![]() |
Het 'meisje'
What's in a name zal je zeggen.
Maar waarom wordt iemand van 24 een "meisje" genoemd en als "niqabmeisje" vertederend vermeld, terwijl ze twee agentes met een kopstoot arbeidsongeschikt maakte? Me dunkt is de term "kopstootmoslima" hier een pak beter op zijn plaats. Ze krijgt gewoon "overlastboete" om twee agentes arbeidsongeschikt te kloppen! dat is de moeite! http://www.vandaag.be/binnenland/107...-is-klaar.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK ga allesinds geen termen als "teef" of "niqabwijf" gebruiken.. moet je redelijk laag voor vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zonder uw "vriendelijke" omschrijving ga ik mijn gedacht even voor mij houden. Maar wees niet ongerust. Teef komt niet niet voor in mijn omschrijving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorts ben ik allang blij dat dit topic niet gaat over De Hoop
|
Citaat:
zullen we haat ingekapselde kopstoottrut noemen dan ? |
Citaat:
btw: MIJN geschreven bovenstaande = sarcasme !!!! Serieus nu: Wet = wet !!!! Wie de wet overtreedt , moet de gevolgen dragen !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zal vast wel een nieuwe richtlijn voor de politie komen. Dat nikab's en boerka's wel eens gevaarlijke kopstootmoslima's kunnen bevatten.
|
"geweldloze burgerongehoorzaamheid" ??
|
Dat de flikken zich eens bezig houden met echte criminelen lastig te vallen. En neen daarmee wil ik niet zeggen dat ik het heb voor de niqab.
De politie is te laf om de jonge boefjes aan te pakken, dus gaan ze wat vrouwen die over straat lopen bekeuren in de plaats. Gemakkelijk, maar is daarmee het probleem van de veiligheid in sommige Brusselse wijken opgelost? Neen. Trouwens, er zijn twee zijden aan het verhaal ivm wie het eerst geweld pleegde. Iedereen die logisch nadenkt weet dat een kopstoot uitgedeeld wordt door iemand die in een vaste houdgreep zit en niets anders kan doen. Ik geloof niet zomaar de versie van de politie. Jullie schelden op deze vrouw omwille van haar fundi-klederdracht, en dat er verzet met geweld geweest is met de aanhouding. Niet genoeg om zomaar plat te gaan schelden. |
Citaat:
Eneuh, die vrouw was in overtreding. In andere woorden, een criminele. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus ik ga er van uit dat iemand die klappen krijgt van een agent al op dat vlak misging. En schelden op een provocatrise. Is dat dan een misdaad? |
Politie geweld gebeurt ook soms zonder provocatie of aanleiding, genoeg voorbeelden hiervan in het verleden.
|
Citaat:
Het zijn geen excuses, maar wel redenen. |
Een flik mag zijn slecht huishouden niet afreageren op zijn werk. Of je moet maar geen flik worden.
|
Citaat:
En daar dan nog een eikeltje bij, niet verwonderlijk dat er een wapenstok bij kan komen. |
Nogmaals het is hun werk en ze worden ervoor betaald om correct met burgers om te gaan, eikeltjes inclusief. Ze krijgen een opleiding voor iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was het wel een meisje?
Iemand die zich zo vermomt dat nog maar net de ogen zichtbaar zijn, kan ook een man zijn of voor mijn part een grote chimpansee. Dat is dan ook de reden waarom boerka's en niqabs verboden moeten blijven, men weet nooit wat eronder zit! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanhecke en Dewinter furieus na verboden betoging Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de stokoude rijkaards die godganse dagen in Brusselse salons zitten is iedere vrouw onder 40 een "meisje".
Ge weet wel, zoals in den tijd van WOII. |
Citaat:
Waarom? Als er een gemaskerde voor je deur staat maakt het toch niet uit of het een bivakmuts of een boerka is. |
Citaat:
Dus men weet nooit wat er onder die boerka's zit : eerbare vrouwen, brave mannen met travestie-neigingen, apen, overvallers, kopstootmoslima's, gevangenen op de vlucht ... Daarom dat die boerka's en nikaap-dingen verboden moeten worden! |
Citaat:
Ik ben bang voor verstopte mensen ... |
Citaat:
Ik had het dus eerst niet gezien tot het bovenste van het zwarte laken zich naar mij wendde en ik enkel een paar kwaadaardig kijkende donkerbruine ogen zag. Naast het zwart spook stond een woest uitziende baardman die me even kwaadaardig aankeek. Jammer voor de marktkramer waar ik iets wou kopen: ik heb gewoon rechtsomkeer gemaakt. Verboden? hoeveel politiemannen denk je nodig te hebben om tussen die "vredelievende Brusselaars" zo iemand aan te manen het zwarte laken te verwijderen? |
Griezelig! :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be