Standaard van 25/10/2012: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ze zijn blijven steken in de laatste Great Awakening, de excessieve conservatief-protestantse reactie uit de jaren '60 en '70. |
Citaat:
"God heeft niet de verkrachting veroorzaakt, maar wel het leven dat eruit voorkomt." Schele, schele zever. Ik hoop dat zijn moeke nog leeft en dat ze hem een paar rake stokslagen geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be