Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Parlementslid voor Vlaams Belang wordt uitgelachen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=178524)

nickb 28 oktober 2012 15:26

Vlaams Parlementslid voor Vlaams Belang wordt uitgelachen

Tot in Nederland zelfs... :roll:

Citaat:

Erik Tack, Vlaams Parlementslid voor Vlaams Belang, heeft zelfs de Nederlandse televisie gehaald met zijn kruiswoordraadsel. De politicus was woensdag tijdens het debat over de sluiting van Ford Genk een puzzel aan het invullen. "Maar ik was tenminste aanwezig en ik was tegelijk aan het luisteren", verdedigt Tack zich in Het Nieuwsblad.

Tack werd nochtans niet gespaard in het populaire programma 'De wereld draait door'. Terwijl Groen-fractieleider Filip Watteeuw zijn mening geeft over de sluiting van Ford Genk, lost Tack een kruiswoordraadsel op in het Vlaamsgezinde weekblad ’t Pallieterke, dat overigens van een collega kwam.
http://www.gva.be/dossiers/ford-genk...over-ford.aspx

Helias 28 oktober 2012 18:26

Ik denk dat elke afleiding welkom is als je naar een speech van Filip Watteeuw moet luisteren. Na een tijdje ken je elk barstje in de verf van het plafond.

manta 28 oktober 2012 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Helias (Bericht 6390221)
Ik denk dat elke afleiding welkom is als je naar een speech van Filip Watteeuw moet luisteren. Na een tijdje ken je elk barstje in de verf van het plafond.

Ja, maar da's geen reden om niet op te letten hé...
Natuurlijk kan het best zijn dat hij luisterde, veel mensen droedelen terwijl ze met andere zaken bezig zijn en missen toch niets van het gesprek...

rebella 29 oktober 2012 13:27

Je moet niet echt intelligent zijn om over gevolgen van sluiting Ford Genk praten, en je moet er niet echt naartoe luisteren, want voorspeelbaar)))

giserke 29 oktober 2012 13:29

Er kan niet hard genoeg gelachen worden met die loebas.

roger verhiest 29 oktober 2012 13:42

Ik ken veel mensen die graag een riante "vergoeding" zouden beuren om kruiswoordraadsels op te lossen...

daiwa 29 oktober 2012 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6391338)
Ik ken veel mensen die graag een riante "vergoeding" zouden beuren om kruiswoordraadsels op te lossen...

Of letterlijk zitten slapen in het parlement zoals Janssens doet.
Me dunkt kan iemand die een kruiswoordraadsel toch nog iets beter volgen dan iemand die slaapt en helemaal van toeten noch blazen weet.

rebella 29 oktober 2012 15:03

Moest hij geen VB'er zijn, er zou geen haan naar kraaien. Hoever kunnen ze gaan in het cordonneren van VB eigenlijk?

giserke 29 oktober 2012 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rebella (Bericht 6391481)
Moest hij geen VB'er zijn, er zou geen haan naar kraaien. Hoever kunnen ze gaan in het cordonneren van VB eigenlijk?

Moeten we VBers dan behandelen als gehandicapten? (tussen de vingers kijken, als ze een fout maken)

rebella 29 oktober 2012 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6391558)
Moeten we VBers dan behandelen als gehandicapten? (tussen de vingers kijken, als ze een fout maken)

Een foutje, maar wordt als een cruciale fout voorgesteld; k'vind't moelijk om te begrijpen

Munglik 29 oktober 2012 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rebella (Bericht 6391616)
Een foutje, maar wordt als een cruciale fout voorgesteld; k'vind't moelijk om te begrijpen

Niet opletten in het parlement vind ik redelijk erg, ja.

giserke 29 oktober 2012 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6391618)

2

Another Jack 29 oktober 2012 16:06

De Wallonisering van het Vlaamse parlement.

Nietzsche 29 oktober 2012 16:07

Hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaha :rofl: :rofl: :rofl:

Worden alle Erik Tack fan-boys nu boos op mij?

Another Jack 29 oktober 2012 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6391627)
Hahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaha :rofl: :rofl: :rofl:

Worden alle Erik Tack fan-boys nu boos op mij?

Neen, maar nu wordt iedereen verondersteld boze emails te versturen naar meneer Tack.
Dat kan een fulltime business worden voor de professioneel verontwaardigden...

Daarom ook dat ze selectief hun verontwaardiging eerst richten tot wat Waals is Rood is of Andersdenkend.

De Brabander 29 oktober 2012 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6389891)

Het "Vlaams" parlement bewijst weer eens zijn absolute nutteloosheid. Bij het Blokske hebben ze het al begrepen. :-D

schietboog 29 oktober 2012 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6391652)
Neen, maar nu wordt iedereen verondersteld boze emails te versturen naar meneer Tack.
Dat kan een fulltime business worden voor de professioneel verontwaardigden...

Daarom ook dat ze selectief hun verontwaardiging eerst richten tot wat Waals is Rood is of Andersdenkend.

