![]() |
Vakantiebestemmingen 2013
Vertel eens, waar gaat het heen dit jaar?
En passant mag u mij wat uit de nood helpen. In onderstaand schema zou ik nog 4 �* 6 dagen willen schrappen en ik kan weer niet kiezen. Redenen om te schrappen kunnen zijn: a) niet onmisbaar of b) min of meer hetzelfde als één van de andere bestemmingen. Dag 1: Turijn Dag 2: Turijn Dag 3: Genoa Dag 4: Genoa Dag 5: Cinque Terre Dag 6: Milaan Dag 7: Milaan Dag 8: Bergamo Dag 9: Verona Dag 10: Verona Dag 11: Mantova Dag 12: Vicenza Dag 13: Bologna Dag 14: Bologna Dag 15: Parma Dag 16: Ravenna Ik was ook nog graag naar Trieste gereisd, maar dat ligt een beetje uit de richting. :-( |
Toch gemakkelijk :
Dagen 2, 4, 7, 10 en 14.....wegens dubbel van dagen 1, 3, 6, 9 en 13 :twisted: |
bologna schrappen !
cinque terra is 2 dagen waard en het is biennale in venetie ! |
Citaat:
|
en ligt ravenna niet te zuidelijk ?
|
Citaat:
Or find out the hard way. Milaan ook schrapbaar. Tenzij je duur wil winkelen. |
Genua heb je op één dag gezien, bezoek in Ligurië het schitterend vissersdorpje Camogli.
Bologna en Parma vind ik niet echt de moeite... Milaan eigenlijk ook niet... Trek 2 dagen uit voor Verona. |
Citaat:
Citaat:
|
In mei: 3 dagen Valencia
In juli: 3 dagen Barcelona In november: 30 dagen Cambodia, Thailand en Laos |
Wanneer vertrek je ?
Neem je taxistoppers mee ? (tot Turijn op mn lip bijten lukt me wel :-D ) |
Msschn n week Cyprus in juni. Reality check :-D
oefen al n tijdje s morgens vr de spiegel, wil het korrekt kunnen uitspreken internationale solidariteit διεθνούς αλληλεγγύης |
Citaat:
Ik neem geen ballast mee. :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Moge de baai zich vullen met vele meeuwen aan de dis van je buik. |
Citaat:
Tenzij je er natuurlijk van houdt om een strandwandeling te maken tezamen met duizend Amerikanen. |
Citaat:
Het breedste strand zal er misschien 20 meter zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
Jackytje toch... |
D'ardennen en het noorden van frankrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar een goed festival. ;-) Citaat:
Verberg je erectie. |
Citaat:
Niet op je Gaysite... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet op reis dit jaar. Wss eens een weekendje Ardennen. En 2 �* 3 x een dagje Bredene omdat ik mijn broer ga bezoeken die daar woont. Dat is't.
|
Citaat:
Jij eindigt nog op een bus naar Estepona :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er en ik blijf er.
Eeuwigdurende vakantie. |
Citaat:
|
Lekker dicht bij huis...
:cheer: Vlaanderen vakantieland :cheer: Nog zoveel plekjes te ontdekken, zoveel oases van rust, zoveel mooie streken en gebouwen ... Zowieso liever naast een kampvuurtje ergens aan de rand van een Kempisch bos dan op een strand aan de Middelandse zee of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn reisgeld gisteren aan de tandarts afgegeven. Zal me wel wat in de Ardennen ofzo gaan amuseren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be