![]() |
Het rijpen der topics.
Iets laten rijpen is altijd goed.
Vandaar dit wederom geniale voorstel: Reageer voortaan enkel op topics van pagina 2,3,4,... maar niet van pagina 1. Dan hebben de topics op pagina 1 een beetje de tijd om te rijpen. Je gaat merken: het is maar 1 klik verder en het maakt een wereld van verschil. |
'k Zit hier al met genoeg schimmel....'k ga er mijn pc ook niet mee besmetten.....
|
Ziezo. Ingevuld.
|
Citaat:
|
Vwala, gestemd.
|
Citaat:
|
Ok, niet iedereen doet mee maar ze vinden het toch allemaal een goei plan.
Dat doet me plezier. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo geef je de anderen natuurlijk geen kans om je geweldige planning te volgen...:-D |
Stel ik mij de vraag, hoe snel zal het rottingsverschijnsel/schimmelvorming optreden?
![]() |
Citaat:
Slecht vel. |
Nog effe en deze draad staat op de tweede pagina, denk er aan dat je vanaf dan terug hier mag posten om de draad te bumpen hé...
|
'k Vind dat geen goei plan dus heb ik niet gestemd 8-)
|
Gij verveelt u steendood hé :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaat BigF daar van denken...:-( |
Genoeg gewacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tescht 1 -2 tescht
|
mein antwordt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlad is een avondmens. In het weekend zelfs nachtmens. Marie, wil je daar een beetje rekening mee houden ? Een aantal forummers zal je écht dankbaar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewacht met reageren tot we op pg 2 zaten. Al diegenen voor mij zijn losers!
|
Citaat:
Waarschijnlijk bedoel je dat je niet moet reageren op de posts op de laatste pagina, maar wel op die van de pagina's voor die laatste pagina. Want als je niet mag reageren op de posts van pagina 1, dan komt er nooit een pagina 2, 3, 4 enz.....én dan moet je ook vanaf 't begin het zo regelen dat je zélf na de benodigde rijpingstijd de eerste pagina volpent zodat er een 2e pagina voorradig is om aan het spel te beginnen....behalve als er forummers het spel niet meespelen natuurlijk....wat natuurlijk is gebeurd.... Het moest dus, volgens mij, zijn : "Reageer enkel op posts van de voorlaatste pagina en eerder, vanaf de (datum zelf te bepalen), dan hebben de topics op de laatste pagina een beetje de tijd om te rijpen." In de hoop Klojogewijs van dienst te zijn geweest.... Hoogachtend, Klojo eerste klas |
Citaat:
ça ne marche pas :oops: :cry: http://forum.politics.be/showthread.php?t=1 |
Citaat:
Lieve Marieken. Alsendan ik moghe beroeren uwen blankener halze, en ghij mij van den polze drinken wilt, hoevet ghij niet die reise aan ten vanghen, en kundet ghij nog langhe vertoeven, op deze raren ronden steen tot die zonne implodere ghit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt volgens mij bedoeld dat je pas mag reageren op post X als er ondertussen een volle blz tussen die post X en jouw 'moment van reactie' is gekomen, dus een volle blz posts van reacties op de andere posts op de blz voor die post X..... Ja, 't wordt inderdaad ingewikkeld :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
wij hebben uw opmerking in goede orde ontvangen. Helaas moeten wij u meededelen dat wij besloten hebben niets aan de statuten van deze draad te veranderen. Het staat natuurlijk u ten alle tijde vrij een draad naar uw voorkeur te starten. Indien gewenst kan ons kantoor u ten alle tijde bijstaan in het ontwerpen van de nodige statuten hiervoor. Hopende u voldoende van antwoord geweest te zijn, Hoogachtend, BigF |
Citaat:
Hartelijk dank voor uw antwoord. Het staat U natuurlijk vrij om al of niet rekening te houden met al of niet zinnige opmerkingen in verband met uw, ik moet het toegeven, inderdaad weeral opmerkelijke draad. Kan uw kantoor mij een offerte bezorgen voor de aangeboden bijstand bij het ontwerpen van de statuten van een mogelijke eigen draad ? Bij voorbaat bedankt, Mvg Klojo eerste klas (godver, had ik uit gewoonte hier toch wel mijn werkelijke naam gezet, zekerst...... :oops: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be