![]() |
postje gepakt : ben weyts zijn vrouw voorgedragen RVB van VRT
nieuwe politieke zeden ? de kracht van verandering ? le nouveau cvp est arrivé ?
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...tuur-VRT.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
"levert" hij niet, dan stort alles in. Maar tot zolang moet ik hem het voordeel van de twijfel geven. |
Citaat:
Citaat:
RVB |
Hoeveel politiekers heeft die hiervoor moeten pijpen
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Okay, het is dus iemand van in de partij die iemand van in de partij vervangt. Wat is het probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedere pipo met een werkende hersencel kan dat. |
Citaat:
Als ze ervaring heeft met de media waarom zou ze het niet doen |
Citaat:
Had een topper van een andere partij zijn eigen vrouw aan dat extraatje geholpen dan zaten jullie nu moord en brand te roepen. Het probleem is uiteraard niet dat nva iemand van eigen signatuur voordraagt, maar je eigen vrouw ??? Dit lijkt meer en meer op de oude cvp. Die vonden dat ook doodnormaal. |
Citaat:
Enne PS ik ben alles behalve een aanhanger van NVa |
Citaat:
Marijke Verboven voor N-VA naar RVB |
Er komt nog gewoon een familie dynastie van een andere partij bij.
We leven toch al in de middeleeuwen, familiebanden zijn belangrijk. De kracht van het status quo. |
Citaat:
Goede zaak dan weer is dat minister Bourgeois in 2012 nieuwe regels uitvaardigde. De bestuursleden mogen niet meer verdienen dan het overeengekomen plafond (de wedde van minister-president) dus niet meer dan 237.967 euro + index op jaarbasis. Snap je nu wat het probleem is ? |
Citaat:
|
[quote=Jakko;6554207]
Citaat:
Citaat:
|
[quote=peter1962;6554215]
Citaat:
|
Jaja, Jakko, dat is ze de vrouw van Ben Weyts is, heeft niets maken met het gouden zitje dat ze krijgt.
Iedereen gelooft dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"He schat, moet je nu weten, ik zit in een RvB! Zomaar! Ineens! Goed van mij he schat?" :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Jakko;6554219]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieder postje dat NIET naar een tsjeef, liberaal, sos of geitenwollensok gaat, is goed nieuws. Zeker in een rood-belgicistisch bolwerk zoals de vRT is dat een goede zaak.
Ik vrees dat het hier inderdaad eerder om een toevalligheid dan om een doelgerichte parachutering van "de vrouw van" ging, maar ik hoop dat de N-VA er in de nabije toekomst effectief werk van zal maken om doelbewust de stromannen van de traditionele partijen zoveel mogelijk te vervangen door eigen of politiek onafhankelijke mensen. De Dexia-affaire toont alvast perfect aan hoe de mollen van de traditionele partijen in de raden van bestuur hun prioriteiten leggen. |
Citaat:
Of mag het enkel bij de NVA niet? |
Citaat:
Ik vind dat hun kiezers die onbeschaamdheid verdienen. |
Uit De Standaard leren we dat ...
Citaat:
Maar nogmaals : ik hoop dat de N-VA in de nabije toekomst wél bewust zoveel mogelijk mollen van de traditio's gaat vervangen door mensen van N-VA-signatuur. Als die politieke benoemingen dan toch plaatsvinden, dan zie ik er liever mensen geplaatst worden die Vlaanderen goed en belgië slecht gezind zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be