U kan het echt niet laten, he.
Tack hoort zeker en vast geen kruiswoordraadsels op te lossen in het parlement (dat moet een werknemer op zijn werk ook niet proberen) en er mag best met hem gelachen worden maar 't is toch van een andere orde dan iemand het recht tot uitoefenen van politiek te ontzeggen omdat die er toevallig een andere mening op na houdt.

schietboog 29 oktober 2012 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6391656)
Het "Vlaams" parlement bewijst weer eens zijn absolute nutteloosheid. Bij het Blokske hebben ze het al begrepen. :-D

Dat we dan ook maar het federaal parlement afschaffen want daar zijn ze ook vaak bezig met iets anders dan de debatten te volgen.

Nietzsche 29 oktober 2012 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 6391665)
U kan het echt niet laten, he.
Tack hoort zeker en vast geen kruiswoordraadsels op te lossen in het parlement (dat moet een werknemer op zijn werk ook niet proberen) en er mag best met hem gelachen worden maar 't is toch van een andere orde dan iemand het recht tot uitoefenen van politiek te ontzeggen omdat die er toevallig een andere mening op na houdt.

Och gossie gossie gossie !!

schietboog 29 oktober 2012 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6391672)
Och gossie gossie gossie !!

Dank voor uw inhoudelijke bijdrage.

Nietzsche 29 oktober 2012 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 6391674)
Dank voor uw inhoudelijke bijdrage.

Het heeft geen enkele zin om inhoudelijk te reageren, op dat soort huilie post.

Er wordt gewoon gelachen, krijg je daar Issues van?

schietboog 29 oktober 2012 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6391680)
Het heeft geen enkele zin om inhoudelijk te reageren, op dat soort huilie post.

Er wordt gewoon gelachen, krijg je daar Issues van?

Lees mij post eens : ik zeg zelf dat je best met Tack kan lachen, want wat hij daar doet, hoort gewoon niet.
En zijn uitleg vind ik gewoon flauw.

Nietzsche 29 oktober 2012 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 6391691)
Lees mij post eens : ik zeg zelf dat je best met Tack kan lachen, want wat hij daar doet, hoort gewoon niet.
En zijn uitleg vind ik gewoon flauw.

;-)

rebella 29 oktober 2012 17:21

Citaat:

Het tema is niet de moeite misschien? Islamisering is idd vel belangrijker;-)

mkb 29 oktober 2012 17:39

Citaat:

Moest hij geen VB'er zijn, er zou geen haan naar kraaien.

Inderdaad, kijk maar eens naar de doorsnee Villa Poltica aflevering. De gazet lezen of met hun laptop/tablet/telefoon spelen is in beide parlementen schering en inslag. O.a. onze premier is daar kampioen in als er iemand van de oppositie aan het woord is.

Jan van den Berghe 29 oktober 2012 22:56

Citaat:

Inderdaad, tijdens de debatten wordt er door heel veel andere parlementsleden gesurft, gemaild, krant of tijdschrift gelezen, getwitterd, enzovoort. Je moet maar eens een uitzending van Villa Politica volgen.

roger verhiest 30 oktober 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6391394)
Of letterlijk zitten slapen in het parlement zoals Janssens doet.
Me dunkt kan iemand die een kruiswoordraadsel toch nog iets beter volgen dan iemand die slaapt en helemaal van toeten noch blazen weet.

We worden "slapend rijk"

De Brabander 30 oktober 2012 13:30

Citaat:

In een serieus parlement wel, in een overbodig en ongrondwettelijk parlement daarentegen. ;-)

Henri1 30 oktober 2012 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6391656)

Leuk kruiswoordraadsel.....

1 Horizontaal: Oprichter Vlaams Blok.
1 Verticaal : Waar staat de IJzertoren.
3 Horizontaal : Hoe heette de maîtresse van A. Hitler.

en zo gaat het maar door. ;-)

Jan van den Berghe 30 oktober 2012 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6393253)
In een serieus parlement wel, in een overbodig en ongrondwettelijk parlement daarentegen. ;-)

Dan hebt u ongetwijfeld geen enkel probleem met de bestaande bevoegdheidsoverdrachten. Allemaal niet "serieus", naar u meent.

daiwa 31 oktober 2012 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6393008)
We worden "slapend rijk"

In Antwerpen was daar toch niets van te merken. :lol:

killimandjaro 3 november 2012 04:56

Ik heb in het Vlaams parlement een zekere Ptrick ook al tekeningetjes zien maken over zijn voetbalclub Beerschot.
Feit is dat dit een praatbarak is die tot niks dient en de burger er zich blauw voor betaald.
En zo kan ik nog een paar van die praatbarakken opnoemen waar velen op hun reet zitten en goed hun zakken vullen.
De Europese praatbarak in Brussel spant de kroon kwestie van graaien.

circe 3 november 2012 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 6391338)

er zijn er nochtans - wel geen rechtse lullen - die zelfs blote madammen zitten te bekijken.

-Jo- 3 november 2012 11:41

Citaat:

:rofl:

-Jo- 3 november 2012 11:42

Respect voor Erik Tack!
Eindelijk nog eens een parlementair die het parlement naar waarde schat en daar ook naar handelt.

mvd 3 november 2012 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 6391793)
Inderdaad, kijk maar eens naar de doorsnee Villa Poltica aflevering. De gazet lezen of met hun laptop/tablet/telefoon spelen is in beide parlementen schering en inslag. O.a. onze premier is daar kampioen in als er iemand van de oppositie aan het woord is.

Of gewoon praten en lachen met de buurman, en zelfs niet proberen de illusie te wekken dat ze luisteren naar een vraag vd oppositie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be