![]() |
De boter op het hoofd van Vanackere...
... begint stilaan in dikke hompen naar beneden te vallen.
Citaat:
En ondertussen zit de geitenboer in het verre Frankrijk heimelijk te lachen bij het aanschouwen van dit schaduwspel. :-( Wat een verdorven janboel is dat hier toch, zeg ? Wat mij betreft mogen zowel Develtere als Vanackere de eer aan zichzelf houden, en een ander jobke gaan zoeken. Om mee te beginnen, want er zijn nóg CvP-"excellenties" met ACW-banden die bij Dexia een paar vingers te veel in de pap hebben gehad om van een gezonde situatie te kunnen spreken. |
Ja maar, Clijsters maakte scherp duidelijk dat Vanackere er niets mee te maken heeft!!!!
;-) |
Oh ! In dat geval is er niets aan de hand. 8-)
;-) |
Citaat:
Duidelijk zeker? Nog duidelijker is waarom Fortis weg moest, daar hadden ze geen persoonlijk voordeel bij en om de 2 te redden was België te klein. Dat ex Fortis kon everleven mits wat hulp is vandaag bewezen. Van, hoe heet het vandaag, Belfius kan dat niet gezegd worden. Die liggen aan de Belgische financiële navelstreng door de gewone burger gespijst. |
Citaat:
Hij heeft er niets te zeggen, hij wordt van niets ingelicht, hij kan niets, hij mag niets, just maar een variante op "sois belle et tais-toi". Ik haat leidinggevenden die hun verantwoordelijkheid niet opnemen, en als het misgaat de fout doorsluisen naar 'beneden'. . |
De dag dat die Wouter Devriendt beslist een boekje open te doen over deze affaire, zou wel eens een erg pijnlijke dag voor Ackertje kunnen zijn. Laat ons hopen dat iemand hem vroeg of laat zo ver krijgt. Die mens zou wel eens dé sleutelfiguur kunnen zijn om het deksel helem�*�*l van de beerput te trekken.
|
Citaat:
Hier is het de gewoonte om de klokkenluiders af te schieten én te vervolgen terwijl de grote jongens netjes buiten beeld blijven... |
Citaat:
|
De boter op het heefd van Vanackere smelt nu plots zeer snel:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...egenheid.dhtml |
Citaat:
. |
Eerst een eike klutsen. Omelet bakken op zijn hoofd. :cheer:
|
Citaat:
(gazetten moeten verkopen) |
Ik kan maar 1 ding concluderen: die rotzakken houden de burgers voor imbecielen.
En ze hebben dan nog gelijk ook. ![]() |
Citaat:
|
ho ho meneer heeft een smartphone.
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Het volk heeft de leiders die het verdient. Zolang er stemplicht blijft bestaan(stemplicht is de levensverzekering van traditio's en linkiewinkies) zullen er mensen stemmen op gezichten en op zogezegde sympathico's ipv naar het programma en hun stoten te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik als Vlaming kan o.a. niet de franstalige politiekers afstraffen. Het gekonkel tussen de partijen om al dan niet samen te gaan om te kunnen regeren en aldus de macht naar zich toe te trekken, dat kan ik als stemmer niet beïnvloeden. Citaat:
|
Wat mij stoort is dat de oppositie enerzijds aanklaagt dat de overheid niet op de hoogte is van de overheidsbank en anderzijds dat er een FPIM bestuurder een stoel heeft staan in het kabinet van financiën.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een minister die liegt, neemt die normaal geen ontslag als dat uitkomt? Vroeger traden ze af voor een vliegescheet waar ze zelf niet konden aan doet, maar momenteel lijkt superglue zijn intrede in de ministerraad gedaan te hebben!
|
Citaat:
Citaat:
|
De superlijm heet NVA.
De regering zal niet vallen. Geen enkele partij of minister zal schuld van iets bekennen. Ze zijn allemaal ultra mega super goed bezig. |
Een bestuurder van Belfius werkt op het kabinet van minister van Financiën Steven Vanackere. Hij heeft er zelfs een vast bureau. Dat heeft Vanackere gisteravond toegegeven, nadat hij dat het hele weekend had ontkend. Het doet opnieuw vragen rijzen over de rol van Vanackere in de deals tussen Belfius en het ACW. Ook regeringspartner sp.a is de onduidelijkheid beu: Vanackere moet uitleggen wat hij wist.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30304_00491156 Deze zaak stink uren in de wind... |
*SPROWATSCH*
Zo, de klodder boter heeft er gelegen. One down, many more to go. De beerput moet tot de bodem geledigd worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be