![]() |
De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde
Mogen ze gaan rondwandelen in aanwezigheid van Groen-politica Marij Preneel, de districtsburgemeester van Borgerhout. :lol:
"Het is een agendaprobleem, geen statement tegen de monarchie", geeft zijn woordvoerder als uitleg. "Een afspraak lag al te lang vast om nog af te zeggen." :lol: De Wever heeft geen tijd voor Filip en Mathilde ![]() |
Seffens nog een paar kartons eieren gaan kopen, ik zal ze morgen goed kunnen gebruiken.
|
Citaat:
eens benieuwd of hij mij weer een hand komt schudden, de vorige keer is hij daar nogal van verschoten (ook in AN betekenis, hij zag idd ineens nogal heel bleek) :evil: |
Slim van de Royals dat ze kiezen voor Borgerhout.
|
Citaat:
|
Citaat:
met een ei, of gelijk welk voorwerp, geraak je niet dicht genoeg ... je moet het tegenwoordig al heel gewiekst spelen wil je nog enig effect bereiken ... een Belgische vod is een minimumatribuut voor een succesvolle actie :p |
Citaat:
|
Ik wil wel in zijn plaats gaan, hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Annaliticus, hoe gaat het trouwens? :)
|
Citaat:
tegelijk kan de politiek mij niet meer boeien, laat staan dat ik er mij nog iets van kan aantrekken! ... gewoon een bevrijding. fantastisch dus hé :-) et tu, Xeno ? |
Ha da's vlak bij mij begot. En ik wist van niks :(
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dus het potentieel om 90 jaar te worden... :D |
't Is spijtig dat het Weverke geen tijd heeft.
Hij zou iets kunnen zeggen over die meubelen van destijds, hoe mooi die daar nu op hun historische plaats terug staan. Of iets over hoe dat nu juist zit: democratie en monarchie. Nog beter: dat aan de prince vragen. Eenderwelke vraag stellen aan de prince. Om die van het protocol te jennen. Want ge moogt geen vragen stellen aan de prince. :lol: |
Citaat:
Proberen uit te stralen dat de Saksen Coburgs solidair zijn met hun nieuwe onderdanen, en tegelijkertijd de warmte en kruiperigheid voelen van goedbetaalde linksmenschen. |
Citaat:
Is pas morgen. Ik wel met eieren gaan smijten. Om hoe laat ? |
Citaat:
|
Logisch dat BDW dit aan zich laat voorbijgaan.
Het was die familie die hem en zijn politiek onlangs nog vergeleek met de dertiger jaren. Was het niet de peetvader van die familie die alles gedaan heeft om N-VA uit de regeringsonderhandelingen te sluiten? Normaal dat hij met die mensen niet veel te maken wil hebben. BDW blijft consequent. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is normaliter de gouverneur die het woord mag voeren. En wees maar zeker dat CB die kans niet zal laten schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat we een gesprekje te zien krijgen, in het Nederlands, tussen de prince en enkele typische Mocro Borgerhoutenaren. Dat lijkt me anders wel een idee voor een comedy clipje.
|
Citaat:
|
De Wever heeft inderdaad overschot van gelijk dat hij zich niet laat gebruiken als decorstuk bij dergelijk bezoek. Dat groen wijf dient daar ideaal voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpelijk van Quercus. Immers, zijn Hollandse broeders en zusters, door hem o zo geliefd, spreken maar evenzeer dit soort 'Algemeen Nederlands'. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be