![]() |
Dutroux vraagt een enkelband aan
Om rond zijn keel te hangen?
|
Tja of we nu willen of niet op een dag komt hij vrij. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat hij het lang overleven zal.
|
Nee, om om zijn enkel te doen, anders zou je het wel keel/nekband noemen.
|
Citaat:
|
Ik zou er nog niet van verschieten moest zijn verzoek nog ingewilligd worden, we leven in België nietwaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie de pers volgt weet dat dutroux op maniakale manier zijn eigen dossier volgt, en echt gelooft dat hij ooit vrij zal komen. Dat terwijl de psychiatrische rapporten het voor hem en een kleine groep van gevangenen nooit maar dan ook echt nooit zullen mogelijk maken om aanspraak te maken op deze maatregel. Net zoals Freddy Horion, zal Dutroux nooit nog één dag van zijn natuurlijke leven vrij zijn. Verder mag iedereen van mijn part hierover heisa maken, het is allemaal lulkoek. Die komt nooit nog vrij.
|
Citaat:
|
Waarom zou Dutroux niet met een enkelband vrij mogen komen?
Dan is hij altijd nog onder toezicht van de politie, alleen dan kan hij meer van zijn vrijheid genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marianne Thijssen, toenmalige voorzitster van de tsjeven, zei op televisie in een verkiezingsuitzending:
"Maar justitie werkt !" Het publiek schoot in een lach. Het publiek was beter beginnen schreien. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar alleen al de brutaliteit van dat onmens. Levenslang in de kerker (ik blijf tegen de doodstraf). maar dat die doos van een Michelle Martin nu lekker in het klooster zit. Heb meelij met de ouders van hun slachtoffers. |
De vrijlating van Dutroux zou echt tot een revolutie leiden, tot een volksopstand. Iets wat geen enkele partij of politicus zou kunnen doen.
Marc Dutroux is Elio Di Rupo's zijn grootste nachtmerrie. Deze man kan het land helemaal destabiliseren. |
Hij kan toch op scholen seksuele voorlichting geven?
|
Arme Dutroux.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We willen zo geciviliseerd zijn dat we er zelf de dupe van worden. |
Citaat:
|
Citaat:
De aanvaarding is er al en het hele verhaal is al achter de rug. Triestig. |
Citaat:
Die gek zit de slachtoffers keihard te provoceren na de hetze rond Martin. Dutroux is een dier en moet je dan ook behandelen als een dier. |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon zijn geluid wat dempen . elimineren . geen kosten eraan maken . ik zou zelfs nog geen gemeentelijke ambtenaar / grafmaker betalen , ik zou hem zelf zijne put laten graven . |
Citaat:
|
Als zijn straf voorbij is gewoon vrijlaten, hij zal zijn lesje wel geleerd hebben.
|
Zieke onmens mag n'importe quoi vragen. Het antwoord zal nee zijn.
Dat Martin vrij kwam is en blijft een schande. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be